Eski iş arkadaşım. Kendisi bana sevdiğini söyledi arkadaşlar sever dedim geçiştirdim. İtiraf etmem gereken şeyler var dedi duymak istemiyorum dedim. Senden çok hoşlanıyorum, çok özledim dayanamıyorum dedi ben itiraf etmedim. Bir ara flört gibi olduk bitti. Sonra bana maddi manevi ciddi bir ilişkiye hazır olmadığını ama beni tutkuyla çok mutlu edeceğini söyledi. Bana uymuyor dedim. Bitti. Bir kaç gün sonra kalbim ağrıyor senin yüzünden dedim. Duygusal ilişki mantıklıymış aslında dedi ama bir daha mesaj atmadı. Bende senden hoşlanıyorum yazdım. 24 saat geçmesine rağmen mesaja bakmadı. Kızdım yıllardır senden korkup kaçtığım kadar büyük değil sana olan hislerim, kendimle yüzleşmem için cesaret verdiğin için teşekkür ederim dedim. Engelledim. Dayanamadım engeli geri kaldırdım. Bir kaç gün önce yazdım. Canım tatlım filan diye konuşuyor , çoğunlukla emoji ile cevap veriyordu ve bazen görüldü yapıyordu. Ama adamı mahvettim çok haklı, süründürecek diye düşündüm. Ama attığım mesajlar ya açılmamaya ya görüldü atılmaya başlandı. Bende yine fevri davrandım sanırım. Mesaj attım.
Sana böyle mesaj atıp durdukça seni taciz ediyor gibi hissettim, sanırım bittğini kabul edip sana yazmamam en doğrusu, öpüyorum seni her şey gönlünce olsun diye.
Görüldü bile atmadı. Ay çok kalbim kırıldı. Ne önerirsiniz bana? Sizce ne yapayım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer