Bu işler, partnerle aradaki iletişimle ilgilidir.
Kimisiyle ilk buluşmada direkt sevişirken, kimisiyle 6 ayın sonunda henüz öpüşememiş olursun.
Bu işlerin zaman kavramı olmaz, iletişim ve güven kavramı olur.
Kalkıp güvendiğin iletişiminin sağlam olduğu biriyle sırf toplum öyle istiyor diye 1 sene bekleyecek değilsin öpüşmek/sevişmek için..11 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum bence de partner ile aradaki iletişim ile alakalı.
Zamanın bir önemi yok zaten her daim söylerim. Güven önemli. Bende beklemem 😂Toplumun canı cehenneme 😅
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılO hissi dudaklarında ateşli halde hissettiklerinde :D d
32 Yorumla- +1 yıl
Hımm olabiler 😅
- +1 yıl
Hayırlısı :D d
+1 yılHisler, arzular yoğun şeyler hele ki sevdiğin karşında ise herkes ister ama ben yapmasını istemem. Yani ne gerek var ki? Pişman olacağım bir şeyi bilerek yapmam. Yanağımdan öpsün yeterli. Evlendikten sonra devamı gelir.
23 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel düşünüyorsun 😊Rabb'im gönlüne göre versin inşaAllah
- +1 yıl
Amin inşallah. Hepimiz için☺️
- +1 yıl
Amin inşaAllah 😊
Ne zaman evlenirsek o zaman. Nikahlı olmadığım bir adamla ne öpüşürüm, ne el ele tutuşurum ne de sarılırım. Bu yaşıma kadar sevgili işlerinden sırf bu yüzden uzak durdum.
94 Yorumla- +1 yıl
Vay iyiymiş maşaAllah. Rabbim gönlüne göre versin...
- +1 yıl
Şaşırtıcı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilim oldu ne elimi tuttum ne de öptüm.
Zaten sonu ayrılık... Her sevgiliyi öpersek vay halimize... Olurda Sevdiğimle ciddi bir yola gidip adı konulursa öper o da en erken benim isteğim nikahtan Sonra sevdiğim ilk beni alnımdan öpsün alın yazısı olayım diye 😊😊28 Yorumla- +1 yıl
Madem öyle neden sevgili oluyorsun ki 😅Benim başlangıcım da ciddiyet üstündedir.
- +1 yıl
Sen ciddi düşünürken o öyle düşünmez işte amacı biraz durup gitmektir
- +1 yıl
Komik değil sevgili oldum diye öpmek mi lazım...
, 😒😒😒 - +1 yıl
Sevgili olmamak lazım 😅Öpmek lazım değil...
- +1 yıl
Hsyır sevgili oldum ciddi düşündüm
Napim daha tanımadan evlenin mi? 😡 - +1 yıl
Tanımak için sohbet muhabbet yeterli! Sevgili olmak şart değil! O emojiyi de koyma bir daha 😡😡😡
- +1 yıl
Peki koymam beni tanıyorsun sana asla üzgün yüz dahi atmam sadece konu çok ama çok can alıcı yerden oldu ve tahammül edemiyorum tahammülüm sıfır kusura bakma senlik değil yaşadığımdan bir daha da yazmam kusura bakma yaptığımdan dolayı af ola😊
- +1 yıl
Tanıyorum sen de beni. Can alıcı falan filan geç bunları. Hiç bir şey hiç kimse senden daha değerli değildir. Bende tahammül edemiyorum. Bıktım usandım. Canın sağolsun...
O çekimi ciddi derece hissettiklerinde/ istediklerinde 😊
411 Yorumla- +1 yıl
Abla ben her an hissediyorum sabah akşam gece gündüz nasıl olcak 😂
- +1 yıl
O zamaan ne konuşuyorsun😂ciddi derece hissetmek istemek filan 😂jsjsjsjs
- +1 yıl
Aaaa abla ya ne bu şiddet celal 😅Tersinden kalktın sanırım 😅
- +1 yıl
Allah iyilik versin abla iyi ol 😅Ama gül yani emoji filan koy😂
- +1 yıl
Evet abla ya kızdın sandım😂
- +1 yıl
Ne bilem abla canın ister kızarsın 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 358 cevap paylaştı.
