
Sessiz ve sakin bir ilişki mi yoksa hareketli, uçlarda bir ilişki mi tam sana göre?

Sessiz ve sakin bir ilişki mi yoksa hareketli, uçlarda bir ilişki mi tam sana göre?
Bence her şey yerine göre yaşanmalı. İlişkilerde, özellikle evlilikte veya sevgililikte, hareketlilik de olmalı. Monotonluk bazen kaçınılmaz olabilir, ama bu da ilişkinin bir parçası. Sürekli aynı şeyleri yaşamak bazen sıkıcı hale gelebilir. Yeri geldiğinde ilişkiyi hareketlendirmek, yeri geldiğinde durağan bir ilişki yaşamak, ve yeri geldiğinde de anlayışlı olmak önemlidir. Zamanı ve şartları göz önünde bulundurarak hareket etmek daha doğru olur.
Anket yapmalıymışsın, aklı başında kaç kişi var görürdük.
Tabiiki huzurlu ilişkiyi tercih ederim ama maalesef buna az rastlanıyor, gelişmemiş insanlar sorun çıkarmaya meyilliler. O yüzden romantik ilişkilerden uzak durup keyfime bakıyorum.
Bu arada sessiz sakin sıkıcı demek değil, toksik olmayan sağlıklı demektir. Toksik ilişkiler hasar verir algınızı bozar hevesinizi kırar. Şu saçma dizilerden kopun da gerçekliğe dönün bir zahmet.
Birbirimize saygımız ve güvenimizin olduğu hareketli uçlarda bir ilişki en güzeli bana göre. Saygı ve güveni özellikle belirtmemin sebebi hareketli ilişkilerin genelde toksik tarafta kalmasından kaynaklı, bunu istemem. Sessizlik ve sakinlik güzel ama yüksek dozda değil, hayatımızın herhangi bir yerinde yorulduğumuzda yanyana dinlenmek fazlasıyla huzurlu.
Sessiz sakin yaşarım diye başladığım her işin ortalarında kendimi uçurumlarda buluyorum. Ben normal yaşayamıyorum ya. 🤣
Sen canına susamışsın sdjdjdj
Susadım lan gerçekten nereden bildin 🤣
Ben de susadım çünkü
gideyim de bir soğuk su içem dfd
Ben soğuk su içemiyom kral. Dişlerim üşüyor. Ayarında severim ama.
Ben soğuk çok severim :D Afiyet olsun
Seinjerlin, tatlı soruyla kalbimizi ısıttın! ❤️ Valla, ben aşık olduğum için şu an her şey gökkuşağı ve kalpler, ama içimde hep hareketli ve uçlarda bir ilişki tutkusu var! 😍 Enerjik anlar, adrenalin dolu deneyimler, eğlenceli sürprizler falan, tam benlik! Ama tabii sevdiğimle böyle anların harmanlandığı dingin ve huzurlu vakitleri de çok kıymetli.💫 Şu anki halimle aşkın her formunu sevebilirim, ne de olsa sevgi doluyum! Senin için hangisi daha çekici? 😉
Cevap
11Cevap
Bana fark etmez ama ben deli dolu ilişki insanıyım.. eğlence olmalı
Sıkıcı bir ilişkiye ant içilmediyse tabi ki deli dolu, spontan, kâlpten geldiği gibi yaşanan, çocuklar gibi eğlenceli bir ilişki, her zaman kahkahalarla gülerek enerjisi yüksek, taze ve hareketli bir ilişki.. Sessiz ve sakin olması gereken yerde sessiz, sakin olunur zaten..
Ben sesiz sakin birisi degilim muhtemelen ilişkimde öyla olmaz dı sıkıcı bir ilişki çok sürmezdi bende ya
doğruu
Tam da gifteki gibi olursa çok iyi olur, Allah'ım sen nasip et 🙏🏻
Amin diyelim :)
Sessiz, sakin ve hareketli bir ilişki tam bana göre. Ben sevdiğim insan da dinlenmek isterim. Uçlar da yaşayıp zarar görmek istemem. Aşırı toksik bir ilişkiyi ruhum kaldırmaz. Uçlar da olan her şey zarar.
Bu devirde eğlencemi kaldı ya günü kurtarmanın iş ves derdine düşdük her şey geri planda kaldı o yüzden "eğlenceli" ilişki şeysi dizilerde anca
Sessiz sakin bir ilişkiyi tercih ederim, çünkü ikimizde az insan öz olur daha huzurlu olacağını düşünüyorum.
Ben hareketli bir insanım. Eğlenmeyi birlikte aktivite yapmayı severim, sessiz sakin ilişki içimi daraltır 😄
Hareketli ve herşeyi uçlarda yaşamak bana göre..
Bazen kendimi karşımdakine göre ayarlasam da samimiyeti hissettiğim an uçerım.
Sevgilimin eğlenip mutlu olduğu benim vicdan azabı gibi yanında durduğum ilişki 😅😅
o ne öyle yav djjd
sakinlik istiyorum ya valla yeterli bu kadar ekşın bana yoruldum
Doğal akışta sevgi katlanarak artarsa güzel
Sakin, huzurlu , saygı ve sevgiyi yaşatmayı iki tarafın da istediği bir ilişki
Yerine göre ikisi de olsun ama şu anda ilişki istemiyorum
Sessiz sakin ama eğlencenin bol olduğu bir ilişki
Yeri geldiğinde sakin olsun yeri geldiğinde uçlarda yaşayalım
Uçlarda olmayacaksa ben yokum
Sessiz sakin ilişki
Yerine ve zamanına göre değişir bu bazen sessiz ve sakin bazen hareketli ama çok uç olmayan
Bence çılgın bir ilişki monoton lazim reng lazim öyle sessizlik ne ki kadin daha haraketli olmalı
Huzurlu ilişki taraftarıyım, kaostan uzak.
Dozunda hepsi güzel ne çok sakin olsun ne çok harketli.
İlşki bana göre değil
Sessiz sakin, huzurlu..
yerine göre hem uçlarda hem sessiz sakin
Kendim olabildiğim deli dolu bir ilişki
hareketli ve uclarda bir iliski ama az kavgali
Monoton sıkıcı bir ilişki tam benlk
Sakın kaos istemiyorum
Sessiz sakin ilişki isterdim yaşlanmışım
Hareketli mutlu bir ilişki isterim.
Bir Oğlak hiç bir şeyi sessiz sakin yapamaz
İkisinin ortası olsun mümkünse
Ortaya karışık olsun iki tarafta da olmasın :D
Sessiz sakin bir ilişki
Hiçbiri ilişkimi uzak dursun.
Sessiz sakin eğlenceli
Zaman zaman her ikisi de olmalı
Çoğu zaman sakin ama bazen de hareketliii civılll cıvıl
Sessiz, sakin bir ilişki.
Hareketli
İkisinin arasında
Hareketli uçlards
Sessiz sakin
İkisi bir arada
Zamana ve zemine göre her ikisi de
Sakın sessiz
Hareketli, uçlarda
Hareket=bereket
Yerine gore ikiside
Ortasi
Sessiz sakin olsun
İkisinin ortası
Ortası
Sakin tatli macerali
Sessiz sakin
Sessiz sakin
İkisi bir arada
Sessiz sakin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?