Hemşirelik öğrencisinin asistan doktorla sevgili olması mantıklı mı?

ben hemşirelik öğrencisiyim o asistan dr benden hoşlandığını söylüyor onunla aynı yerde iki ay staj yaptım hareketlerinden anlamıştım zaten ama doktor olduğu için bazı çekincelerim var
birincisi insanların doktor diye kabul etmişsindir demesi
ikincisi parası için sanki ben yanaşmışım imalar
ben bunları kaldıracak birisi değilim parası da kariyeri de kendisinin olsun özellikle hemşirelere bi doktor avcısı gözüyle bakıyorlar bana gelen kendisi ben yakın bile davranmadım gördüğüm kadarıyla düzgün birisi ama bilemiyorum
Hemşirelik öğrencisinin asistan doktorla sevgili olması mantıklı mı?
Cevapla