Ne olduğu önemli değil, bir tatlı olabilir, bir meyve olabilir. Aynı anda canınız istedi diyelim, tavrınız ne olurdu acaba

Ne olduğu önemli değil, bir tatlı olabilir, bir meyve olabilir. Aynı anda canınız istedi diyelim, tavrınız ne olurdu acaba

Selams,
Ben yemesem de olur sevgilim yesin, ona veririm.. Sonrasında tat kontrol adı altında dudaklarından tadına bakarım.. Bana yeterli olur..
Ya paylaşırım ya da tatlı tatlı bakışlar atıp, tatlı tatlı "Yiyebilir miyim?" diye sorarım. Bana kıyamayıp verir eminim. Bana kıyan erkekte ne bileyim zaten.
Bir tane kaldıysa sevgilimle paylaşırım.. Tek başıma yiyemem boğazımdan geçmez.. 😍❤️
Ben hepsini yemem ama paylaşırım eşit bir şekilde.. 😍
Teşekkür ederim bitanem.. 😍
ben yiyim mi aşkım derim 😂😂😂
bana ise onu yerken yüzündeki mutluluk ifadesi yeter de artar bile
erkekler öyle olsun bi zahmet zaten
erkekler yok olsun gibi duydum ama😂
yok olabilirler babam hariç 😂
Cevap
9Cevap
Sevgilime veririm tabi ki de
Ben Çok centilmen olduğum için sevgilime verirdim
Hem başıma neler geldi hemde bunca sandır beni isletsinler hemde yokuş madem ki öyle uçak gideriz
Ben yerim o beni yesin :D
😂😂
Sevgilim yok kendim yerdim, sevgilim olsa ona ikram ederdim.🙂
Paylaşır beraber yeriz bu şekilde şimdi canı çeker bir yerleri filan şişer uğraşamam onunla 😄
Sevgilime ikram ederdim 🤔🤔her yiyecek ama tatlı dışında 🥲🥲
Hiç bencil bir insan değilimdir hemen karşımdaki insana ikram ederim bu kim olursa olsun
Paylaşımcı bir insanım paylaşırım kesinlikle bencil değilim.
Sevgilime ikram ederdim ya da bölüşürdüm tam emin değilim
Bir ısırık o alır bir ısırık ben, çözümü bu kadar basit aslında 😄
Duruma göre değişir ama başkası yemek isterse mutlaka ikram ederim.
Sevgilim yesin
etmeyen deccalin usagi falan herhalde
usak
Bir ısırık alıp aşkulettama veririm
sevgilimindir her zaman
sevgilime ikram ederm
birazını ben birazını ona veririm
Ortadan ikiye bölüp yenemesi daha güzel
Paylaşırız🤭 ama karni açsa hepsini veririm
Kendi ellerimle yediririm.. yarasın aslanima 😊
Paylaşırız
Yesin afiyet bal olsn
Sevgilim olmadı ama ona verirdim
Paylasiriz , yarisi ona yarisi bana.
İkiye bölerim 🤣
Sevdiğim kişi yesin.
Ben yerim tabi ki, gerçek aşk bunu gerektirir 😃
İkiye bölerim, ikimizde yeriz :))
Bölüşürüz
Tümü ona feda olsun
İkiye bölerim
Sevgilimee
sevgilime veririm
Ben yerim hahaaa
Birlikte yeriz
İkram ederim
Paylaşırım
Sevgilime bırakırım.
Kendim yerim benden daha degerli değil kimse
paylaşırız...
Paylaşırım
Ona İkrm ederim
Paylaşırız
Sevgilime veririm
paylaşırız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?