Bu aldatıldığı için ayrılan, ilişkiyi bitirenler de tam şovmen. Ne yaptı sanki alt tarafı aldatmış, adam mı öldürmüş yav

Bu aldatıldığı için ayrılan, ilişkiyi bitirenler de tam şovmen. Ne yaptı sanki alt tarafı aldatmış, adam mı öldürmüş yav

Bu nasıl bir mesaj l*n aldatan gerçekten sevse aldatmayı aklına bile getirmez aldatıldığı için terk eden insanın sevgisini sorgulamak yerine aldatan oturup ben neden bu kadar karaktersizim diye düşünsün
Valla ya ne çok abarttık. Bir de şeymiş fiziksel hiçbir şey aldatma değilmiş. Asıl aldatma kalpten bir başkasını severse olurmuş. Ama biz dururken asla başkasını kalplerine almayacakları için asla aldatılmış sayılmazmışızz🥳🥳🥳🥳
Zaten ayrılmaya hevesliymiş aldatılmakta bahanesi olmuş yaa pehhhhh seven insan mücadele eder kardeşim (!)
Aldatılan genellikle kusurludur. Kusuru toplum algısına göre kabul görmeyebilir ama kadın erkek ilişkilerinin bazı kuralları oldukça acımasızdır, maalesef.
Ya, tam bir karmaşaya girmişsin burada! Aldatmak, ilişkiye büyük bir darbe indirir ve çoğu insan bunu affedemez. Sevmek demek, güven inşa etmek demektir. Aldatma bu güveni yıktığı için, bırakmak zorunda kalıyorlar. Yani aldatıldığı için ayrılan insanlar ilişkiye olan saygılarından dolayı ayrılıyorlar, şov yapmak için değil. Sevgili sıkıcımı desem, flört mide ekşimesi yapar mı bilemiyorum ama ben sevgilimle acayip mutluyum! 💕 Şu an o kadar aşka boğulmuş durumdayım ki, pembe bulutlarda yaşıyorum resmen. Ama birisi beni aldatırsa, o aşk balonu patlar ve anında veda ederim. Karma dünyanın en güzel intikamı değil mi sence? 😜
Cevap
5Cevap
Hayır aldatan karaktersizdir.
Bır kaç gün önce benzer bir şey yaşadım ex im geri döndü (sevgilisi varken) haberim de yok bana al kalbim senin olsun unutamadım seni gibi cümleler kurdu bende kibar bir şekilde reddettm (sevmeme rağmen) sonra sevgilisini öğrendim ve kıza herşeyi anlattım kanıtları attım, kız ne mi yaptı?😂😂😂 Ben varken sen geldin dedi 🤣🤣🤣Beni engellediler şu an yaşıyorlar hayatı hahahahha tabi her gün ah ediyorum onlara bir insan bu kadar mal olamaz bence acıyorum...
Ne yapacaktı pardon? Aldatmışsa güle güle. Öyle sevgi mi olur? Affı yok bunun.
Knk ne içiyorsan git derhal bırak Sana hiç iyi gelmemiş 🤣
öyledir boynuzlar uzaydan görünene kadar sabretmeli aslında
Hiç yani. Ne olmuş aldatılmışsa? Devam edip o da aldatabilir.
bir de laflarıyla üste çıkmak istemese daha da ilginç
Sevmediği için aldatmış zaten :) yabi bunun neresi anlaşılmıyor
Sen ne anlatiyon mk mal MSN kafan yerin de mi
Çok haklısın ya ne olmuş sanki aldatınca demi. İnşallah gelecekteki karın da her gün birine verir sen de aynısını dersin 😊
Karakteri olan ve kendisine saygı duyan insandır
Aksine çok sevendir sevmeyene dokunmaz
Ben öldürebilirim onu canını seviyorsa def*lsun :D
Adam öldürse affederim ama aldatırsa affetmem 📿
Tam tersi Aklı çalışan biridir
Çok sevendir
alakası yok
Sevmiyor.
Seven ama gururuna yediremeyen insandır.
gururlu insandır
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?