+1 yılOlmaz ya zaten böyle şeyler isteyen elde edince bırakır seni önemli olan her anında yanında olabilecek ömrünü paylaşacağın insanla böyle şeyler yapman
411 Yorumla- +1 yıl
İyi hoş güzel yazmışsın da nasıl bulucan böyle birini 😅
- +1 yıl
Buluruum benn😁
- +1 yıl
Yakışır Bence de bulabilirsin Kader kulun çabasına bağlıdır
- +1 yıl
Ne güzel dedin öyle
- +1 yıl
EyvAllah senin güzelliğin. Kader ikiye ayrılır ihtiyari ve ızdırarı kader ızdırarı kader de kulun hiçbir etkisi yoktur ihtiyari kader ise bize kulun çabasına bağlıdır cüzi irade de denir 😊
Bu tam olanı 😀 - +1 yıl
Ahhh ahh bir gün bizi bulur inşallah o zaman her şey kader dediğin gibi, mutlu olalım hayırlı olsun gerisi önemli değil😁
- +1 yıl
Bir gün bizi bulur yok elinden geleni yap birbirinizi bulun. Olan ya da olmayan her şey kaderdir. Amin inşaAllah. 😅
- +1 yıl
Elimden geleni yapıyorum ya sen öyle dediğime bakma😅 Sadece insan aradığını bulmak için aradığı gibi biri olmalı bu yüzden herkesi geri çevirişlerim sevmeden aşık olmadan işi oyuncağa çevirenlerden olmamak lazım değil mi😁 Aradığını bulunca hisseder zaten insan
- +1 yıl
O zaman tamam. Bir gün bizi bulur deyince bekliyorsun sandım. Tabiki aradığı gibi olmalı. Geri çevir kabul etme dikkat et. Evet hissedebiliriz ama herkes hissedemeyebilir de 😅Sen de o ışık var sen hissedersin...
- +1 yıl
Çok teşekkürlerr ayrıca bir fenomen olarak görüşlere
gösterdiğin bu duyarlılıktan ötürü de teşekkürlerr sıkılmadan yazdın😁😁 - +1 yıl
Rica ederim bende teşekkür ederim. Diğer sorularıma da bekler huzurlu ve mutlu günler dilerim 😊
+1 yılÖpüşmenin dk da mı var. 🙄🙄 neyse şaka bir yana gerçekten seni sevdiğini ve geleceğin esin olacak kişiyi öpmelisin. Vakit o zaman.
318 Yorumla- +1 yıl
Hayır yok Yakamoz 😅Sana bir takma isim mi bulsak 😅İsmini söyletmiyorsun 😅 Yakamoz olmuyor sanki😅Himm ucu açık oldu 😅Yeni güven varsa öpmeli mi😅
- +1 yıl
Olabilir 😂😂😂
- +1 yıl
Ne ismi ne bulacaksin
- +1 yıl
Bozuka atsaydın 😂
- +1 yıl
Sen seç ya da bana bırak 😅
- +1 yıl
Yok secmemem
- +1 yıl
Hımm buldum Peri kızı nasıl 😅
- +1 yıl
Yok artık bna yakışan bir şey bul
- +1 yıl
Peri kızı değilim.
- +1 yıl
Yakışan bir şeydi 😅Can kız nasıl 😅
- +1 yıl
Can kelimesini sevmem
- +1 yıl
Hımm 😅Asabi hatun😂
- +1 yıl
Bkk allah aşkına asabi hatun olmadı. Başka
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Atarlı hatun 😂
- +1 yıl
Olmadı 😂😂😂😂
- +1 yıl
Yakamoz ulen yakamoz 😂😂😂
- +1 yıl
Oldu 😂😂😂😂
+1 yılSevgililik ya da flört ya da her neyse bu durumlarda öpüşmeyi bilmem neyi uygun bulmuyorum ya... sonra ayrilik olduğunda vay anam biz onunla öpusmustuk de bilmem ne yapmıştik da... filan...
