İkimizde hastanede çalışıyoruz 15 gündür yan yana zaman geçiremedik sadece arabayla eve bıraktı bi beş dakika gördüm. Tam gündüze geçtim o da diyorki grip oldum sana geçer olmaz test vermiş bi de üşüttüm büyük ihtimalle ama olmaz sana geçer diyor evde buluşacaktık
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilim pozitifmiş
Sevgilim grip olmuş bana geçer diye buluşmuyor benle ne yapayım?
Bebeğim senden bıkmış da olabilir. Belki de numara yapıyordur. Böyle dönemlerde sevgilinle arana mesafe koymak istiyorsan en güzel tercih bunun gibi bir bahane yaratmaktır
Ya güzelim çocuk senin sağlığını düşünüp afedersin kuşundan bile vazgeçmiş daha ne anlatıyon sen. Bide hastanede çalışıyoruz diyosun, evde buluşacaktık diyosun çocuk belki covid oldu ve belki seni de enfekti edicek. Her erkek bunu düşünmez, özellikle de işin içinde boş ev varsa yani. Bu yüzden dedim evlen 😩
Bazılarıda bahane ediyor demiş ya niye bahane etsin ki de mi beni düşündüğü içindir testi negatif bile olsa grip sana geçer diyor bana ben üzüldüm sadece uzun zamandır görüşemedik ben de özledim seni ama olmaz diyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Şikayete bak biz pandemi yüzünden 1 yıldır görüşemiyoruz şükret haline :((
Ben farksız mıyım
Bebeğim senden bıkmış da olabilir. Belki de numara yapıyordur. Böyle dönemlerde sevgilinle arana mesafe koymak istiyorsan en güzel tercih bunun gibi bir bahane yaratmaktır
Niye bıksın evde buluşacaktık
Evde buluşacaktık derken, genelde sevgiliyle buluşulurken sık tercih edilen bir mekân değildir. Ne yapmayı planlıyordunuz😜😜😜
Başka nerede buluşabiliriz ki her yer kapalı
Covid miş meğersem
Buluş ta grip ol. O kadar mi yandın be
Özledim ya doğru dürüst görüşemiyoruz ki
Hastaymış ya dur canın hasta olmak mi çekti sabret
Ya çok zaman oldu o yüzden geçer sana diyor niye geçsin ki
derdinin mk
Özledim be niye buluşmuyor ki hem özledim diyor hem bana geçermiş
geçsin mk ben dert etmiyorum sana noluyor diyemedinmi
Hasta olurmuşum
bahaneye gel
Bahane niye yapsın ki bunu
senle bi arada olmak istemiyor
Olmak istemese almaya gelmez beni görmek için
gelir, her zaman cepte fazladan olsun ister bazıları
Zannetmem
adrenalini yüksek biriyle soğutma çalışması yapıyordur bu aralar hevesi geçsin senle devam eder merak etme, kısa bi mola
neyse ben yatıyorum saat geç olmuş sabah iş var
🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
15 gün daha görüşemiyecez
Manuel devam ke
Seni düşünüyor işte 😂😂
Evde buluşacaktık ya
Biraz fazla mı istekliyiz😂😂
Özledim ya başka yer mi var buluşacak
Evlen onunla
Niye
Ne malca bir soru bu bunu idrak edemiyorsan niye yaşıyon ki acaba
Evlen onunla demişsin ya
Ya güzelim çocuk senin sağlığını düşünüp afedersin kuşundan bile vazgeçmiş daha ne anlatıyon sen. Bide hastanede çalışıyoruz diyosun, evde buluşacaktık diyosun çocuk belki covid oldu ve belki seni de enfekti edicek. Her erkek bunu düşünmez, özellikle de işin içinde boş ev varsa yani. Bu yüzden dedim evlen 😩
Bazılarıda bahane ediyor demiş ya niye bahane etsin ki de mi beni düşündüğü içindir testi negatif bile olsa grip sana geçer diyor bana ben üzüldüm sadece uzun zamandır görüşemedik ben de özledim seni ama olmaz diyor
İyi diyo sana kalsa ölüm döşeğindeki adama aşkım bi öpücük ver de öyle Çok yaşa dersin 😃
Öyle öl yazmıştım sistem düzeltti*
O zaman ısrar etmeyim
Kafana göre istersen et yani sen bilirsin
Pozitifmiş
Dedik dimi 😊
Valla ya