Meslek lisesi mezunu bir hemşirenin üniversite de tekrar hemşirelik okuması saçma mı?

Arkadaşlar sağlık meslek çıkışlı bir hemşire ve üniversite mezunu bir hemşirenin çok az denecek kadar farkları var. Peki sizce lisede hemşirelik okumuş birinin üniversite de tekrar hemşirelik okuması saçma mi? Yoksa sağlık alanında başka bir bölüm önerir misiniz?
Meslek lisesi mezunu bir hemşirenin üniversite de tekrar hemşirelik okuması saçma mı?
Cevapla