Güncellemeler
+1 yıl
orada kendimi kaybettim kanser haberini alınca lütfen yardım edin iletişime geçsin birisi
Güncellemeler
+1 yıl
bilgi edindim internettende biraz araştırdım bir tanıdığım insanı 0 evre pankreas kanserinden vefat etmişti 7 yıl sonra nüks etmişti bu yüzden korkmuştum ancak troid kanserinin 0 evresi daha iyi olduğunu öğrendim ve pankreas kanserinin 0 evresi bile tehlikeliymiş bilgim biraz eksikti ve ameliyyat günüm 2 gün sonra olacak kemoterapide alacağım galiba umarım iyileşirim kurtulurum tamamen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Öncelikle sakın olmalısın ve bunu atlatacağına dair kendine güven vermelisin..
Ve lütfen ilaçlarını aksatma..
Bir çok tanıdığımı kanserden kaybettim şu an sinir krizinden öleceğim çok kötüyüm ne yapacağım bir önerin var mı? Benimle iletişime geçer misin çok kötüyüm kime anlatayım bilmiyorum
bir tanıdığım vardı 0 evre pankreas kanseri oldu 7 yıl sonra nüksetti hayatını kaybetti bu yüzden çok korkuyorum ölmek istemiyorum 😢 bende 0 evredeyim
Sakin ol ölümü düşünme ve iyileşeceğine dair inancın olsun..
Bu kadar güçsüzlük normal değil..
Tiroid kanserinin diğer kanserlere oranla ölüm riski düşük ve iyileşme olasılığı fazla bir tür olduğu yazıyor.
Cerrahi müdahale ile oluşan kanser dokusu alınır muhtemelen
bu hastalığın tedavisi yok mu lütfen acil iletişime geç benimde fazla bilgim yok bir çok tanıdığımı kanserden kaybettim bu yüzden korkuyom
Var işte. İnternette iki dakika yazsan her şey karşına çıkıyor
Tiroid bezini alırlar, olur biter yüksek ihtimalle
bir tanıdığım vardı 0 evre pankreas kanseri oldu 7 yıl sonra nüksetti hayatını kaybetti bu yüzden çok korkuyorum ölmek istemiyorum 😢 bende 0 evredeyim
Ben ne yazıyorum sen ne yazıyorsun...
Gerekli doktorlara görün. Onlar sana yapılması gereken uygulamaları anlatacaklardır. Cani gönülden umarım iyileşir ve tamamen kanserden kulturursun.
Erkenmis korkma ozon tedavisi verirler bir ayda duzelirsin
bu hastalığın tedavisi yok mu lütfen acil iletişime geç benimde fazla bilgim yok bir çok tanıdığımı kanserden kaybettim bu yüzden korkuyom
0 evre çok basit tedavisi basit doktor zaten gerekeni söyler sana
tamamda bir tanıdığım vardı 0 evre pankreas kanseriydi 7 yıl sonra nüks etti ve hayatını kaybetti nasıl çok basit dalga mı geçiyorsun bu hastalığın tedavisi mi var
Pankreas ile bu bir değil pankreas in 0 evresi bile tehlikeli, tiroid kanseri 0 evresi kolay organa göre değişiyor yani ayrıca geçmiş olsun Allah şifalar versin
iletişime geçip anlatır mısın benimde çok bilgim yok
Tamam kardeşim
Gerçekten çok çirkin bir durım. Bununla alay edecek kadar seviyesiz olman yazdıklarından daha çirkin
ne alayı Bir çok tanıdığımı kanserden kaybettim şu an sinir krizinden öleceğim çok kötüyüm ne yapacağım bir önerin var mı?
He sinir krizi geçirip KS ye yazdın çok inandırıcı harbiden. Bence sen psikoloğa git
anlamadım
bir tanıdığım vardı 0 evre pankreas kanseri oldu 7 yıl sonra nüksetti hayatını kaybetti bu yüzden çok korkuyorum ölmek istemiyorum 😢 bende 0 evredeyim
Bak duygu sömürüsü yapma. İnsanları kandırmaya hakkın yok. Gerçekten çok çirkin bir durum.
ne diyorsun? Anlamıyorum bile, Ben kanser hastasiyim 2 gün sonra ameliyyat olacağım. Dalga mı geçiyorsun benimle umarım Allah başına getirir anlarsın.
Benim bir arkadasımda da olmuştu. Ameliyat oldu şimdi senden benden iyi. Içini ferah tut 🌸
artık öğrendim 0 evre troid kanseri tedavi edildiğinde o kadar tehlikeli değilmiş ama yine de korkuyorum 24 yaşındayım
2 gün sonra ameliyyat olacağım kemoterapiye gerek var mıdır bilmiyorum öğreneceğim
yinede içimde az yaşayacakmış gibi hissediyorum söyleyeiblir misin tanıdığın var mı troid kanseri olan kaç yıldır yaşıyor sorunsuz ve kaç evrede yakalandı nasıl geçti bir kısımını birazcıkda olsa anlatır mısın lütfen
O da gençti. 25-26 yaslarındaydı. Ameliyattan sonra sorun yaşamadı. Şu an bir sorunu hastalığı yok çok şükür. Tıp gelisti. Sen de iyi olacaksın merak etme 🌸
Bir tane de komşumuzda olmuştu. O ise 60 yaşındaydı. Onun ilaçla mı ne geçmisti. Aradan 6-7 yıl geçti. Ümreye bile gitti gecen aylarda o derece iyi
Selamün aleyküm. Allah'a dua et iyileş
Bir çok tanıdığımı kanserden kaybettim şu an sinir krizinden öleceğim çok kötüyüm ne yapacağım bir önerin var mı?
bir tanıdığım vardı 0 evre pankreas kanseri oldu 7 yıl sonra nüksetti hayatını kaybetti bu yüzden çok korkuyorum ölmek istemiyorum 😢 bende 0 evredeyim
Allah'a dua et her gün.