Hemşirelik mezunlarının ortaöğretim KPSS ile atanma şansı bitti mi?

Arkadaşlar ben 2017 hemşire mezunuyum ilk kez KPSS ye hazırlandım onda da virüs yüzünden acil atama yapıldı ve bir sürü kişi aldılar ben 2018 de girmemiştim sınava sizce bu sene ki sınavdan sonra ortaöğretim hemşire alım sayıları düşer mi yoksa yine ortalama her sene olduğu gibi mi olur biraz umudumu kaybettim
Hemşirelik mezunlarının ortaöğretim KPSS ile atanma şansı bitti mi?
Cevapla