Veremiyorumm. Üzmek istemiyorum ama kimse için kişiliğimden ödün veremem. 🫤

Veremiyorumm. Üzmek istemiyorum ama kimse için kişiliğimden ödün veremem. 🫤

Kişiliğinden ödün vermek Bana göre çok büyük bir şey ve ben asla kimse için kişiliğimden ödün vermem Ayrıca kişiliğimden ödün vermemem o insanların benim için değersiz olması veya O insanları sevmediğim anlamına da gelmiyor Evet gerekiyorsa fedakarlık yaparım ancak neden onlar için karakterimi değiştireyim kişiliğimi değiştireyim ki değil mi eminim onlar da böyle bir şey istemez zaten
Gerektiği zaman fedakarlık yapabilirim ama bu kişiliğinden ödün verebileceğim anlamına gelmez zaten bu kendinden vazgeçip onun hayatını yaşamak demek k*pek gibi seviyordur aşıktır kulu k*peği olur o başka ama seven kişiliği için değil olduğu gibi sevsin yeter.
Ben çok çabuk soğurum. Ne kadar seversem seveyim öyleyim. Bugün sevdiğim birini daha çıkardım hayatımdan.
Cevap
6Cevap
Hayır ödün vermem
Kişilikten ödün verilmez.. Sadece daha esnek davranılabilir bazı konularda..
Ne kadar ödün vermeyiz desekte bazen ödün verdiğimiz oluyor
kolay kolay kişiliğimden ödün vermem ama yeri gelince sevdiğim mutlu olacaksa belki.
Vermeyin arkadaşlar. Ondan sonra normal karakteriniz öyle sanıyorlar..
Asla vermesem daha iyi 😇
Vermem defolsun gitsin
Hayır vermem
asla vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?