19 yaşında aldatıldım , aradan yıllar geçti. Bir daha sevmem kimseyi dedim. 26 yaşında birini gördüm. İlk defa birini yüreğim de hissettim. Oda olgun değildi. Kendi sıkıntılarından ve çocukça davranışlarından dolayı olmadı. Şimdi 2 yıldır kimseyle konuşmuyorum. Muhatap almıyorum. Çünkü ; bu duygu bana hep acı verdi. Ve artık şunu çok iyi anladım. Kadınlar , adam gibi seveni , ona değer vereni , merak edeni , önemseyeni kısaca sadakatli birini sevmiyor. Umursamıyor. Nerede * şerefsiz ukala kendini yetiştirememiş veya aldatan veya umursamayan erkek var onlara gidip gönül veriyorlar. Bu yüzden yalnızlık iyidir. Hiç değilse o mahçup duruma düşmüyoruz. x
022 Yorumla- 1 yıl
İnsanlar neden hep böyle genelleme yaparlar ben de bunu anlamıyorum gerçekten
- 1 yıl
@Nightwalk35 aslında genelleme yapmıyorum. Bunu bizzat kadınlar söylüyor. Hatta şaşırmıştım. Biz nerede * veya umursamayan şerefsiz erkekleri severiz demişti biri. Bende şaşırmıştım. Ama tabiki genel olmaz ama kadınlar maalesef şu zaman da dediğim tiplere daha bir adım önderler
- 1 yıl
Kadınlar şerefsizleri değil, vakit geçirmekten keyif aldığı kişileri severler. Sorun efendilik degil. Efendi deyince siz çok düz insanları kastederek söylüyorsunuz. İnsanlar hem efendi hem de renkli kişiliklere sahip olabilirler. Kaba davranmadan da otoriter olabilirler mesela. Siz bunları hep birbirine karıştırdiginiz için efendi erkekler sevilmiyor sanıyorsunuz. Odunlar da sevilmiyor. Sevilen kişiler hem efendi hem baskın karakterde kişiler oluyor. Efendiliği eğer her şeye tamam diyen, her konuda yumuşak davrananlar olarak tanımlıyorsanız eğer o kişiler zaten sevilmezler. Bu hep birbiriyle karıştirildigi için açıklama ihtiyacı hissettim. Ya hep ya hiç kuralı yok bunda. Ya her şeye bağırıp çağıran, baskı yapan kötü erkekleri örnek gösteriyorsunuz ya da her şeye tamam diyen, hiçbir karar vericiliği olmayan, otoriteyi kadına bırakan erkekleri efendi kategorisinde değerlendiriyorsunuz. İki kısım da kötü. Kadınlar bu saydığım iki kategoriye de sevmezler genellikle. Bunun bir arası, bir ortası vardır. Denge bu yüzden var. Bunu başaran insanlar seviliyor
- 1 yıl
@Nightwalk35 kadınlar umursanmayınca çok. Severler. Umursandıkların da vazgeçerler.
Bende kadınları çok iyi tanıyorum. Ana şu da bir gerçek , kadınlar artık öyle pek karaktere bakan varlıklar değil. Paran varsa evin varsa bu onlar için yeterli oluyor maalesef. Bu dönemde onlar böyle maalesef - 1 yıl
Yine genelleme yapıyorsunuz. Ne diyim siz böyle inanmışsınız. Ben ne dersem diyim düşünceniz değişmeyecek.
