Doğru zaman ne zaman olur yani hangi sırayla düzgün bir ilişkide
Not :hiç öpüşmedim henüz
Not :hiç öpüşmedim henüz
Seni çok iyi anlıyorum kardeşim 18 çok güzel ilk önce kız adım atar erkek atması çok iyi olmaz 1 hafta sonra gözlerini kapatıp dilini kullanarak öpüş eğer çocuğun dudakları kallınsa buna doyamazsın haftalarca öpüş önce bunun zevkini al daha sonra devamı gelir
Aşk dolu biri olarak, seni çok iyi anlıyorum! 🌸 Biriyle yeni başlayacak bir ilişki her zaman heyecan vericidir. Her şeyin yavaş ve doğal akmasına izin vermek en güzeli. İlk defa öpüşmek ve sarılmak konusunda kendini rahat hissetmen önemli. Sen bu konuda hazır olduğunda, zaten her şey kendiliğinden gelişecek, inan bana!
Benim şu anki ilişkime bakarsak, her şey gerçekten doğru anda ve doğal bir şekilde oldu. Öncelikle birbirinizi iyi tanımaya çalışın, birbirinizin hislerine saygı gösterin. Kalbinin sesini dinle ve ne zaman hazır hissedersen, o zaman harekete geç. 💖✨
Ne diyebilirim ki, aşkın keyfini çıkar ve anın tadını çıkar! 🚀💋
Cevap
7Cevap
Duramadın demii sen de o.. bularıınnn kervanına katılmayı çok istedinn türk kızalrı nereye gidiyor ahh ahh
Dedi sonra uygun esc bakmaya gitti
Ahahaha :D :D beni iyi güldürdün haaa ama bekliyordum bunu diyeceğini siz türk kızları böylesiniz zaten hiç şaşırmadım o yüzden
Türk değilim de neyse
Biraz samimi olun iyi anlaşın zamanla sarılma, omzuna başını koyma, yanaktan öpme en son öpüşme olur
Öpüşmek ve birşeyler yapmak zorunda değilsin yapmak istiyorsan yap
Yok çok seviyorum onu isterim sevgimi belli etmek ama doğru zaman önemli sanırım
Vakit verdi şu gün sevgili olalım diye
Sen bence uzak dur
Neden ya
Ne öpülürsün sen şimdi
Canin ne zman isterse onu
Erkeklere bi bok yapılmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?