
Sırf sizi daha çok sevsin diye kendi karakterinizden ödün verir misiniz?

Sırf sizi daha çok sevsin diye kendi karakterinizden ödün verir misiniz?
Sırf sevsin diye değil, ben çok sevdiğim için o mutlu olsun, onun yüzü gülsün diye kendimden ödün verdiğim olur. Karakter değişimi olarak değil yalnız normalde çok da sevmediğim şeyleri o istiyor diye yapabilirim.
Daha çok sevsin diye hepimiz zaman zaman bu tarz fedakarlk veya kendi değerini düşürme çabalarına bence girmisizdr özellikle biz kadnlar çok duygusalz ve aşk dönüştürücü bir duygu
İnsana asla yapmam dediği şeyleri yaptırıyor tabi olgunlaştıkça aşk yaşama denetimlerinde olgunlasiyor evrimlesitor
Ben şahsen kendimden ödün verdm hep eli boş döndüm ama her şey bir deneym pismanlkla bir yere varamam
Bak bakim bende o göz var mı? Yıllardır da bu konuda büyük konuşurum hiç de başıma gelmedi. 🤣
Sen çok tehlikelisinn dfd
🤣🤣 Puhahaha sağ ol babuş. 🤣
Benlik hareketler değil bunlar😄
Cevap
7Cevap
Hayır kimseye kendimi sevdirmekle zaman kaybetmem
Hayır, kendimden taviz vererek sevgi elde etmeye çalışmam. Herkesten önce kendimi ben sevmeliyim ve olduğum şekilde iyiyim. Taviz verirsem ben, ben olmaktan çıkarım.
Asıl soru kendi karakterinden taviz verdiğinde hala mutlu hissedip hissetmemek galiba iyi hissediyorsanız sorun yoktur
Ben buyum, seviyorsa elhamdülillah sevmiyorsada kendi bilir
Böyle bir durumda sevilen kişi ben değil, büründüğüm karakter olur. Bu durum da beni mutlu etmez.
Cevap hayır, ödün vermem.
O zaman gerçek beni sevmiş olmuyor ki
Olman gerekenden farklı biri oluyorsun ama, nasıl sevmiş oluyor sence?
Sevmemiş oluyor. İstediği kişiyi sevmiş oluyor. Yani benim yarattığım farklı kişiyi…
Sevecekse olduğum gibi sevsin
Hayir bu sefer kendime saygım kalmaz
Onu seviyorsam ona tolerans gösteririm
Veremiyorum
Asla
Yaptım o hatayi
Evet yapıyoruz maalesef
Az kala oluyordu
Asla, kapı orada naş.
Asla.
Vermem
Hayır.
Hayır.
Vermem
Tabiiki
Veririm
Vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?