Sırf bakıyorum diye benim için canım dedi. Bitti benim için. Çok da seviyordum. Böyle olması gerekli sizce de dimi?

Çok güzel sürprizlerim vardı, bütün duygularımı açıklayacaktım ona, mektup ve çiçek göndererek..

Sırf bakıyorum diye benim için canım dedi. Bitti benim için. Çok da seviyordum. Böyle olması gerekli sizce de dimi?
Cevapla