
Aşık olduğunuz, hoşlandığınız birini etkilemek için kendi kişiliğinizden ödün verir misiniz?
Veririm
Hayır, vermem.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Aşık olduğunuz, hoşlandığınız birini etkilemek için kendi kişiliğinizden ödün verir misiniz?
Maşallah herkes hayır demiş ama nedense hiç samimi bulmuyorum genelde insanlar kalıplara girmeye bayılıyor bu benim tespitlerim ve gördüğüm kadarıyla karşı cinsi etkilemek olunca mesele kendinden ödün vermek ve onun istediği kişiliğe bürünme konusunda herkes iddialıyken bu kadar hayır cevabı komik bir görüntü sanki ayrıca aşk insana neler yaptırır sorusunun cevapları içinde sevdiğine benzeme durumu da varken inkar politikası gütmek aşkı bilmemek de olabilir.
Etkilemek için kim olmadığı insan gibi davranmamıştır kim ödün vermemiştir kendinden? Aşk zaafiyet doğurur en güçlü karakterlerde bile..
Bunu kesinlikle şu an için ya yaparım ne yapmam diye cevaplamak çok zordur bazı şeyleri değiştirebilirsiniz bazı şeyleri değiştiremezsiniz o yüzden kesinlikle hiç bir zaman yüzde yüz olarak karşınızdaki kişi için ne değişebilir nede değişmesini isteyebilirsiniz
Alışkanlıklarımdan taviz verebilirim. Ama kişiliğimden vermem. Neden olmadığım biri gibi görünüp karşımdaki insanı aldatayım ki?
Karakter canınız istediğinde değiştirebileceğiniz bir şey değil ki !
Hayır…
Etkilemek için olduğumdan farklı göstermem ya bi bi çabaya girmem.. kimseyi kandırmak duygusuyla oynamak istemem.. hatta dikenlerimi gösteririm gülü herkes sever.. beni her halimle kabul etmesi benim için daha önemli…
Cevap
29Cevap
Hayır tabi ki de kendi kişiliğimden kimse için ödün vermem onu geçtim zaten beni seven böyle sevdin kimseyi etkileyecek değilim..
Kendi kişiliğimden ödün? Ben sevdiğim kadın için herşeyi yaparım ama değerimi bilmezse o kişi hayatımdan çıkar
Gururumdan âşık olunca ödün veriyorum ama benim de çizgilerim var. Onlara dokundurmam. Mesela evlilik dışı cinsel ilişkiyi yanlış buluyorum. Nude video, nude fotoğraf atmam. Kimileri, "Güvenirsem atarım. "diyor ama ben hiçbir şekilde güvenmiyorum.
Hiç bir şey ve hiç kimse için kişiliğimden ödün vermem
Aynen bende aynı şekilde. Kimse için ne karakterimden ödün veririm ne de kişiliğimden falan. Çünkü kimse için değmeyecek oniu biliyorum.
Hayır vermem hiç kimse vazgeçilmez değildir kız mı kalmadı piyasada hayırdır aw
Aynen öyle bende aynı fikirdeyim. Kimse için ne karakterimden ödün veririm ne de kişiliğimden asla kimse için değmez. O yüzden ben asla kişiliğimden ödün vermem.
Hayır, karşımdaki kim olursa olsun olmadığım biri gibi davranmam.
Aynen bende aynı fikirdeyim. Sırf onun gözüne girmek için kişiliğimden hiçbir şekilde ödün vermem ben. Neden olmadığım biri gibi davranayım ki.
Böyle bir şey yaparsanız, ileriki süreçlerde muhakkak normalinize dönecek ve o kişinin gözünde yanlış anlaşılacaksınızdır. Kontrollü olmakta fayda var gibi düşünüyorum.
Hiç kimse için kendinden ödün vermeye değmez bu dünyaya yalnız geldik yalnız öleceğiz aşık olduğumuz kişi hak ettiği değeri alır hakkettiğinden fazlasını değil
Hayır. Bu hayatta bir duruşum var ve bunu kimse için eğip bükemem. Omurgasızlardan değilim çok şükür
Asla vermem..
Aynen bende aynı fikirdeyim. Bende kendi kişiliğimden asla ödün vermem kim olursa olsun bu. Kimse için değmez çünkü değişmeye diye düşünüyorum.
ya dogal halimle kabul edecek ya da hadi ordan baska kizlarin koynuna girecek
Herkes çoğu zaman kendini farklı gösterir ama tamamen farklı bir kişiliğe bürünmek iki yüzlülük tür
Beni olduğum gibi sevsin sevecekse, bende onu olduğu gibi kalbime koyayim.
Zaten inanmıyorum bir de kişiliğimden karekterimden ben olmaktan mı ödün vericem. Asla.
Benim kıymetimi bilmeyene ödün vermem bilen olmadı şuana dek
Doğal olurdum normalde nasil ekşi sözlügun yaşayan haliysem yine öyle olurdum.
Hayır kendime aykırı davranmak aklıma dahi gelmez aşıkken çok doğal spontane seviyorum
Vermem… ama çizgilerinden duvarlarından kendinden vazgeçmeden gerçekten sevemezsin …
mecnun cool olamadi hiç bu böyle…
Hayır, hiçbir ilişkimde böyle şeyler olmasına müsaade etmedim
Değerimi bilecekse sevgimi anlayacaksa eğer her türlü dikkati çekerek gönlünü kazanmayı isterim.
Hayır vermem tabiki, ne münasebet! Kişilikten söz ediyoruz karakterden yani onun için ödün vermem ama diğer şeyler için olabilir
Verdim, vermem, asla vermeyeceğim
En büyük hatam
Kişiliğimi değil dişiliğimi kullanırım etkilemek için
kişiliğimden neden ödün vereyim beni kabul eden olduğum gibi kabul etsin
Ömrünün geri kalanını sahte biri olarak geçireceksin sknti yok
Veremem beğeniyorsa böyle beğensin
Beni bole kabul etsin
Verilebilir evet.
Kendimden ödün vermem
Hayır kişiliğimden ödün vermem
Oyun hamuru mu olalım 🧟♂️
Kalbimizi vermişiz ödün nedirki :D
beni böyle tanımalı ve karar vermeli
Verenin de aklını sorgularım
Şimdiye kadar ödün vermedim vermem de
beni begene oldugum gibi begensin
Allah affetsin ama yaparim.
Hayır vermem
Veremediğim için aşk hayatım yok.
Vermem
Ver Ver
Ben hiç kimse için kendimden ödün veremem çünkü bunu hak edecek bir insan yoktur
O zaman ne diyelim inşallah karşınıza hak edecek insanlar çıkar
Aynen bende kimse için asla kişiliğimden ödün vermem. Kimse için değmez çünkü. Kimse için ne gururumu ayaklar altına alabilirim ne de kişiliğimi falan.
Hayır vermem
Hayır yapmam
Hayır vermem tabi ki
Hayır, vermem.
Hayır.
Ben vermem beni olduğum gibi sevsim
Hayır
Veririm diyenler ne yaşıyor?
hayir
Veririm
Al bi iPhone arkasını göstere göstere gösteriş yap
Olmaz öyle şeyler
Sevgi böyle bir şey
Kesinlikle hayır 😣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?