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın Dilara katılıyorum önümüze gelenle sevgili olmamalıyız😅
+1 yılEvlenince öpsün mümkünse beni... öylesi daha çok hoşuma gider içime siner... zaten sevgili de istediğim birşey değil razıysa... flört edip vuslata ereriz...
13 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel düşünüyorsun. Böylesi daha hayırlı olur.
- +1 yıl
Benim de aynı şekilde istediğim bir şey değil sevgili. Hayırlısı..
- +1 yıl
Hayırlısı... teşekkürler... 😌
+1 yılOnu bunu bilmemde benim kadar delikanlı dürüstyu yoktur burada bir kızla tanışmıştım hoşlanıyorfum falan ilk gün baya öpüşmustuk kız dünden razimis meğer çok şaşırmıştım😁🤣🤣😀
11 Yorumla- +1 yıl
Normal bir şey çok var 😅
+1 yılIki taraf da ne zaman isterse. Isterseler ilk günden opusurler isterseler evleninceye kadar opusmezler. Bunun objektif bir doğrusu yanlışı yok.
21 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum kesinlikle...
En fazla 2 ay geçmesi gerekir tam emin olmak için falan bu zaman yeter bence bu tabi kişiden kişiye göre değişir ama
14 Yorumla- +1 yıl
Evet tabii ki kişiden kişiye göre değişir benim için zamanın bir önemi yok 😀
- +1 yıl
Hehehe😂
+1 yılBuna kimse standart bir tarif yapamaz. İliskinin seyri ve kisilerin birbirlerine karsi samimiyeti belirler bunu
11 Yorumla- +1 yıl
Kişiden kişiye göre değişir standart bir şey yoktur zaten. Katılıyorum kesinlikle...
Bu spontan gelişen bir olay. 3 gün beşgün diye bir zamanı olmaz bazen 5 dk da öpüşürsün bazen günler sonra. Etkileşime çekim gücüne bağlı...
11 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum kesinlikle abi
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılİlk buluşmada bile olabilir tamamen ilişkinin başlama hızı ile alakalı ;)
22 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum olabilir tabiki. Hayırlısı...
- +1 yıl
Eyv kardeşim..
sevgilim olduysa istediği zaman öpüşürüm. umarım beni çok bekletmez :)
12 Yorumla- +1 yıl
Abi çok belli etme 😅Yoksa gelmez 😅
+1 yılevlilik zamanının geçmesi gerekir sen evlenmeden kendini öptürürsen o daha devamını ister
11 Yorumla- +1 yıl
Genellikle devamı isteniyor...
Aşk İlişkileri konusunda 480 cevap paylaştı. Eğer on hissi hissetmişseniz... Anlarsınız vaktin geldiğini!!!
11 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum olabilir...
simdiki kizlar ilk. ulusmada saliyor be kardesim erkekklerse birinci öncelik o dedin sey
11 Yorumla- +1 yıl
Herkes herkes değildir herkes herkese benzesede...
+1 yılNişanlaninca bence daha iyi, ciddi bir iliski oldugu anlasildigi zaman
18 Yorumla- +1 yıl
Sen nezaman düsünuyorsun acaba soner bey :)
- +1 yıl
İyi ya da kötü nişanlacağın kişiye göre değişir. Eş olur vezir eder eş olur rezil eder. Güven varsa her an olabilir. Zamanın canı cehenneme. Ciddi ilişki olduğunu anlamak için nişana söze gerek yok😊
- +1 yıl
Bunun öbür dünyasi da var haberin olsun soner bey :)
- +1 yıl
Orasına girmedim küçük hanım bir saniye. Nişanlanınca helal olmuyor onur dünyası var bunun unutma😊
Benim dini bilgim çok şükür var talebelerim oldu ne nedir ne ne değildir biliyorum. Ayrıca günahıyla sevabıyla severim helale yakın haramdan uzak isterim. Fakat ben zaten sevgili kullanmıyorum... - +1 yıl
İstedigim adam figuru senin gibi iste ben nisanlaninca imam nikahi kiymadan opturmem zaten. beyfendi haklisiniz sizde düşünceleriniz icin tskr ederim :) takip etmemin sakincasi var mı sizi
- +1 yıl
Teşekkür ederim. Bende aynı şekilde düşünüyorum söz yüzük isteme imam nikahı iyi olur. El ele bile tutuşmak yanlış. Sarılmak da eee insan sarılmak ister öpmek ister. Nikah olmalı ki rahat rahat sarılabileyim öpebileyim. Teşekkür ederim sende haklısın. Eğer ki düzenli olarak sorularıma geleceksen bende seni takip ederim. Ama ara sıra geleceksen takip etmem. Hayır sakınca yok sevinirim 😊
- +1 yıl
Tabiki sorularini cvplar gelirim seve seve ama seviyem dusuk ve belki her soruna yetmeyebilir
- +1 yıl
O zaman bekliyorum. Teşekkür ederim. Estağfurullah o ne demek seviye düşük! Filan. Ben düşürmem merak etme. Samimi olmak yeterli. Benim sorularım daha çok karakter ile ilgili. Her soruma fazlası ile yeterli emin ol...
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. İki tarafta birbirini obje olarak kullandığı için sıkıntı yok hemen öpüşebilirsiniz
11 Yorumla- +1 yıl
Bende de mantıklı 😅
+1 yılBiraz zaman gecmeli ya iki taraf birbirini iyice tanımalı sonra belki
11 Yorumla- +1 yıl
Zamanın hiçbir önemi yoktur
İlk üç ay tanıma
Tanıdıktan sonra iyi biriyse öpücük ortalama 4. Ay13 Yorumla- +1 yıl
Hımm 3 ay çok benim için birkaç gün yeterli tanımak için 😅Tanıdıktan sonra tamamsa ilk ay 😅
- +1 yıl
Heheeh tabi tabi kesin öyledir 😅Ben ilk görüşte anlarım çözerim senin yaşındayken bile yaşanmışlık var...
Bence karşılıklı güven oluştukta, sonra hayatin her anında olabilir.
16 Yorumla- +1 yıl
Sencene katılıyorum, güven oluştuktan sonra hayatın her anında olanilir. Fakat helal olması daha iyi değil mi?
- +1 yıl
EyvAllah teşekkür ederim senin güzelliğin. Görmek ile olmaz amma günahıyla sevabıyla her şeyiyle sevmeli 😀Güven varsa olur bu iş o kadar 😅
- +1 yıl
Hehehe eyvAllah hayırlısı 😊Rabb'im hayırlısını nasip etsin😀
+1 yılBelli zamanı olmaz ki iki taraf da ne zaman hazır hissederse
21 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum kesinlikle...
Aşk İlişkileri konusunda 738 cevap paylaştı. Zaman ister işin çok ciddileşmesi lazım, hatta evliliğe bırakılması daha iyi gibi.
