Eski sevgilim hisleri yoktu zamanla olur ya da olmaz dedi kabul ettim elimden geleni yaptım yine olmadı sonra olmuyo dedi bitirdi?

Ayrıldı benden 2 ay uğraştım yok istemiyorum seni bizden olmaz dedi bi süre sonra yaşadığım yerdeydi konuşmak istedim anlattım bilmiyorum hissetmiyorum zamanla olur ya da olmayadabilir dedi bene tamam nasıl olucak deniyelim dedim arkadaş olarak konuşalım olursa olur dedi konuştuk 2 hafta sonra dedim hislerin oldu mu yok olmadı olmuyo dedi bitirdi napmalıyım pişman olur mu seni kaybetmek istemiyorum ama his yok derdi bu sürede

Eski sevgilim hisleri yoktu zamanla olur ya da olmaz dedi kabul ettim elimden geleni yaptım yine olmadı sonra olmuyo dedi bitirdi?
Cevapla