İşin içinden çıkamıyorum lütfen kadın erkek demeden herkes fikir versin?

Sevgilimle (daha doğrusu 2 yıldır sevgili sandığım erkek arkadaşımla) güzel giden bir ilişkimiz varken 1 ay önce bana konuşma esnasında aniden whatsapp mesajında sevgim bitti 2 haftadır sana karşı olan sevgim bitmesin diye uğraştım ama olmuyor dedi. Bunun üzerine uzunca konuştuk arkadaş kalabiliriz vs dedi bende hayır kalamayız dedim tabi şok içerisindeyim durduk yere böyle bir mesaj ilk defa alıyorum. İşin garibi o günden sonra başladı. Şimdi herkese soruyorum: Sevgisi biten birisi hala tensel yakınlaşma vs yaşayıp hala haftada 3-4 kere arayıp, instagramdan komik videolar vs yazıp ara ara whatsapp’dan mesaj vs atar mı? Şu yaz aylarında gezmeye, denize vs de beraber gidiyoruz ama ben 1 aydır iyi değilim çünkü bununla ilgili araştırma yaptığında sevgim bitti diyen erkeklerin bir daha görüşmediğini vs gördüm. O halde ben neden hala onun hayatının merkezindeymişim gibi her yere beraber gidiyor ve her şeyi beraber yapıyorum? Üstelik o bana sıcak davranıyor ve tensel yakınlaşma ilişki vs de devam ediyor ara ara. Arkadaşlar sevgisi biten böyle davranır mı? Lütfen yardımcı olun fikir verin bana normal gelmiyor bu hareketler. Hala sıcak davranıyor bana ama aşk yok ve sevgiside bitmiş kendisi söylemişti? Lütfen fikir verin.

İşin içinden çıkamıyorum lütfen kadın erkek demeden herkes fikir versin?
Cevapla