12 Yorumla- +1 yıl
Evliliğe bırakmak daha iyidir fakat güven varsa evlenilecek kadar olabilir
Süresi olmazki bunun ne zaman uygun olunursa o zaman
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de katılıyorum
Aşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. Sevgili olunmuşsa zaten artık öpüşmeden geçen her dakika ısraftır, ahmaklıktır :)) Allah ısrafı sevmez
10 Yorumla
+1 yıl60 dk sonra😂
63 Yorumla- +1 yıl
Ece ya harbi mi 😅Ciddi misin 😅
- +1 yıl
Yani artık sevgilim olduğuna göre çok bile söyledim 😄
- +1 yıl
O bakımdan düşünmemiştim doğru şimdi tanıma tanışma flört evresi bitmiş yani 😅Öpüşelim anasını satiym 😂
3 ay. :D
37 Yorumla- +1 yıl
Hımm emin misin😅
- +1 yıl
Hımm çok geç 😂Ben daha erken öperdim 😂
- +1 yıl
Allah Allah o kadar tanıma tanışma flört evresi ne oluyor 😅Geç bile kaldık😂
- +1 yıl
Sevgili olmuyorum ki 😂
+1 yılEvlenmeden hicbir zaman
48 Yorumla- +1 yıl
Samimi misin?
- +1 yıl
Kesinlikle
- +1 yıl
20 yaşına geldim bu zamana kadar kimseyle öpüşmedim bundan sonra da öpuşmem evlenene kadar Allah'ın izniyle
- +1 yıl
Zaten samimi olduğuna inanmıyorum Beren! Peki evlenmeden olmaz diyorsun! Sevgili olmak saçma değil mi?
Rabbim gönlüne göre versin inşaAllah yolundan dönme sakin 😊 - +1 yıl
Samimi olduğuna inanmıyorum derken? Onu anlamadım. Tabiki sevgili olmak da saçma zaten birçok kez flörte karşı oldugumu belirtirim
- +1 yıl
Aaaaaa yanlış yazmış kız inanıyorum yazdım yazmak istedim ben kusura bakma 😅Özür dilerim 😅
Biliyorum ben seni fazlası ile 😅 İnanıyorum her türlü 😅Sonuna kadar destek 😅 - +1 yıl
Teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yıl🙄🙄🙄🙄 ben bilemenko
20 Yorumla
+1 yılDoğru anı yakaladığımız zaman
31 Yorumla- +1 yıl
Doğru an her an olabilir
evlendikten 1 saat sonra
23 Yorumla- +1 yıl
Samimi misin?
- +1 yıl
Ne alakası var şimdi 😅 EyvAllah
Her şey ciddi yolda ilerleyince yani nişanlanınca.
28 Yorumla- +1 yıl
Benim başlangıcım da ciddi olur minnakk😅
- +1 yıl
Ben zaten tanıma tanışma direk aileler tanışsın isterim😊
- +1 yıl
Çok şükür olursa da çözeriz her türlü minnnaaaqq 😅
- +1 yıl
Hehehe eyvAllah 😅😅
+1 yılNişanlanıca evlenince 😅😀😀😀
210 Yorumla- +1 yıl
O kadar beklemeye gerek yok ama diyorsan ki helal olsun bekle 😅Sen beni takip ediyor musun 😅
- +1 yıl
Ayneeeen 😊her yerdeyim😉
- +1 yıl
Eğer sorularıma düzenli olarak geleceksen bende seni takip edeyim gelmeyeceksen gerek yok 😅
- +1 yıl
Ediyorum ya😅
- +1 yıl
Ya bazıları var takipe alıyorum sonra soruma gelmiyor bir daha çıkmak zorunda kalıyorum 😅O yüzden şey ettim takipteyim😅
- +1 yıl
Ben vaktim olunca hep buralardayım😅
- +1 yıl
Sıkıntı yok 😊Görüş yapıpta benim soruma gelmezsen eğer sıkıntı 😅Ne zaman müsait olursan artık😅
- +1 yıl
Beni sayanı sayarım meselesi dimi?😀😀
- +1 yıl
Aynen öyle kesinlikle ben öncelik veririm ve öncelik beklerim 😅
- +1 yıl
Haklısın😅
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılNişanlaninca düğüne yakin zamanlar
16 Yorumla- +1 yıl
Neden böyle düşünüyorsun?
