Beni kendinden uzaklaştırıyor, ilgisiz, zaman ayırmıyor, birkaç günde bir arar, kaç defa ilgi konusunda açık iletişim yapmama rağmen bir şey değişmedi. Sevilmediğimi, değer vermediğini, önceliği olmadığımı hissettiğimi söylüyorum kabul etmiyor. Sevdiğini söylüyor. En sonunda düşünmem gerek diyip bir rest çektim. O zaman hayatımda bazı sorunlar var falan filan seni seviyorum dedi. Ne yapmalıyım? Ne yaparsam beni ciddiye alır ve kaybetmekten korkar? Eski halimize döneriz? Biraz ayrı kalmak haber alamamak birbirimizden konuşmamak iyi gelir diye düşünüyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Eski halinize dönmeniz için kaybetme korkusu mu olması lazım? Eğer öyle olursa kaybetme korkusunun gittiği zaman tekrar eski haline döneceğini biliyorsun değil mi?
Birbirinizden bir süre ayrı kalmak güzel bir fikir. Hayatında problemleri olabilir. Ancak hayatında problemleri varsa güvendiği kişi olarak bunları seninle paylaşıp aksine sana daha yakın durması gerekmez mi? Senin yanında mutlu olmuyor mu sonuçta?
Sen açık açık söylemişsin, ki en güzelini yapmışsın. Bir ilişkide iletişim en temel noktalardan biri. Sen bunları söyledikten sonra aynı ilgisizlikle yoluna devam etmesi bana garip geliyor. Ha tabi şu da var burada onu ve yaşadıklarını bilen sensin. Empati yap. O durumda sen olsan sen napardın? Sen nasıl olurdun? Kendi hislerini işin içinden çıkar ve onun gibi düşün. Eğer davranışlarına hak veriyorsan o zaman ona biraz zaman tanı, destek ol. Hak vermiyorsan o zaman bir süre mesafe koy. Baktın kendine gelmedi, yoluna bakarsın. Sonuçta sen onun psikoloğu değilsin.
İlişkiler 50-50 olmalı her zaman. Sen sürekli sevensen, ilgilenensen, yardım edensen bir yerden sonra sen değer verilmemiş hissedersin, bundan doğal bir şey yok. Her zaman eşit derecede sevgi, saygı ve iletişim olmalı.
Ama tekrardan söylüyorum, kaybetme korkusu gelsin de tekrardan kendine gelsin diye düşünenlerin büyük çoğunluğu geri kazandıktan belirli bir süre sonra tekrardan eski hale geri dönüyor.
Burada tedbir önemli. Bireyler olarak hepimiz özeliz. Senin de ilgiye ihtiyacın var, ama şu var, eğer gerçekten kötü bir durumdan geçiyorsa ona zaman tanıman gerekiyor gerçekten seviyorsan. Ona güveniyorsan göstermen lazım bu saygıyı.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılYani yaptığı şeyler doğru değil kabul ediyorum ama bazen aile içinde ya da toplum içinde yaşadığımız sorunları başkalarını anlatmak doğru olmaz ya da kendince içinde bir şeyler yaşıyordur ve sana paylaşmak istemiyorum ama sen de haklı olarak sevgilisi olarak Onunla paylaşmak ve konuşmak istiyorsun güzel bir şekilde kendisiyle iletişim kur derdini paylaşmak istediğini söyle ama buna rağmen sana kıracak davranıyorsa Bence ilişkin gözden geçir Bir değerli olan sensin.
01 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılEski sevgilimle bende aynı şeyleri yaşadım ama bizim ilişkimiz biraz kalabalıktı bana dediki eski sevgilimi unutamıyorum falan filan anlayış gösterdim zaman verdim ben senin yanındayım dedim elimi tuttu gözlerimin içine baktı seninle evleneceğim seni seviyorum dedi sonra en yakın kız arkadaşım dediği kıza evlenme teklifi etti 😂😂😂😂 psikolojimi bozdu beni benden etti ahımı aldı hayallerimi umutlarımı yıktı ve gözümün önünde mutluymuş gibi davranmaya çalışıyor... yani demem o ki babanın oğlu da olsa asla güvenme onun senden ayrılacağını hissettiğinde ben senden ayrılıyorum de bak adam bana seninle evleneceğim diye ağladı ama gitti benimle kurduğu bütün hayalleri 'o kız benim en yakın arkadaşım aramızda hiç Bir şey Yok asla da olamaz' dediği kıza yaşattı en azından unutamadığı eski sevgilisine donseydi derdim ki delikanlı gibi onu unutamadığı için dönmüştür. ama bu yaptığı hangi adamlığın kitabına sığar sen söyle
00 Yorumla
1 yılSevmeyen her erkeğin bahanesi: “Hayatımda sorunlar var.”
