Eski sevgilim geri gelip sonra yine gitti, neden böyle yapmış olabilir?


arkadaşlar size bir şey sorucam bana yol gösterin lütfen 3 buçuk yıl önce 4 yıllık bi ilişkim vardı lise de şu an üniversite okuyorum beni çok seviyordu onun beni sevdiği kadar kimse beni sevmedi sevemezde ama bazı sebeplerden dolayı ayrıldık beni 3 yıl sonra aradı nasıl olduğumu merak ettiğini söyledi ve biz o gün telefonda gece 2 den 6 buçuğa kadar konuştuk sonrasında 1 buçuk hafta mesaj arama konuşmaya devam ettik en sonunda buluştuk çok güzel bi gün geçirdik birlikte konsere falan gittik her şey çok güzeldi ama bir gün sonra bana bence biz konuşmayalım birbirimizi üzeriz özür dilerim diyerek konuşmayı bitirdi sizce neden böyle oldu me yapmalıyım çok üzgünüm şu an
Eski sevgilim geri gelip sonra yine gitti, neden böyle yapmış olabilir?
Cevapla