- +1 yıl
Kimseye güvenmiyorum o yüzden nisanlimda olsa ayrilabilirim sonucta Nisan atilabilir her ihtimali dusunurum pisman olmak istemem
- +1 yıl
Hımm mantıklı bir düşünce 😊ama güven yoksa nişan saçma değil mi
- +1 yıl
Orasi oyle ama ayrilinada bilinir teyzemin kizi dugune 12 gun kala atti nisani kaynanasi yuzunden
- +1 yıl
Evet haklısın her şey olabilir. O yüzden çok dikkatli ol. Evliliği iyi ya da kötü yapan sadece eşlerdir kimi eşler yeryüzünde cenneti kimi eşlerde cehennemi yaşatır üçüncü şahıslar bahanedir sadece bahane. Gelip geçici şeylere heves etme ahiretlik düşün. İki dünyada da eşin olsun. Tip fizik geçici para pul geçici sevgi baki. Sevgi varsa her şey hallolur. Sevginin gücü sınırsızdır. İnsanlar menfaatci ve çıkarcı oscarlik oyuncu göründüğü gibi değiller olduğu gibi görünmüyorlar dikkat et...
- +1 yıl
Kesinliklee
- Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.
+1 yılAileler evet sizde gelecek var diyene kadar.
13 Yorumla- +1 yıl
Ailelerin izni olsun adı konsun isterim abi ama olur olmaz demesi umrumda olmaz kıza bakarım 😅
- +1 yıl
Kız adına konuştum zaten. Erkeğe bıraksa erkek herşeye hazır :)
- +1 yıl
Abi kızları boşver sen 😅Onlar konuşur 😅
+1 yılselam nasılsın memnun oldum hop yapış 😅
11 Yorumla- +1 yıl
Heheeh 😅Yakışır abi
+1 yılİlk gezmeye çıktığınız gün
11 Yorumla- +1 yıl
Olabilir bence de 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 21,2b cevap paylaştı.
+1 yılZamanı olmaz. Her an her saniye olabilir
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de katılıyorum
evlilik olmadan mümkün değil
43 Yorumla- +1 yıl
Sevgili kullanmıyordun sanırım?
- +1 yıl
Ne güzel kesinlikle katılıyorum bende aynı şekilde hayırlısı...
+1 yılBelirli bir zaman geçmesine gerek yok.
21 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum bence de
+1 yılEvlenene kadar olmaz olursa saçmalık net!
78 Yorumla- +1 yıl
Saçmalık değildir. Kendi saçmalığını aşka bize bulaştırma!
- +1 yıl
:D :D
- +1 yıl
Diyecek sözün yok mu küçük hanım 😅Neden saçma
- +1 yıl
Bunca beğenen insan da bana katılıyor çok bilmiş fenomen ;)
Herkesin hayatta ki yaşam şekli farklıdır yaşadığın yer neresiymis öyle insanların görüşlerine saygı duymayı öğreneceksin daha sen.
Onun bunun ağzına yapışmak zorunda değilim böyle yasamakayan memnunum bir sorun mu vardı ;) - +1 yıl
İsterse yüzlercesi katılsın umrumda olmaz. Ben doğru bildiğim yolda devam ederim. Çok bilmiş değilim ama bildiğimi iyi bilirim. Evet herkesin ki farklıdır peki diğeri senin gibi yapmıyor diye neden saçmalık oluyor? Sen önce başkalarına saygı ol sonra saygı bekle çocuk. Yapış diyen yok ki. Edebiyatın zayıf senin. Bende memnunum evet bir sorun var saçmalık diyemezsin!
- +1 yıl
Tamam çok biliyorsan sus işte ;) ben kimin neyin zayıf olduğunu biliyorum sayın abicim
- +1 yıl
Büyüklerine sus denmez çocuk! Bende biliyorum çok şükür. Fakat sen yanlış biliyorsun!
