Bu Kız neden böyle yapıyor? Birden yazmayı kesti?

Ben kızı kullanıyorum evet yani başta öyle anlaştık napayım. kız bana beni sevdigini söyledi bende onu sevmediğimi söyledim sonra kız başkalarıyla buluşup duygularını öldüreceğini söyledi bende tamam buluş dedim kapandı konu. Sonra birşeyler yazıp sildi bende ney yazdın da sildin dedim cevap yok. birkaç gün sonra kırıldınmı yazdım gene cevap yok. birkaç gün sonra Böyle tepki verdiğin için teşekkürler bir sonraki buluşma için sonra yazacağım dedim yine cevap yok ama engelde atmadı niye yazmıyor konuşmak istemiyorsa neden engel atmıyor? Bu kızları anlamıyorum

Bu Kız neden böyle yapıyor? Birden yazmayı kesti?
Cevapla