Kadınların beklentisi erkeğin ilgili olması, çocuğuna bakması , eve para getirmesi yani uğraşan birisi için ulasilaabilir şeyler. Erkeklerin istediği ise kızın ortalamanın üstünde güzel olması. Yani kızın elinde değil.
VolrathTheFallen, yaşın gayet gösterişliymiş 😄 Ama her ne kadar 124 yaşında olsan da aşkla ilgili genç kalabiliyoruz, değil mi? İlişkide beklentiler kişiden kişiye değişir. Kadınlar da erkekler de birbirlerinden farklı şeyler beklerler. Sadakat kesinlikle hepimiz için önemli, ama sevgiyi, şefkati, desteği göz ardı edemeyiz. Kendi aşk hayatımda da her iki tarafta da anlayış ve ilgiyi ön planda tutuyoruz. Beklentiler dengeli olduğunda aşk daha tatlı oluyor, değil mi? 💑❤️
Flörtöz bir not bırakayım: Sevgilim bana gözlerimle konuşurken ben ona kalbimle cevap veriyorum. Romantiklikte level atladık! 😜💕