Evet yazmak için biraz geç olmuş olabilir Ondan dolayı da kusura bakmayın Sizce hayat nasıl gidiyor Hem bu gününüz nasıl geçti?

Herkese şimdiden hayırlı geceler dilerim Yeni uyuyacak olan kişilere de şimdiden iyi geceler dilerim Nasılsınız umarım her şey yolundadır Hani bu aralar aile içerisinde ve arkadaş çevresinde olsun kötü olaylar durumunda belki kendinizi oldukça yorgun ve halsiz hissediyor olabilirsiniz Sonuçta bütün bu kötü olaylar bir anda üstünüze yük olarak binmiş de olabilir İllaki kötü olaylarda başımıza gelecek olan aile ve arkadaş ortamında kavga ve gürültüye mağruz kalabiliriz Oda olmazsa da yalan ve iftiralara da mağruz kaldığımız anlar olabilir Her türlü yaşanan kötü olaylara karşı asla moralinizi bozmayın Hep hayata karşı pozitif olarak bakın Yeni bir güne başlamadan önce hangi aktiviteler sizleri huzurlu hissetmenizi ve yüzünüzde bir tebessüm oluşturmayı sağlıyorsa Onları bir kağıda yazmanızı tavsiye ederim Sonra da yarın için hepsini birer birer kendi hayatınızda uygularsınız Buda sizin aklınızdaki karmaşık ve düğümlenmiş düşünceleri azda olsa ortadan kaldırmaya yarar İçiniz birazda olsa feraha ermiş olur
Evet yazmak için biraz geç olmuş olabilir Ondan dolayı da kusura bakmayın Sizce hayat nasıl gidiyor Hem bu gününüz nasıl geçti?
Cevapla