Merhaba.. Aşk iliskilerinde huzuru ve sükuneti mi yaşatırsın karşı tarafa yoksa aykırılığın uç noktalarına mı çıkarırsın? 😏🤘🧛♀️ Keyifli günler..
#smellsmoke
#smellsmoke


Benim aşkımda huzur ve sükunet ancak sevgilimle sarıldığımız zamanlarda olur; onun dışında heyecanı ve adrenalini yüksek tutmayı seven, fırtınalı ilişkileri benimseyen, duygularımı uçlarda yaşamayı ve yaşatmayı isteyen biriyim..
Daima uç noktalar da yaşarım duygularımı asla sessiz olama hele ki aradığım kişi bulduysam kimse umrumda olmadan yaşarım onu. :)
teşekkürler :)
Ricalar 😊🤘
İlk başta duygularımı uçlarda yaşar ve yaşatırım ama sonra bir yerden sonra ilişki monoton bir hal alınca sensizlik ve sakinlik gelir ama ne kötü yönden nede iyi yönden...
Sessiz sakin, huzurlu, dingin ilişki insanıyım. Eğer uçlarda bir şey yaşanacaksa o tutku ve heyecan, cinsel hayatıma dair olur.
Cevap
58Cevap
ben stabil ve sağlıklı ilişkilerin insanıyım. hır gür veya garip ekşınlar olmayan sakin ve mutlu bir ilişki taraftarıyım. yaşam tarzım bu şekilde..
Sessiz, sakin ilişki insanıyım. Uçlarda olmaktan kaçınırım ve böyle kişilerden de uzak dururum.
Sessiz sakin olmak temennim elbette ve bunun ıcınde caba sarfedıyorum
Lakin bazı olaylarda ınıs cıkıs yasamak yorucu oluyor
Anlasılmak bu kadar zor mu dıyorsun
Sevgilide olsa tek gecelikde olsa duyguları uçlarda yaşamayı tercih ederim ama ilerde evlenirsem çok zaman geçmeden sessiz sakin ilişkiden yana olurum muhtemelen
Sessizlkik istesem yalnız kalırım :D. Ben uçlarda yaşamayı severim ama sevdiğim kişiyle uçlarda yaşarken, arada onu göğsüme yatırıp sessizce dinginleşmek, konuşmadan anlaşmak. İşte onun tadı da başka
Şu sorunun altına, "ben uçların insanıyım" yazanların ezici çoğunluğu standart bir insan evladı olarak yaşıyor.
Sessiizim ama artık icim cırilana kadar bağırmak istiyorum. Yüksek biyere çıkıp kendimi aşağıya salmak istiyorum. o zaman gerçekten mutlu biri olucam
Bu olayı süslü edebi cümlelerle anlatmaya gerek yok. Uçlarda yaşamak istesen bile en fazla ne yapabilirsin ki Türkiye şartlarında :)))
Bazı konularda sessiz ve sakin olsam da bazı konularda uç ta yaşamayı severim özellikle heyecan ve extrem durumlarda.
Her ikisi de sürekliliği anlamsız şeyler.
Yeri gelince sakin ve huzurlu, yeri geldiğinde sınırları zorlayan ve aksiyoner olmak gerekir.
Ben sessiz sakin ılımlı böyle kavgasız gürültüsüz seviyorum arada ben Bi carlıyım falan o beni sakinleştirsin 😅😅😊
Merhaba,
Genelde sessiz ve sakin olmayı severim. Fırtınalı olmak ben bana göre bir şey değil. Daha durağan olmayı tercih ederim.
Ben aşkı uçlar da yaşamayı seviyorum. Madem aşk yaşıyoruz bunu dolu dolu yaşamak isterim.
Kısıtlamalı ilişkiler bana göre değil
👏
🌹🌹🌹
Uçlarda yaşarken sessiz sakin bir adam oluverdim...
Şimdi ne gürültülerimin sesi ne de sükunetimin huzuru var...