- +1 yıl
😂😂
+1 yılDirekt mevzuya girmek gerek 😁😁😁
¿SyberClone13 Yorumla- +1 yıl
Gireriz her türlü 😀
- +1 yıl
Gireriz bence de 😉
- +1 yıl
Hehehe 😅
Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Belli olmaz o işler çekim önemli
11 Yorumla- +1 yıl
Belli olur oluyor
Aşk İlişkileri konusunda 32,8b cevap paylaştı. Süre belli olmaz bence
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de abi zamanın canı cehenneme 😅
Adını sorduktan sonra heran olabilir 😊
16 Yorumla- +1 yıl
O kadar da değil yahu😂
- +1 yıl
EyvAllah 😅 öptürmek lazım o kadar da değil 😂
- +1 yıl
Aynen öyle valla 😅Hayırlısı
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Dakka bır gol bir 😂😘
12 Yorumla- +1 yıl
Olmadı şimdi abi 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılBence hemen başlanmalı
11 Yorumla- +1 yıl
Olur olabilir 😅
+1 yılNe zaman hazır hissedersen
11 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum kesinlikle
+1 yılZaman mı zaman önemsiz yapış gitsin
11 Yorumla- +1 yıl
Zaman önemsiz bence de
ilk günden öptüğüm çok oldu :D
11 Yorumla- +1 yıl
10 sene önce de vardı ilk günden öpüşenler 😅Normaldir
- Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.
+1 yılIlk buluşmada bile olur
10 Yorumla Doğru zamanda😂
23 Yorumla- +1 yıl
Doğru zaman ne zaman ki 😅
- +1 yıl
Bence de olabilir evet hissederim ben 😅
Kokusunu almaya başlamışsan öpüşmenin wakti gelmiş
23 Yorumla- +1 yıl
Koku ile ne alaka😅
- +1 yıl
Yok anlamam ben
İlk buluşmada öpüşülebilir bence zxcxz
11 Yorumla- +1 yıl
Sevgili olunmussa olabilir 😅
+1 yılen az 3 ay bende
13 Yorumla- +1 yıl
Neden 3 ay?
- +1 yıl
ilişki bir ağaç gibidir... ilk tanışırsın tohum olur... hafiften güneş ışığını verir suyunu koyarsın ve en önemlisi zamandır.. zamanla o tohum fidan olur.. işte o zaman flört ciddi bir ilişkiye döner önünü net görürsün... dersin ki hee bu kadın benim sevdiğim, çocuklarımın anası olur... işte o zaman zırhı kaldırırsın...
bende o tomurcuk 3 aydan önce fidan olmaz anlayacağın... ağırdan kısık ateşle pişsin.. ömürlük olsun - +1 yıl
Çok güzel yazmışsın ellerine yüreğine emeğine sağlık katılıyorum her dediğine. Peki zaten sevgilin olması için belli bir zaman geçmesi gerekmiyor mu? Sevgili olduktan sonra beklemenin anlamı var mı bir üç ay?
+1 yıl15 dakika falan..
11 Yorumla- +1 yıl
Çok hızlısın abi😅Yakışır 😅
1 saat 😂
19 Yorumla- +1 yıl
Çok yanlış çok Aaaa 😅Olur mu öyle şey
- +1 yıl
Fakat değil küçüğüm çok erken
- +1 yıl
Senin yaşın kaç çocuk
- +1 yıl
Çocuksun işte küçüğüm dedim yanlış dedim senden büyük çocuklar yetiştirdim
- +1 yıl
Yaşını bil haddini bil çocuk kardeşin yok karşında anan baban saygı öğretmedi mi sana?
+1 yılGoz goze gelmiyek😂
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de 😅
+1 yıl3. Ay ve sonrası
11 Yorumla- +1 yıl
Fazla bile 😅Amaa sizler için ideal
+1 yıl1 gun sonra
13 Yorumla- +1 yıl
Erken değil mi?
- +1 yıl
2. Gün başkası olur acele etmek gerek😄
- +1 yıl
Hiç hoş değil
- Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar