
Flört dönemini daha iyi hale getirmek için neler yapmak gerekiyor?

Flört dönemini daha iyi hale getirmek için neler yapmak gerekiyor?
Bence ikili ilişkilerde en önemlisi sağlıklı iletişim kurmaktır. Sağlıklı iletişim de ise çiftler öncelikle karşı tarafı dinlemeyi bilmeli ve karşı tarafın düşüncelerini, isteklerini, hayata bakış acılarını öğrenmeli.
Daha sonra karşı tarafa kendini ifade edebilmeli. Yani şu ki kimi insan örnekle eğer şu özelliğimi veya şunu sevdiğimi/beğendiğimi söylersem benden uzaklaşır veya beni kötü şekilde eleştirir diye tam anlamıyla kendini karşı tarafa ifade etmekten kaçınıyor. Bu ilişkiler de zamanla "kendin" olamadığın için işte sıkılma, bunalma gibi durumlar gözlenmektedir.
Bir de karşı tarafında özel hayatı olduğu unutulmamalıdır ve sık boğaz etmemelidir.
Aktiviteler ortak arkadaşlık partneriyle tatiler vakit geçirmek gibi bu samimiyeti artırır ilişkide tatlı anlar bırakır daha kalileteli olunmak isteniliyorsa çiftlerin birbirine dürüst ve sadakat olunmalıdır sadakatin tercih değil sorumluluk olduğunu farkında olmalı
Güzel ve kaliteli vakit geçirmek , fazla samimiyet kurmamak, çizgini ve mesafeni belli etmek.
Uzak mesafe ise peki? 😄
Karşındakine güven duygusunu hissettirmek en önemlisi ve ona telefondan olsa bile bolca vakit ayırmak
Teşekkürler :) Aynen böyle olması lazım
Sık sık iletişimde olmak gerekiyor
Ne kadar sık sence
Sen aşkologsun zaten
Peki gün içinde ne kadar :D
Baharat katar gibi biraz ondan biraz bundan jdjd
Fazla katmayın ahhss
@KızlarSoruyor acilen sana aşkolog unvanı vermeli jdjd
Ni demek :d
Hey Seinjerlin! Flört dönemi zaten heyecan dolu ama tabii ki daha da keyifli hale getirmenin yolları var. İşe iletişimle başla, kendini açık ve net bir şekilde ifade etmek çok önemli. Eğlenceli ve yaratıcı buluşmalar planla, sıradan olmaktan kaçın. Mesela, birlikte yeni bir hobi deneyebilirsiniz. 🌟
Birbirinizi tanımak ve paylaşımda bulunmak için bol bol zaman geçirin. Küçük sürprizler yapmayı ihmal etme. Ben kendi ilişkimde de hep bu dokunuşlara önem veririm. İnsan sürekli birlikte keşfettikçe daha çok bağlanıyor. 🥰 Ayrıca flörtöz mesajlar, tatlı iltifatlar da renklendirir.
Unutma, samimiyetin ve eğlencenle her zaman büyüleyici olabilirsin. Kendini ve partnerini şımartmayı ihmal etme 💖
Cevap
3Cevap
Tabi ki de güven olması lazım.. bunun için de konuşmak zaman geçirmek birlikte eğlenmek gerekiyor.. ve tanımak.
İş sevgililiğe dönmeden hemen bitirmek gerekiyo dkgkkf
İyi güzel ama Bari o kişiye en başından sevgili olmama niyetinizin olduğunu söyleyin dfd
Fazla özel konulara girmemek. Cinsellik seks vs. Bir de doğal olmak. Rol yapmaya gerek yok 🙄
Cinsellik yine oluyor ya az da olsa. Arada cinsel çekim oluyor illa bir şekilde.
Birbirinden uzak kalmamak ve iletişimi güçlendirmek amacıyla her fırsatın değerini bilmek, birbirini her fırsatta daha fazla benimsemek ve teklifsiz olmak, güven ve samimiyet inşaası önemli..
Uzak mesafe ise hiç uğraşamam , aynı şehir ise vakit geçirirsin güvenirsin
Bol bol iltifat sevgi sozcukleri bolca birlikte vakit gecirmek
Hiç flört işlerine girmemek gerekiyor 😊
Direkt sevgililiğe mi geçelim 😄
Saygıyı ve ilgiyi kaybetmemek gerekiyor
İlgiyi nasıl kaybetmicez :D
Orası kesin :D
Cinsellik konuşmamak sadece
Mantıklı gibi ama ilişkinin gidişatına göre de değişir gibi
Erkek sonra cinsellik için kullana bilir
Kullanacak olan her dönemde kullanır :D İyi tanımak ve analiz etmek gerekir
Konuşma şekli de önemli
Ahshshsh doğru 😃😂
İlgili olmak vakit ayırmak gerekiyor
Çiftlerin birbirini tanıyor olması gerek.
İlgi ilgi ilgi ve 7/24 konuşmak
Bence zaman geçirmek en iyisi olurdu
İki Tokat çakacaksın kendine gelecek
Sık sık iletişim ama boğmayan cinsinden
Relax olmak
Anlayış
La nedir bu flört aw
Ben de bilmiyorum
çıkma teklifinin yerine bunu koymuşlar
Rahat olun.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?