AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
861Cevap
Doğru zamanda doğru yerde bulunup ortamına göre davranmasını bilen kız derim ben.. Yeri geldiğinde cesur olmalı yeri geldiğinde masum ve en önemlisi de beni taşıyabilmeli..
Yalnız geldik yalnız gidiyoruz
bir çaba bir umut hep tırmalıyoruz
İşin sonu toprak anlamıyoruz
Keyfine bak sağ salim
kadın gözü kara güçlü naif kendini iyi tanıyan nezaket sahibi olmalı... çıt kırıldım tribe gireyim dersen kapıyı çıkarken kapat derim !
Zamanında Atilla Han in da dediği gibi bir kadın evinin hanıdır ve bizim geleneklerimizde törelerimizde geçmişimizden kadınlarımız hep cesurdur...
Bazılarına o cesurluk dediğin kavram gerçekten çok yakışıyor :) "Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku" filmini izlemelisin.
Mal mülk yerinde olsunda cesur mesur farketmez çok cesur kızları sevmem şahsen çekingen masum kızlar her zaman sexidir
Biraz sakinliği ve ağır başlılığı olmalı... Ama çekingenlik ve pısırıklık anlamında değil. Cesaretine ve girişkenliğine rağmen bakışında, konuşmasında, davranışında bir hanımefendilik imajı olmalı..:))
Bazı konular cesaret ister bazıları ise çekingen ve utanç dolu olur. Her ikisi de olur benim için sıkıntı olmaz sonuçta bende çekingen birisiyim.
çekingen olucak... daha sempatık gelıyolar ve emın ol daha ıyı nıyetlı ve uysallar... diğerlerini boşwer cok çenebaz çok tilkiler :p
Her naneyi yiyecek kdr cesur kiz istemem ama bir lunaparkdaki en heyecanli korkutucu bişeye tereddut etmedem hadi binelim diyebilmeli :)
KESİNLİKLE CESUR ABİ çekingenlik kısmını nazı ıle bırlestırmelı ve asla kararsız olmamalı bır kadın helekı tercıhı erkek ona bıraktı ıse.. ;)
herkes cesur değil
herkeste çekingen Paaif değil
herkes cesaretli olamayacağına göre yapacak birşey yok
nefes alsın yeter dermişim :)
kız dediğin az oturaklı olur. ağırbaşlı olur. diğeri benden uzak olsun.
Cesur mert olmalı paylaşmalı sevgi ve saygıda kusur etmemeli yerine göre evinin hanımı yerine göre evin erkeği yerine göre çocuklarına hem anne hem baba ve arkadaş olmalı
bence kızlar için değil herkes için doğrusu karar verebilmek için çok düşünüp ve düşündüğümüz şeyi uygulamak esas olandır cesaret veya çekingenlik yer zaman kişiye mekana göre değişkenlik arz eder...
Kizlari erkekler acisindan cekici kilan bazi ozellikler vardir bence cesaretinde cekingenliginde kadincasi ve erkekcesi var bu cizgiyi asmadigimiz surece sevgi sorun olmayacaktir
cesur ve güçlü kendi ayaklarının üzerinde duran bir kadın her tercihim olmuştur , ancak cekingen ve masum olması ayrı bir durum tabi , cekingen olmasınıda isterim ama onun yeri bir başka. . :
Herkez cesur Demiş ortalama. Bayan dediğin yerine göre hareket edecek tartip ölcecek ona göre cesur ya da ceçekingen davranacak
Herkes
Herkes diye oku sen :)
Yerine göre ahlaklı kızları severiz yeri gelince cesur olucak yeri gelince çekingen edepli olucak aşkı cinselik için yapmayacak birini sever adam olan diyim.. :)
Kesinlikle çekingen olsun ama utanmak babında yani ^^)
Ancak diğer türlü her şeyde cesur da olsun.
Tam olarak nasıl bir şey istiyorum ben de bilemedim şu an ^^)
Sen cok sey istion:D
@shewolf0808 Sanırım öyle oldu ^^)
Olmuş:))
@shewolf0808 ^^)
Cesur olsun kisrak olsun. Yaninda bn olmadigimda basinin caresine baka bilsnn cekingn kiz daima kabndendir erkegide ole.. Bosuna demisler cesurluk yigitliktir die bu kizlar icinde gecerli..
çekingenlik iyidir her zaman cesur kız bir yerden sonra erkeğe saldırıyor :)
Cesur derken, her haltı yiyen kız olmamalı. Onlara cesur denmez kaşar denir.