Sessizlik, sakinlik ve huzur tam bana göre. Hatta furkan hiç kavgacı değilsin diye eleştiiri de almıştım zamanında😬
Sessiz sakin ilişki insanıyım. Ama yalnızken farklı bi ben görür
Sessiz sakin olsun kimsenin haberi olmasın nazar değmesin aman aman
Sessiz sakin bir ilişkim olmalı ama monoton da olmamalı. Dengeyi iyi sağlamak lazım.
Sessiz sakin ilişki yaşayamam ben sanrım. Çok sıkılan biriyim.
Uclarda yasar icinde buyuk bir tutku ve tabiki yasatirim. Bu durunda pek sakin sayilmam
Dolu dolu yaşarım, yaşatırım herşeyi yeterki doğru kişi olsun hakketsin.
HEr duygum uçlardadır
Asla sakin bir ilişki yaşanmaz benimle
Hızlı başlayıp, hızlı bitiyor ilişkilerim. Pek de sessiz sakin olmuyor. Beni kaos etkiliyor.
Sessiz ve sakin olabilirim ama benden herşey beklenir
Uçlarında yaşamayı seviyorum ama sevdiğim adam yanımdaysa huzurlu ve dingin bir iletişim isterdim.
Sessiz sakin ama bazen arada delirebiliyorum sağım solum belli olmaz 😂
Uçlarda sakin , çığlıklar içinde sessizce ilerlemeyi
Ne hissettirmek istersem o an yerine göre değişir her şey mevcut bende
Kıskanma olmadığı sürece sessiz sakin bir insanımdır 😂
Sükunet iyidir bence ama ilişkiye renk katmak için bir şeyler yapmalı mutlaka
Sessizliği sakinliği huzuru seviyorum ama içimde de bir çılgın yok değil
Sevdiklerime şen şakrak sevmediklerime dünyanın en soğuk insanıyım
sessiz sakin bayar uçlarda zevkin doruklarında iyidir
Sevgilim olsa sessiz ve sakin yaşardım sevgiliminde bana uyacağını düşünüyorum
Bu tamamen mevsimsel geçişler gösterir.
Nadiren duygusal tetikleyiciler etki edebilir.
İstisnalar hariç kaideyi bozmam. Sessiz ve sakin yaşarım.
Yeri gelince sakin yeri gelince canlıyım. Yerine göre...
uçlarda yaşamayı seviyorum..
ama aynı zamanda sessiz sakin bir ilişki istiyorum :)
Yok ya ben eğlenmeyi, coşmayı seven bir insanım. Severim sevgilimle dost gibi olmayı. Bu yüzden onunla eğlenebileceğim kadar eğlenmek yapabileceğim kadar çok şey yapmak isterim.
Sessiz sakin görünürüm fakat pek anım abimi tutmaz. Iliskide karşı taraf sürekli heyecanlı olur ama iyi bir heyecan değil. Acaba şimdi napacak heyecani :d onun için ilişkimiz yok işte
Abimi değil anımı sksjksks
Karşımdakinin bana uyumuna bağlı vereceği karşılıkla ilgili meraktabn en uçlara kadar giderim.
Farklı ve yapılmamıs hersey dahil olabılır ılıskiye
Huzuru yaşatirim sanırım bunu karşı tarafa sormak lazım 😂
Ben uç noktalara cıkarıyorum tecrübryle sabit fakat karşı taraf bni istediğim gibi tatmin etmiyor üzücü bir olay
İlişkiye uyum sağlarım Karşı tarafı bakış açısına bağlı.
Uçlarda yaşar ve yaşatırım <3
Her ikisinide fakat farklı yer ve durumlarda
Sessiz sakin yaşamaktan yanayım.
Uçlarda çılgınca yaşamalıyım 🔥
Uçlarda yaşar ve yaşatırım
Nirvana’ya ulaşırız beraber
sınırları zorlamak lazım
Sakin bir insanımdır.
Sessiz sakin kendi halinde bir fani
Herşeyden biraz ama genelde huzur olmalı
Sessiz olanı tarzım ama değişim için hard şart
Bi maviyim bir kırmızı..
Sarılarak, darlarak.
Akrep Burcuyum der susarım 😂😂
Ben huzuru seviyorum.
Huzur sessizlik içinde yürüyenlerden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?