ben hemşirelik öğrencisiyim o asistan dr benden hoşlandığını söylüyor onunla aynı yerde iki ay staj yaptım hareketlerinden anlamıştım zaten ama doktor olduğu için bazı çekincelerim var
birincisi insanların doktor diye kabul etmişsindir demesi
ikincisi parası için sanki ben yanaşmışım imalar
ben bunları kaldıracak birisi değilim parası da kariyeri de kendisinin olsun özellikle hemşirelere bi doktor avcısı gözüyle bakıyorlar bana gelen kendisi ben yakın bile davranmadım gördüğüm kadarıyla düzgün birisi ama bilemiyorum
birincisi insanların doktor diye kabul etmişsindir demesi
ikincisi parası için sanki ben yanaşmışım imalar
ben bunları kaldıracak birisi değilim parası da kariyeri de kendisinin olsun özellikle hemşirelere bi doktor avcısı gözüyle bakıyorlar bana gelen kendisi ben yakın bile davranmadım gördüğüm kadarıyla düzgün birisi ama bilemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Çok saygısızca buluyorum her ikisi içinde kala kala o ikisi mi kaldı yani bu insanlar gerçekten dengi nedir bilmiyor
dengi derken ne alaka onu anlamadım zaten erkeğin mesleğinin üst olması gerekmiyor mu
Baslik yeter. Gerisini okumaya gerek yok. Genelde becermek icin gelirler. Otesini bekleme. Yani bosuna hayallere dalma. Veririm zevkime bakarim sonra yoluma giderim diyorsan ayri mesele
ben kapalıyım öyle bi düşüncesi varsa bana yönelmesi saçma
Aman da aman şaka mı yaparmış bu Şakada mı yapmasını bilirmiş Ne diyorsun sen ya Sen neyin kafasını yaşıyorsun kapalı olmanın bir önemi olduğunu mu düşünüyorsun Sen neyin kafasını yaşıyorsun arkadaş Hayırdır ya seni kapalı diye alacak evlenecek kadın rolüyle köşesine mi götürecek Neden Ne diyorsunuz siz ya bu hayatı Ben kapalıyım kimse bana bir şey yapmaz Kusura bakma ama en fazla ortamda onunla bununla yatıp kalkanlar kapalı kızlar bir çevrene bak bakalım düzgün kapalı kız var mı Ayrıca bu işin kapalı açığı yok anladın mı Mantıksız bir kere Çevrende kaç tane var bu şekilde hemşire ile evlenen doktor binde bir çıkar o da nasıl çıkar biliyor musun kadın çok çok güzeldir aşırı derecede gösterişli bir kadındır hemşire olarak Doktor da sıradan paspal tipsiz uyuzun tekidir o zaman olur Niye Çünkü hayatında o adamın görüp görebileceği en güzel kadın odur O da evlenir onunla bu hikaye Ancak bu kadardır Anladın mı
bu ne ya paragraf döşemişsin sosmxpeöcşöfl ne evlenmesi allah aşkına demek istediğim cinsellik odaklı birisi, ikna etmesi belki aylar yıllar sürecek biriylr uğraşmak istemez sonuçta kapalılık bi mesafedir az çok benim görüşlerimi ifade eden bir şey
ve ben soğuk bi kızım normalde de
ayrıca çevremde doktorla evlenen çok fazla hemşire var binde bir falan değil
Arkadaş Adamla daha Yola çıkmadan herhangi bir şekilde başlamadan adamın ne odaklı olduğunu dahi bildiğine göre adam seninle herhalde boşa kürekli sallayacak hali yok Kusura bakma da o Aylar yıllar da sürmez Anladın mı Sen bir kadın olarak bir adamın niyetini bildiğin halde amacını bildiğin halde gelip seninle konuşmasına müsaade ediyorsan ve seninle bir şekilde iletişim kurmasına izin veriyorsan ve bir şekilde seninle flört etmesine göz kırpıyorsan Kusura bakma ama sana çok güzel Döşer ikna etmesi de uzun sürmez burada kapalılık açıklık önem arz etmiyor burada karakter önem arz ediyor Bir adamın niyetini bilmene rağmen o adamla halen görüşmeye devam ediyorsan Bu da senin karakter meselen oluyor kapalılık açıklık meselesi olmuyor
Tabii tabii öyledir şartlar Ben söyledim piyasanın ne olduğunu da biliyoruz neyin nasıl Diğerlerini de biliyoruz bunu seninle evlenmek gibi Niyeti de yok adam seni zor kadın olarak görüyor zor kadın ikna etmek bir erkekler için büyük bir Savaşı kazanmak gibidir Siz bunu anlamazsınız Anladın mı
ay ben sana adamın niyeti şu mu demişim aksine gördüğüm kadarıyla düzgün yazmışım soruya
Ben bilmem. Olmaz bu is. Yalar gecer seni.
Otesini sen anla. Sizin guzel olmaniz seyinde degil
o kadar güzel bi kız değilim ki sıradan normal bi kızım sadece özgüvenim yüksek belki başkalarıyla olan konuşmam iletişimim falan etlikemiştir hem stajda benimle beraber açık çok güzel kızlar vardı
Bence kapali olman cwzbediyor. Bazilarinda kapali kiz istegi fazla olur.
çocuğun annesi bile açık benim anlamadığım da bu tüm akrabaları ablası annesi açık egeli gelmiş bana senden hoşlanıyorum diyor tuhaf
Kapali derken
Bazilarinda kapali kiz fantezisi vardir. Anla artik sende ya
erkeklerin... bıktık sizden adam gibi bir şeyler hisseden düzgün birini istiyoruz artık ya
Duzgun bir sey mi istiyorsunuz?
O zaman sunu unutma
Mantik
Mantik
Mantik
Mantik
Mantik
eee kiminle olucaz o zaman doktorlar böyleyse erkek hemşirelerin de onlardan kalır bi yanı yok başka insan gördüğümüz mü var hastane içinde
Illaki hastaneden mi olmali
başka insan görmüyorum
Daha dur ne bu acele ya
acelem yok ama etrafımdaki ilişkileri görünce bazen ben de istiyorum ve 23 yaşındayım çok küçük değilim
23 yas artik cok genc.
Dogru insan olsun, yanlissa erken olmasin
konuşmadan doğru insan olduğunu nerden anlıcsm ya
Gene mantik diyorum.
Konus ama mantikli kisilerle. Mwsleki uyumla
offf her meslekte var şrefsiz erkek
sen doktor musun ki niye bu kadar olumsuz konuştun
Ben muhendisim.
Iyi gozlemciyim😃
kaç yaşındasın
Yasim var benim 36
burcun ne
Balik ama pek gostermem o yanimi.
Seni kullanır atar o
Kullanır bir tarafa fırlatır atar 😂
Dürüst olucamm uzerler seni canım