İlk adımı atabilecek kadar cesur olabilsinler yeter. Gerisi erkeğin işi
Aşırı olan her şey tehlikelidir. Güzel olan optimum olabilmektir.
Tabiki cesur olmalı. Ama psikopat değil. Çekingenliğe gelirsek ortama göre değişir.
onun dozu var ama ikisinide istemeyiz. ikisinin ortası olucak
Evveeet sitede kaç erkek üye varmış burdan anlayabiliyoruz :D
Cekingeen. cok masum geliyor boyle utanmalar falan :)
Her kız için ayrı bir senaryo. acıkcası hepsi bütün kızlar güzeldir, bütün kızlar çiçektir...
Ben kızların insan olanını ve güleç kızları seviyorum.
ikisininde ayrı bir hoşluğu var farketmez ama cesurlar daha iyi olur gibi.
bence bu kişiden kişiye değişir, ben genelde gereksiz konuşmayı sevmem ama konuşan bir kızdan hoşlanırım yani zıt karakterli olacak.
yerine geldiğinde cesur olsun fazlada abartmasın.
cekingenlerde ilgimi cok cekiyo
Cesur kendine güvenen bir kadın olmalı. Ancak feminenliği ni kaybetmeden yapması gerek bunu.
soru her gün karşıma çıkıyor bir bakayım ne ayakmış dedim.. nefes alsın yeter. hadi hayırlı işler
biraz çekingen olmasında fayda var ama biraz. bu onu daha sevimli ve güvenilir gösterir
Cesur konuşkan. Hiç olmadı sobet ederken soruları ben sorunca kendimi geveze biriymiş gibi hissediyorum hoş bir durum oluşmuyor.
tabi ki çekingen ya cesur kız mı olur bana göre itici :(
cesur kızlar. kesinlikle. yeni şeyleri keşfetmeye açık kızları.
Kadın dediğin cesur olur ne o mıymıy mızmız hıc sevılmez...
Cesur kızın ne zaman ne yapacağı belli olmaz kendini bilen olmalı çekingende olmamalı tabi.
Cesaretten kasıt yırtıklık ya da edepsizlik olmamalı. Cesur bir kız iyidir...
Çekingen kızları severim kendimde öleyim çünkü kendim gibi olsun isterim :)
Gunüne bağlı Bı kac günlük bir sevgiliyse cesur. Aksi takrirde kesinlikle cekingen
Erkekler cesur kadınlarla evlenmek ister ama çekingen olan kadınlarla aldatır
Bence tam tersi
Evde cesur kadın annee olabilicek evi çekip çeviricek güçlü karakterli kadın isterler ama sahiplenmeyi bekleyen kedi gibi kızlarla aldatırlar çünkü cesur kadın kendini sahiplendirmez
cesur olmalı o kızın tadına doyulmasın :)
Kadın sahiplenmeyi ister...
Tabiki de cesur olacak. Ama bizden veya haddinden fazla olmayacak. Yeri geldimi utangaç olacak. :)
Sevdigini elde etme konusunda cesur onu kendinden sogutabilecek konularda cekingen olmali
Her zaman geçerli olmasa da bir zıtlık var bu durumda benim gördüğüm. Yani cesurlar çekingeni çekingenler cesuru daha çekici buluyor.
Bizden cesur olmayacak biz cesurluk yaptığımızdada çekingen kalmayacak tam anlamıyla cevap bu
Şu soruyu sürekli görmekten bıktım..
Cevap yazayım da bir daha karşıma çıkmasın..
cesur derken ukala olmamalı, çekingen derken pısırık. duruşu olmalı her şeyden önce
Çekingen kızlar beni daha çok çekiyor kendine çünkü bende öyleyim ondan galiba.
Cesur olmalı, kendine güveni tam olmalı.
O ne öyle ay ben şunu yapamam, bunu yapamam, beceremem, korkarım. Hiç gerek yok.
Ikiside Seksi oluo bilmiom dusundumde celiskide kaliorm :D
Bana cesur etrafa çekingen diyenleri şöyle alalim ; ))
Çok çok çok çekingen kızlara aşık olurum hep. Cesur kızları tehlikeli bulurum.
Cesur kızlar daha kulaga hoş geliyor :) haliyle cesur kızlar :)
Herkese karşı cesur ve korkusuz olmalı bence bir kadın ama eşine karşıda çekingen olmalı
çekingen tercihimdir böyle utanıp büzülüyolar ya çok sarılasım geliyor :) ben kadınımın yerine de cesur olurum :)
Kişiye gore değişir ama genelleme yaparsak cesur sever ama cekingen kizlarla beraber okuruz :-)