Evlenmek istememek hayatın tadını çıkartmak neden kötü görülüyor?

Yaşım 21 yasitlarim evleniyor resmen evde kalmış muamelesi uyguluyorlar
Aşktan yana şansım olmadı hep kötü insanlar karsima çıktı menfaatci erkekler igrendim
Ben okumak ve kariyerime kariyer katıp hayatı yaşamak evlenmek istemiyorum
Bu zamanki evlilikleri görüyorum hepsi bozuk kısa sürüyor birinin emri altına girmeden kendi kazancimla bı yerlere gelip kendi hayatıma kendim yön vermek istiyorum bu konu mu
Güncellemeler
1 yıl
Annem babamda destekliyor eğitim konusunda erken evlilik iyi değil diyorlar haklılar çünkü evlilik bir sınav imtihan ve bu zamanda da kimse kimseyi çekmek zorunda değil
Güncellemeler
1 yıl
Bencede hayat benim ben evlilik düşünmüyorum hayatı kendime göre yaşamam niye herkese dert oluyor hayat evlilikten mi ibaret okuyup çalışıp gezmek varken
Evlenmek istememek hayatın tadını çıkartmak neden kötü görülüyor?
Cevapla