Biz sanki çok mu güllük gülistanlık yaşıyoruz? Aile problemlerimiz, maddi kaygılarımız yok mu? Bunlar yüzünden sevgiliden kaçılmaz. Bunlardan kaçıp sevgilinin yanında huzur bulunur. Böyle düşünmeyen insanın sevdiğini düşünmüyorum ben.02 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Tatlım, sevgilinin hayatındaki sorunları ilişkiye yansıtması gerçekten zor bir durum 🌧. İlgisizlik çoğu zaman can sıkıcı olabilir ama biraz empatiyle yaklaşmakta fayda var. Belki bazı konularda elini tutup destek olman gerekebilir. Ancak sen de sevildiğini ve değer verildiğini hissetmelisin, kesinlikle haklısın. İlişkiler karşılıklı emek ve çaba gerektirir.
Bence açık iletişimi devam ettir, ama bir yandan da kendi mutluluğunu ve ihtiyaçlarını ön planda tut. Ayrı kalmak her zaman çözüm olmayabilir, ama kısa süreli bir uzaklaşma zihninizi toplamak ve ilişkide neyin eksik olduğunu görmek açısından faydalı olabilir 🍃. Unutma önce kendini sev ve değer ver! 💖🤗
Eğer bu süreçte hala değişiklik yoksa, belki de her iki tarafın da mutlu olabileceği farklı yollar bulunabilir. Ne olursa olsun, kendini kaybetme. Sen çok değerlisin! 🌟00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
21
Cevap
17Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılO zaman ayrılmayı düşünün bence
01 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
Ay bunların tek lafına inanma. Düzelmiyorlar. Ömrü boyunca hayatındaki her sorunu sana yansıtır. Başka insanlarla yaşadığı sorunların acısını senden çıkartır. Yaşadığım için bu kadar net konuşuyorum. Sokakta bir insanla ufak bir tartışmaya girse bile gelir bizim ilişkimizde en en en ufak bir olayı büyütür bana demediğini bırakmazdı. Bir kere göz yumarsan tepene çıkar. boş ver yol yakınken uzaklaş. Değersiz hissettiğimiz, anlaşılmadığımız, sevilip sayılmadığımız bir yerde bir saniye durmak kendimize yapabileceğimiz en büyük kötülük
11 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
Aşk İlişkileri konusunda 383 cevap paylaştı. Belliki seni ciddiye almıyor. Bence ilişkiyi sonlandırmak burada en mantıklı şey çünkü şu an sen sadece kendini yıpratıyorsun. Üzerindeki yükü hafifleticegi yerde üzerine yük koyuyor gibi birsey bu. Sana verdiği değerin bittiğini düşünüyorum çünkü kendini ifade etmene rağmen kendini düzeltmek için çabalamamis bile. Ara vermek dediğiniz şeyde kesinlikle normal birsey değil çünkü ara verince bir daha hicbisey eskisi gibi olmuyor. Bitirmek en doğru karar bence
01 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılSenle fb mi yaşamaya çabalıyor yoksa seni takılmalikmi görüyor bu tarz düşünceler girdi aklıma yazını okuyunca bence kendini üzme kafandakileri açıkça konuş rahatla sonradan çok üzüleceğine. )))
04 Yorumla
Soran1 yılFb gibi bir imkanı yok benimle sjdjsjjs takılmalık dediğinizde 8 aylık bir ilişkimiz var aksine ciddi düşünüyor. Bende artık ne yapacağımı şaşırdım
- 1 yıl
Bence niyetini öğrenip ona göre hareket et ve secimlerini yap açıkça konuşarak öğren bazı şeyleri. )))
Soran1 yılİçimi döktüm ve bitirmeyi teklif ettim
- 1 yıl
Haline üzüldüm demek geldi inşallah mutlu olacağın biri çıkar karşına. ))
Aşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı. Asla sana sevgisi olduğunu sanmıyorum. Eğer olsa insan sevdiği insanı bir kaç gün aramaz mı? Merak etmez mi? Sevgi zaten karşındaki insanı önemsemek'dir. Yani bence kendi haline bırak karşına seni önemseyen insanlar çıksın
08 Yorumla
Soran1 yılBende böyle düşünüyorum ve ona söyledim de bana benimle birkaç günde bir konuşmaktan keyif aldığını öyle daha güzel olduğunı konuların biriktiğini falan söyledi. 4-5 günde bir aramak muhabbetini konuştum yani
Soran1 yılHe evet bu muhabbeti de kaç defa yaptım. İlk zamanlar sorgularken başka biri mi var ne bileyim ilgin mi azaldı olabilir olduysa söyle. Ayrılmak mı istiyorsun söyleyemiyorsun her ihtimali saydım ve kabul etmedi hiçbirini.
