Dün üşütmüşüm grip oldum erkek arkadaşımı aradım. Biliyordu. Ama beni hiç arayıp sormadı. Trip atmakta haksız mıyım?

Dün üşütmüşüm grip oldum erkek arkadaşımı aradım. Biliyordu. Ama beni hiç arayıp sormadı. Ben de bir mesaj bekledim sadece bir mesaj. Ama atmadı. Nasıl olduğumu bile sormadı Trip atmakta haksız mıyım?

Dün üşütmüşüm grip oldum erkek arkadaşımı aradım. Biliyordu. Ama beni hiç arayıp sormadı. Trip atmakta haksız mıyım?
Cevapla