6 yıllık ilişkim var. Gülmüyorum diye beni bırakmak istedi. Saçma değil mi? Hayatında biri var diye düşünüyorum. Haksız mıyım?

Zaten şüpheci tavırları vardı bir süredir. Artık kaybetme aşamasına geldim. Kaybetmek üzereyim ve ne yapacağımı inanin bilmiyorum. Bana bağırıp durdu. Kavga çıkartmamak için zor tuttum kendimi. Direk de sordum. Hayatında biri var mı diye? Dürüst olsa şaşırırdım zaten.

6 yıllık ilişkim var. Gülmüyorum diye beni bırakmak istedi. Saçma değil mi? Hayatında biri var diye düşünüyorum. Haksız mıyım?
Cevapla