Yanyanayken sevgili gibi olduğunuz ama onun dışında konuşmadığınız kişi için evet bir iliskimiz var diyebilir miyiz?

Yanyanayken sevgili gibiyiz takılıyoruz öpüşüyoruz vs. ama onun dışında mesajlaşmıyoruz konuşmuyoruz sadece arada bir buluşuyoruz bazen mesajlaşıyoruz oda bikaç cümle (ilk buluşmada öptü arabasına çağırdı vs takılıp geçmelik bir ilişki kafasında farkındayım ama ondan sonra arkadaşıyla vs tanıştırdı bir iki kez daha buluştuk bazı kıskançlık durumları vs oldu)
Yanyanayken sevgili gibi olduğunuz ama onun dışında konuşmadığınız kişi için evet bir iliskimiz var diyebilir miyiz?
Cevapla