- 1 yıl
Dünyada kaliteli erkek sayısının az olduğu kadar kaliteli kadın sayısı da az. Yani erkeklerin de çoğu çöp diye ben herkes öyledir diye genelleme yapmıyorum bence siz de yapmayın
- 1 yıl
@Nightwalk35 bakın genelleme yapıyorum evet. Çünkü kadınları geneli böyle. Kim karaktere bakıyor. Kim değer görmenin kıymetini biliyor. Ben erkekleri savunmuyorum. Ama kadınlar da şu dönemde erkeğin karakterine değil , neye sahip olduğuna bakıyor. Karaktere bakan , gördüğü ilgiyi saygıyı sevginin değerini bilen az kitle. Artık genel kısım neye sahip ona bakıyor
- 1 yıl
@Nightwalk35 inanmışlık değil , yaşanmışlık bir durum bu. Bizzat kendim yaşadım. Sırf maddi durumum yok diye terkedildim. Ne sigara ne alkol ne kötü alışkanlık ne saçma ortamlar da bulundum. Hakkımda kötü konuşan 1 kişi dahi olamaz. Ama sırf maddi durumum yok diye kendi ağzıyla söyledi ve gitti. Kadınlar hakkındaki düşüncemi yerle bir etti de gitti. Önceden çok farklı düşünürdüm. Şimdi varsa maddi bir gücün kadınlar o güce talip , hayata karşı öğrenmişliğin ve kendini geliştirmişliğin kadınlar üzerinde ukte kadar değeri yok.
- 1 yıl
Siz sadece parayla ya da sadece dış görünüşle bir şeylerin yürüyebileceğini falan mı zannediyorsunuz gerçekten? Ya da herkes böyle mi düşünüyor zannediyorsunuz? Kusura bakmayın ama etrafta doğru düzgün karakterli insan yok. Yalnız kalmayı tercih eden insanların çoğu bu yüzden yalnız kalmayı tercih ediyor. O insanlara bakın o zaman anlarsınız kimin ne düşündüğünü
- 1 yıl
Para dediğiniz şey bir işe girmeye bakar, dış görünüş dediğiniz bir estetiğe bakar. Bunlar herkesin sahip olabileceği şeyler ama karakter herkese nasip olmuyor
Soran1 yıl@Nightwalk35 özelden sohbet etseniz
- 1 yıl
Tamam işte sizin sorununuz bu zaten. 3-5 kişiye bakarak tüm insanları genellemek hiç akıllıca ve rasyonel değil üzgünüm
- 1 yıl
Kusura bakmayın sayın soran. Tamam diyeceklerim bu kadardı zaten. İyi günler
- 1 yıl
@Nightwalk35 o insanlara bakmama gerek yok , çünkü onlardan birisiyim. Asla öyle bir şey düşünmüyorum. Dış görünüş gelir geçer , para dediğin nedir ki varlığı mutlulukda huzur da vermez. Eğer ki birşeyler yürüyecekse bu ancak sevgi , saygı , anlayış , güven ve sadâkatla gider. İnsan sevmek nedir bilmiyor , saygıyı anlayış göstermeyi bilmiyor. Evet , etrafımız da kendini yetiştiren edepli ahlaklı gerçekten düzgün bir karaktere sahip pek çok insan yok. İnsanlar şu basit yapılmış ilişkilerden , konuşmalardan , yapmacık sevgilerden uzak kalmayı tercih ediyor. Bende onlardan birisiyim. Çünkü ; basit olan her şey hayırsız ve benim gözümde pişmanlıktır. Merak etmeyin o olgunluk bende fazlasıyla var. Ama büyük kitle olgunluğa bakmıyor , sahip olduklarınıza bakıyor. Bunu anlatmaya çalışıyorum.
- 1 yıl
@Nightwalk35 ben oradan bakınca parayı ya da dış görünüşü önemsiyor gibi mi duruyorum. Bunlar gelip geçici şeyler sizin de dediğiniz gibi. Ama şu zaman da nedense çok önemseniyor
- 1 yıl
Bildirim gidiyor demek ki rahatsız olmuş. Soru onun. Uzatmaya gerek yok
- 1 yıl
3-5 kişiye bakıp genelleme yapmıyorum. Siz de kendi üstünüze alınma durumu var. Günümğz şartları itibariyle gerçekten kim karaktere bakıyor. Kim gördüğü ilginin alakanın kymetini biliyor. Aranmanın sormanın beklemenin veya sadakatın kıymetini çok az kitle biliyor. ya da bilmiyorum , bana denk gelmedi. Biz yalnızlığı tercih etmemizin sebebi kendimizi kaptırabilşyoruz. Kolay sevmeyen sevince de çok seven bireyiz. Ama çevrem de veya denk gelen hep dediğim kitle oldu. O bahsedilen kadınlar az ve zor bulunan kadınlar. Onlara da saygım daima var. Ama her iki taraf için bu geçerli. Adam da az kadın da.
- 1 yıl
@Nightwalk35 farketmedim , kusuruma bakmayın. Dediğiniz gibi uzatmaya gerek yok. Aslında aynı şeyi konuşuyoruz da farketmiyor sunuz. Savunduğumuz ve kızdığımız konu aynı. Sadece yaklaşım farklı.
- 1 yıl
Peki 👍🏻
- 1 yıl
@Nightwalk35 teşekkür ederim sohbet için 🤲
- 1 yıl
Rica ederim
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)1 yılArtık aşk sevgi gibi şeylerin eskide kaldığını veya sadece film dizilerde olduğunu düşünüyorum bu sebeple hayatıma giren kadınlara sadece cinsel bir obje gibi yaklaşıyorum ki zaten 1-2 senedir yalnızım
015 Yorumla- 1 yıl
Sana da öyle bakarlar cinsel obje olarak her şey karşılıklı kardeşim
Cevap sahibi1 yıl@tugce082000 bakarlarsa da umrumda değil sorun yok gurur duyarım
- 1 yıl
Yakında cinsellik bile sıkıcı gelir merak etme
Cevap sahibi1 yıl@tugce082000 her şey sıkıcı geliyor tuğçe
- 1 yıl
Günümüzde bir çok insan böyle kardeş neyse ki ben alışığım birini aramam öyle kolay kolay
Cevap sahibi1 yıl@tugce082000 evet kardeşim arama gerek yok değmez zaten günümüzde insanlar karaktersiz
- 1 yıl
Pandemiden sonra daha kötü oldu her şey sadece aşk meşk değil aynı zamanda akraba ilişkileri özellikle Karadeniz tarafı çok soğuk
Cevap sahibi1 yıl@tugce082000 Karadenizlileri sempatik bulurdum artık onlardan bile nefret ediyorum
- 1 yıl
Bende Karadeniz bölgesindeyim bu tarafın insanı soğuk akraba ilişkileri yok aile ilişkileri öyle iyi değil falan
Cevap sahibi1 yıl@tugce082000 Akrabayı akrep soksun hepsi gereksiz insanlar oluyor genelde iyi akrabalar çok nadiren olue
- 1 yıl
Akrabalık ilişkileri bitmiş herkes birbirinin dedikodusunu yapıyor
Cevap sahibi1 yıl@tugce082000 Sen neresinden karadenizin
- 1 yıl
Orta Karadeniz
Soran1 yılArkadaşlar özelden konuşsanız daha iyi olıiur
Cevap sahibi1 yılSoran kişi kusura bakmayın
Hayatıma birisini almama kararı aldığımdan beri, yalnızlığımı seviyorum. Çünkü değer bilmeyen bir kalpte sevgimi çürüteceğime, kendimle baş başa kalarak bir yalnızlık senfoni eşliğinde kutluyorum.
020 Yorumla
Soran1 yılBen de çok yaralandım. Bi yandan böyle düşünsem de hayat yalnız gitmiyor
Soran1 yılNeler yaşadın merak ettim
Soran1 yılİnsanları ilişkileri düşününce insan tiksinmiyor değil. Güveni kalmıyor haklısın
Soran1 yılÖyle insanlar var merak etme. Az ama var
Umarım rastlarsın sevebileceğin iyi birine
Soran1 yılKendime güvenim tam diyorsun
- 1 yıl
Düzgün, aklı başında, bir kadının ne istediğini gayet iyi biliyorum. Kadının bir ilişkide istediği şeyler öylesine masumane ve doğal ki bir kadın; önce güven, saygı, koşulsuz sevgi, ilgi, sahiplenilmek, çocuğuna iyi bir baba, kendine iyi bir eş ve koşulsuz sadakat ile birlikte ailesine karşı öylesine dik durabileceği gurur duyacağı bir “adam” ister. Şüphesiz ki ben kendime güveniyorum.
Soran1 yılO kadar güzel anlattın ki. Her erkek senin gibi olsa keşke
Soran1 yılÖyle tabii de o adam dediklerinin sayısı o kadar az ki
- 1 yıl
Sadece erkek cinsiyeti olarak belirlemeyelim. Bunları hak edecek kadın sayısıda günümüzde öylesine az ki… O yüzden denk gelmek ve güzel tesafülere ihtiyaç var. Aşk ve sevgi zaten ummadığın anda karşına çıkar bir bakmışsın yaşama sevincini tekrar vermiş. Gecenin karanlığına Ay gibi doğmuş, her uyandığında tekrar tekrar aşık olmaktır sevgi.
Soran1 yılBen aslında öyle aşık olacagına inanmıyorum
Soran1 yılAyrıca aşk da istemiyorum. İstemekle planla olmaz zaten de. Asıl istediğim gerçek bir sevgi
Soran1 yılBiraz uzun olur yorumlarda. Orta yere de dökmek istemem aslında. Şöyle diyim kısaca kalp kırıklığı yaşadım büyük kendi açımdan. O hariç çevremde gördüğüm erkekler iyice soğuttu
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u 1 yılBence yalnızlık en güzeli ya ne kıran oluyor ne üzen oluyor kafan rahat oluyor en azından. Hayatında biri olunca sürekli ilgi beklersin sevgi beklersin üzülürsün ziyan olursun en güzeli bence yalnız olmak.
01 Yorumla
Soran1 yılEvet ama yaş ilerliyo bi çocugum olsun ailem olsun da isterim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılNormaldir herkes hayatında sevilmek ister
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen de pandeminin başından beri yalnızım. Zaten doğru düzgün insanlar da karşıma çıkmıyordu hep ama belalti oluyordu. Bu kadar bozuk insanin arasında millet nasıl da bulup evleniyor, sevgili oluyor anlam da veremiyorum
103 Yorumla
Soran1 yılAynen katılıyorım
- 1 yıl
Çabuk sıkılan oldu erkekler
Bende Bayadır öyleyim, bazen sıkıyor bunaltıyor yalan değil çünkü çevrende o kadar kişi biriyle beraber veya evli ki sen kendini sorguluyorsun bu sefer. Ama maalesef güvenilir insan sayısı çok az o yüzden güvenemiyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s 1 yılYalnız değilim, 27 yıl sürdü ama yalnızlığım, sonra tak ilk sevgiliyle 1 yıl içinde söz nişan nasipse evlilik...
15 Yorumla
Soran1 yılNe güzel mutlulklar
- 1 yıl
İsteyen herkese yormayan, güzel ilişki nasip etsin Rabbim🙏
- 1 yıl
Teşekkür ederim cidden isteyen herkes yaşar umarım🙏
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
1 yılİstediğin bir şey bu galiba kadının erkeğe ulaşması daha kolay. Demekki sana uygun kişiler çıkmamış karşına.
03 Yorumla
Soran1 yılEvet
- 1 yıl
İyi biri çıktıysa kaçırma. Gerekirse sen biraz adım at, açılır o.
Soran1 yılBen pek atamıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 786 cevap paylaştı.
1 yılYaklaşık 9 yıldır kimseyi almadım hayatıma. Bazen şeytan dürtmüyor değil ama ilişki istemiyorum. İyi böyle
01 Yorumla
Soran1 yıl9 da çok uzun değil mi
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılyalnizlik iyidir iyi. kapris cekmek istemiyorum. akilli bir kadina muhtacim. seks olmasin ama akilli olsun yeter.
02 Yorumla
Soran1 yılKaç yasındasın ki 100 diyo
- 1 yıl
40
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
1 yılBir yerden sonra daha da kendine kalıyor kendine odaklanıyor ve sıkılıyor insan
21 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılBen 5 aydir yalnızım diye düz duvara tırmanıyorum. Sen iyi dayanmissin
02 Yorumla
Soran1 yılBenim yerimde olsan
- 1 yıl
Duvarlar delinmisti şimdi 🙈
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılYanlız derken ciddi ilişkin yoktur yoksa illa konuştuğun görüştügün vardir
03 Yorumla
Soran1 yılHayır yok
- 1 yıl
Yapma 4 yıldır ne yapıyorsun peki?
Soran1 yılYaşıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 744 cevap paylaştı.
1 yılYeni yalnız kalmaya başladım, bana neler önerirsin, şimdiden delirecegim yalnızlıktan ve sıkıntıdan
00 Yorumla Yeni insanlarla tanışmayı denemek bu kadar zor olmamalı...
09 Yorumla
Soran1 yılDenk gelmiyo
Soran1 yılİşte 2 günde belli ediyolar kendileirni
Soran1 yılYok olmayacagını anlamam hızlı sürüyır neyse ki
- 1 yıl
Zor degil ama genelde seviyesiz tipler cok
- 1 yıl
Kendi adıma daha temkinliyim ve insan ümidini kaybediyor
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılBen de 3 yıldır. 35 yaşındayım. Tanışsak mı ne yapsak?
02 Yorumla
Soran1 yılBu şekilde olmaz
- 1 yıl
Neden?
1 yıl3,5 yıldır yalnızım ben de alıştım hatta ömür boyu yalnız kalicam diye düşünüyorum artık yaş da 29
08 Yorumla
Soran1 yılBazen çok sıkılmıyor musun ama
- 1 yıl
Sıkılıyorsun tabi ama bazen işte özellikle de bir yere falan yalnız gidince oradaki çiftleri görünce falan o an yalnızlığını sorguluyorsun ister istemez
Soran1 yılEvet öyle oluyor
Böyle devam etcek gibi- 1 yıl
Maalesef bende böyle düşünüyorum artık
Soran1 yıl🥺🥺🥺 40a doğru yol alırken üzdü bu
- 1 yıl
40 a da var henüz ya öyle deme 😅
Soran1 yılPeki🥺
- 1 yıl
🙏🏻🙏🏻
1 yılSenin yine iyi 4 yıldır. Ben 24 senedir yalnızım knk
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Valla güzel insan evliliğime kadar 20 sene boşandıktan sonra da 7 yıldır yalnızım hâlâ
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Tercih mi yoksa begenen mi yok ya da artik iliskiler mi korkutuyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u 1 yılNormal ama kendinle vakit geçir kendinle uğraş o zaman yalnızlığın aklina gelmez
00 Yorumla Yalnızlık iki yüzlüdür önce tatlı gelir sonra sıkabilir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 14,2b cevap paylaştı. 35 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç flörtüm de sevgilim de olmadı gençliğim hep yalnız geçti yalnızlık zor ama mecbur dayanıyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılBu kadar uzun süre yalnız kalmak tabii ki sıkıcı olur hayatında biri olmalı
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. 2 yıldır yalnızım araya bir kaç pürüz girdi ama böyle yani
00 Yorumla2 yıldan beri, benimde hayatıma kimse girmedi. Hepimiz sapız, desene! 😂
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Normal tabi. Yalnızım dostlarım yalnızım, yalnız
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Hep yalnızım, bir sevgilim bile olmadı. (Yaş 33)
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Türkiyede hiçbir kadın 4 yıl yalnız kalamaz. Buna inanmam asla
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYaşım 29 sevgili odaklı soruyorsan yalnızlığı hiç kız arkadaşım olmadı ama genel olarak diyorsan yalnız değilim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Yalnızlık Allaha mahsus demişler çık biraz sosyalleş
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yıl4 yıldır hayatına biri girmedi mi?
