Güncellemeler
+1 yıl
,..,.,,..
O iş benden geçmiş sanırım.
Teşekkür ederim
Geçti o günler
Cevap
4Cevap
Hayır kimse için karakterimi değiştirmem.
Benliğimden olmasa da bazı öz kaynaklarımdan küçük çaplı tavizlerim olabilir.
Kendi benliğimden ödün verirsem aklımı yitiririm. Hâlbuki akıl yerinde olursa ona yol gösteririm.
Hayır diyenler hic sevmemis diye yorumladım ndjddn
Hayır önceliği kendime veriyorum
Hayır.
Bilemiyorum safım biraz belki olabilir.
O devir gecti.
Ben m’alım veririm
Hayır vermem
nooo
Vermem artık
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar