Aşık olmamam gereken kişiye bağlandığımı farkettim?

Arkadaşlar selam ben 1 yıldır terapiye gidiyorum küçüklük travmaları üzerine terapiye başladım ama hocamıza bişeyler hissetmeye başladım hocamızla sürekli iletişim içindeyiz terapi anlarında gülüp eğleniyoruz çoğu durumda yanlışın içindeyim bana akıl verin arkadaşlar ne yapmam gerekiyor
Aşık olmamam gereken kişiye bağlandığımı farkettim?
Cevapla