Yoksa sen mi istemedin?04 Yorumla
Soran1 yılGirmedi. Konuştuklarım oldu ama uyuşmadık
- 1 yıl
Kriterlerini merak ettim 🤔
Soran1 yılKarakter, sınırı bilen ağır biri. Tabii bazı görüşler uymalı
- 1 yıl
Peki Takip ricasında bulunsam nasıl olur?
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Çok değil 29 yıl kadar 😃
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Niye yalnızsın bizler varız yanında her zaman yazabilirsiniz. Konuşuruz dertleşiriz
00 Yorumla5-6 senedir yalnızım bazen iyi oluyorda birini arıyor insan 🤣
21 Yorumla
1 yılBi kadının bu kadar zaman yalnız kalması normal değil, nasıl sabrediyorsun ihtiyaçların için
01 Yorumla
Soran1 yılSevmediğim değmeyen kişilerle mi olayım o yüzden
1 yılAnamın amından çıktım çıkalı 27 senedir sapım yanlızım ben napıyim bana da acıyın el insaf karşiiiim 😂😂😂
00 Yorumlaben 6 yıldır yanlızım
hak veriyorum sana sevgili yapmaya bak
siz kadınların işi bizden daha kolay00 YorumlaBende senin kadar yanlızım. Yanlizligimi paylaşmak istiyorum
00 Yorumla
1 yılSenin yasindakiler 2 3 cocuk yapmis durumdalar yani 😄
00 YorumlaBen zaten yalnızlığı tercih ediyorum kafaya takmıyorum
00 Yorumla
1 yılBende bir senedir yalnızım bunaldım bunaldım ve gene bunaldım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. 18 yıldan beri yalnızım ben kral
21 Yorumla- 1 yıl
Yaşın doğruysa ve eğer aile kavramını kasdetmediyse. hayat sahnesine daha yeni çıkıyorsun. Kendi kendini ketleme! Şu anda kimliğin kişiliğin yeni yeni oturuyor. Depresif moda sokma kendini! Olumlu düşünmek için zorla kendini
1 yılGüzel soru. Cevabı aslında cok degisik.
02 Yorumla
Soran1 yılBu cevap da değişil
- 1 yıl
Anlatsam roman olacak. Ama ne anlatmaya ne de düşünmeye gücüm yok. O kadar yordu ki hayat. Çok yoruldum...
- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
1 yılben evliyim
ve 4 sene uzun bir süre10 Yorumla
1 yılBiraz mi çok mu yanliz kalmissin bilemedim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 14,6b cevap paylaştı.
m 1 yılBen seeni gecmisimdir aga
00 Yorumla
1 yılAl benden de o kadar bende 4 5 yildir yalnızım.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl3 yılda benden artık sevmek sevilmek iatiyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
1 yılHayatim boyun ca ailem olsa da yalnizim
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Sağlık olsun ne diyelim.
00 Yorumla
1 yılsevişmek için erkek bul
00 Yorumla
1 yılWooow 4 yildir alev atarsin.7 aydir yalnizim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 532 cevap paylaştı. Başına vurmuş olabilir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 588 cevap paylaştı.
1 yılNormal tabi yalnızlık çekilmez
00 Yorumla
1 yılEvet normal istersen arkadaş olabiliriz
00 Yorumla
1 yılEvlenmeyen herkes yalnızlık çeker
00 YorumlaÇokmu seçicisin
00 Yorumla
1 yılTanışmak lazım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
1 yıl4 yılda çok uzunmuş ya:)
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılOdada yalnızım sabah 8 den beri
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 403 cevap paylaştı.
1 yıl8 yıldır yalnız yaşıyorum
00 Yorumla
1 yılYalnızlık Allah'a mahsustur sıkma canını
00 Yorumla- Devamını Gör (49)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer