Sevgilimin doğru kişi olmadığını düşünmeye başladım bunu nasıl anlarım?

1 seneye yakındır birlikteyiz ancak artık doğru kişi o değil gibi geliyor. 23 yaşında ama yaşlı gibi sürekli yatıyor enerjisi çok düşük okula gitmek ve evde yatmak dışında bir şey yapmıyor ve çok çabuk yoruluyor. Ben ise çok enerjik sosyal ve herşeye koşan biriyim. Benim çocukluğumdan beri yaptığım birçok şeyi o ilk kez benimle yapıyor örneğin havuza girmek. Birçok konuda bilgisiz kültürü zayıf ve annesine çok bağlı yaşıyor çamaşırlarını annesi yıkıyor odasını annesi topluyor sürekli mesaj atıp arıyor. Ben yanımda daha enerjisi yüksek kolay yorulmayan ve bana birşeyler katacak birini istediğimi fark ettim ama şuanki ilişkimde genelde ona birşeyleri gösteren katkı yapan kişi ben oluyorum. Aile yapılarımız da baya farklı ama onu ben çok önemsemiyorum. (onlar alevi kendisi atesist benim ailem ise namaz kılan oruç tutan ama dini baskılamayan insanlar aramızda maddiyat farkı da var oldukça ama bu cidden umrumda değil ben onun ileride kazanma çabasına inanıyorum )

Sizce bu farklılıklar çözülür mü

Çözülür
Çözülmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilimin doğru kişi olmadığını düşünmeye başladım bunu nasıl anlarım?
Cevapla