Soran1 yılSonuç olarak kendi kendime de oturduğum yerden kafada kurup ona saldıramam dimi
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Benim ex de öyleydi sonra beni aldattığını öğrendim.
Hep böyleler sorunlarını bahane ederler ama başka kızlarla konuşmak için de zamanlari vardır illa.
Hep aynı bahaneler02 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılMesafe koymanın bı ılıskıye yarar sagladıgını gormedım hıc aksıne ayrılık alıstırması gıbı gelır hep. En temızı bırbırını anlayabılmek ıcın care aramak
03 Yorumla
Soran1 yılYeterince açık iletişim yaptım neler hissettiğime ne düşündüğüme dair artık ona ekstra bir şey anlatamam çünkü zaten her şeyi anlattım en sonunda da işte bu sorunlar mevzusunu açtı. Benimle ilgisi olmadığını hayatında karar vermesi gereken şeyler olduğunu karışık bir dönem vs
- 1 yıl
Sen knun hayatına hakım degıl mısın? Sorunlarınızı bılmıyomusunuz bırbırınızın?
Soran1 yılEskiden öyleydi işte tam olarak sıkıntı o beraber vakit geçiremiyoruz ki onu dinleyeyim anlayayım nasıl olduğunu anlatsın etsin. Öyle bir huyu var anlatmaz en son anlatır böyle böyle bir durum beni üzüyor diye
Gizli Üye(25-29)1 yılsen rehabilitasyon merkezi değilsin ayrılmayı teklif etmek yerine direkt ayrıl hepimizin hayatında sorunları var ama derdini anlatmayan derman bulamaz. hayatımdaki insan sevgilimse ciddiyse bana sıkıntılarını anlatmalı ilişkiyi zedelemeye ne gerek var. yanlış düşünmek de istemiyorum ama cevaplara baktığımda ister istemez yedekte mi tutuyor diye düşündüm.
02 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
Cevap sahibi1 yılbence iyi yapmışsın şu an üzgün olsan bile ilerde iyi yaptığının farkına varacaksın. içini ferah tut. seven insan sana zarar vermez kendine toksik ilişkiyi layık görme 🖤
Aşk İlişkileri konusunda 16,1b cevap paylaştı. Dogru yapmissin. Eger cidden seviyorsa kaybetmemek icin ne gerekirse yapar. Ha yapmiyosa demek ki sevmesi laftadir. Boyle biriylede devam etme zaten.
02 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
gerçekten sorunları olup olmadığını hissediyor olman lazım, sorunu olmadığını hissediyor seni sevmediğini düşünüyorsan büyük ihtimalle haklısındır
00 Yorumla
1 yılOhh Allahım iyi ki sevgilim yok iyi ki şükür ettiriyor burası bana oh Allah'ım bismillah çok şükür 777 yani
02 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
- 1 yıl
En iyisini yapmışsın git ve birileriyle flörtleş eğlennnn
1 yılOlmayacak duaya amin diyorsun Hanım Kız kalbini kırıyorsa uzak dur sor kendine bu soytardan Baba olur mu diye
01 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
1 yılsorunlarını sana yansıtarak bu ilişkiyi çoktan bitirmiş.
12 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
- 1 yıl
Nasıl istersen :)
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Sevipte ilgisiz olunmaz ki çok saçma mantıksız bir kaç günde bir aramak nedir yuh
01 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
1 yılAyrıl ya ne çekiyorsun kocan değil bise değil
02 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
- 1 yıl
Helal olsun sana canım
1 yılSorunları, psikolojik etki yapan ve bunu da çözemeyen insanı hiç sevmem.
01 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
- Aşk İlişkileri konusunda 342 cevap paylaştı.
1 yılBnce ayrıl çünkü üzülen sen olacaksın sen oyuncak değilsin
01 Yorumla
Soran1 yılİçimi döktüm ve ayrılmayı teklif ettim
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
1 yılNe sorunu varmış, söylesin konuşarak aşacaksınız
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSende zor günlerde yanında dursana daha birde ters mi yapıyorsun?
Ben olsam seninle bir dakika geçirmem01 Yorumla
Soran1 yılKardeşim mesele zaten o ya yanında tutmuyor. Anlatmıyor paylaşmıyor. Yalvarıcam artık noldu anlat paylaş benimle diye. Hadi tamam paylaşmasın ama en azından yanında durmama izin versin o da yok. Direkt ortadan kayboluyor beni yok sayıyor
1 yılBence ilgisizligini yüzüne söyle ve mutlu olmadığını böyle yürümez ilişkimiz söyle eğer seni seviyorsa gitmemen için çaba gösterir yoksa öyle olmaz yani tepki görmezsen ayrıl en iyisi
11 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
Gizli Üye(18-24)1 yılAy Siz Türk kadınları ne kadar yapışkansınız ya hala vıdı vıdı vıdı vıdı adam sevmiyor işte seni niye onurunuzla ilişkiyi bitiremiyorsunuz ki
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSanki sevgilinden daha çok Okey arkadaşıymışsınız gibi?
018 Yorumla
Soran1 yılBirde kabul etse ona göre her şey normal
Cevap sahibi1 yıl:) bence en iyisini düşünmüşsün o zaman yolu belli olur eğer ayri kalırsanız bir süre bu tür erkekler bu tür boşlukları genelde değerlendirir
Soran1 yılİçimi döktüm ve bitirmeyi teklif ettim
Cevap sahibi1 yılKabul etti mı?
Soran1 yılSabah anlarız normalfe her zaman yaptığı gibi saçmalama artık seviyorum der belki de artık pes eder ve susup tamam der
Cevap sahibi1 yılBilerek uyudu mu? Pes etmez sevdiğini hep dile getirir :) erkektir bu yapısı böyledir:)
Soran1 yılNiye ilişkiye devam ediyor anlamıyorum gerçekten. Artık sevdiğini de düşünmüyorum inatla neden seviyorum diyip ilgsisiz olur bir insan. Uyuyordu zaten bilmiyorum akşam konuşmadık.
Cevap sahibi1 yılÇünkü beynini bu şekilde hareket ettiriyor zaten sevmiyordur bir insanda takıntı oluyor seviyor kelimesi? Sadece yoksa sevip ilgisz olmak mantıksız? İlgili olmalı kadını anlamalı :) akşam konuşmadıysanız konu açılıp kaçtıysa da kalmanın bir manası yok yanyana
Soran1 yılYani diyorsun ki o da farkında sevmediğinin sana yalan söylüyor bende diyorum ki madem sevmiyor neden ilişkide kalmak istiyor. Gece yarısı uyurken içime döktüm şimdi sabah görür mesajları
Cevap sahibi1 yılBeyin günlerce aynı şeyleri yazdığı için otomatik tepki olarak seviyorum kelimesini kullanıyor farkında sevmediğini ara verin:) daha iyi gözlemlersin bu ara verilen ilişkilerde her iki tarafta başkasıyla bir ilişkisi oluyor? iyi yapmışsın içini dökerek sabah görsün tepkisi ne olacak bakalım :)
Soran1 yılNe kadar kırıcı bir durum ona defalarca söyledim başka biri mi var ilgin mi azaldı sevmiyor musun artık ne bileyim başkasına mı ilgi duyuyorsun ayrılmak isteyip söylemiyor musun sadece söyle ne olduğunu bitirelim veya çözüm bullaım diye her seferinde bir sorun yok dedi. O da farkındaysa ve bana böyle diyorsa çok kırıcı bir hareket. Ara verme muhabbetini kabul etmiyor ya biter ya devam eder mantığında biri
Cevap sahibi1 yılFazlasıyla kırıcı bir durum ya ilgi göstermeyip bir şey yok demek eğer zaten ayrilsaniz da ara da verseniz ne olacağı apaçık çıkar ortaya madem onun mantığında onun mantığı ile hareket et bakalım nasıl olacak?
