😭😭 YARDIM EDİN TROİD KANSERİ OLDUM Çok kötü hissediyorum ağlamaktan öleceğim?

Arkadaşlar lütfen yardım edin dün ultrasona gittim 0 evre troid kanseri bulundu ÇOK KÖTÜ hissediyorum orada ağlama krizlerine girdim ve evdeyim şu an 5 yıl mı yaşayacağım bu hastalıkla lütfen yardım edin acil birisi akıl versin çok kötü hissediyorum bu hastalığın tedavisi yok mu lütfen 😭😭😥 HEPSİNİ BÜYÜKLE YAZIYORUM NASIL ANLATAYIM BİLMİYORUM SİZE AMA YARDIM EDİN BİRİSİ İLETİŞİME GEÇSİN BENİMLE BU HASTALIĞIN TEDAVİSİ yok mu LÜTFEN ÖLECEĞİM SİNİR KRİZİNDEN kanserin uzun yaşatmadığını biliyorum bir çok tanıdığımıda kanserden kaybettim ÇOK KORKUYOMM! 😥 NASIL ANLATAYIM BİLMİYOM İLETİŞİME GEÇİN LÜTFEN

Güncellemeler
+1 yıl
orada kendimi kaybettim kanser haberini alınca lütfen yardım edin iletişime geçsin birisi
Güncellemeler
+1 yıl
bilgi edindim internettende biraz araştırdım bir tanıdığım insanı 0 evre pankreas kanserinden vefat etmişti 7 yıl sonra nüks etmişti bu yüzden korkmuştum ancak troid kanserinin 0 evresi daha iyi olduğunu öğrendim ve pankreas kanserinin 0 evresi bile tehlikeliymiş bilgim biraz eksikti ve ameliyyat günüm 2 gün sonra olacak kemoterapide alacağım galiba umarım iyileşirim kurtulurum tamamen
😭😭 YARDIM EDİN TROİD KANSERİ OLDUM Çok kötü hissediyorum ağlamaktan öleceğim?
Cevapla