Soran1 yılBir erkeğin beni bu konuda desteklemesi çok iyi geldi gerçekten. Benimkine de biraz akıl hayır hiç mi bir arkadaşı ile konuşmuyor normal ilişki ne demek bilmiyor
Cevap sahibi1 yılNe demek :) kadınlar her yerde desteklenmeli :) seninkinde akıl yok ki arkadaşında olsun :) demişler ki bana kim olduğunu söyle arkadaşının kim olduğunu söyleyeyim:) olaya bu taraftan bak:)
Soran1 yılEskiden böyle değildik her zaman böyle olsaydı canım der geçerim merak etmeyin zehir gibi biri zeki yani sıkıntı yok o konuda. Ben ona da söyledim ben senden ekstra bir şey beklemiyorum eskisi nasılsa aynı öyle
Cevap sahibi1 yılEskiler eskide kaldı adı uzerinde eski :) zeki ise belki kadınlar ile ilgili kadın kelimesini sadece bir beden olarak görüyor sadece bir şey bilmiyordur kadınlar hakkında:)
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
Cevap sahibi1 yılben senin dediklerini anlıyorum:) bence de insan kendi kendini üzmeli başkası insanı üzememeli :)
1 yılHerseyi sana yansıtması normal değil sinir bozucu ilgisiz olması vs de direkt ayril böyle devam etmez
01 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
Duyguların hakkında onla konuş, eğer hala aynı şeyi yapıyorsa ayrıl bence
01 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
- Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı.
1 yılonu alıp karşına konuş bence
02 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
- 1 yıl
Hadi ya anladım sağlık olsun ne yaparsın
Destek ol mesela. Hep ilgi veremez.
01 Yorumla
Soran1 yılÇırpındığım şey de bu. Hayatında değilim, olamıyorum. Bana ihtiyacı yok. Beni yok sayıyor. Benimle paylaşsın anlatsın, anlatmada bile bir şey desin ya yanında kalayım. Yordu. Vazgeçtim. Anladım. Sevilmiyorum. Artık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
1 yılSana git diyor.. gitmelisin.. yedek olma
01 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
Aslında cevabı biliyon
05 Yorumla
Soran1 yılNeymiş cevap?
Soran1 yılPeki neden ayrılmıyor ki çok saçma
Soran1 yılEvet tam olarak öyle. Ne konuda yalan söylediğini düşünüyorsunuz?
Gizli Üye(18-24)1 yılBende de tam tersi aq
01 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılAyrılmalısın.
01 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
1 yılUzak dur ayrıl ne dertsiz başıma dert alcam
01 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
1 yılOnu uyar böyle devam ederse bitirirecegini söyle
01 Yorumla
Soran1 yılKaç kere konuştum bir iki gün düzeliyor her şey sonra aynı artık ümidim, hevesim, heyecanım, inancım kalmadı. Üzülmek istemiyorum. Artık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
1 yılAyrıl knk beni dinle
00 Yorumla
1 yılGörünce tepkisi ne oldu peki? Mesajı...
00 Yorumla
1 yılBiraz ara veebilirsin
01 Yorumla- 1 yıl
aynen
1 yılaldatır hoplatır zıplatır
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSevmiyor ayrıl
01 Yorumla
Soran1 yılArtık o kadar dayanamıcak bir noktaya geldim ki sevdiğim insandan ayrıldım. Sevilmediğimi iliklerime kadar hissedeceğime kendi kendimi üzerim daha iyi
Değiştir
00 Yorumla
Devamını Gör(23)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim hayatındaki sorunları ilişkimize yansıtıyor, ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer