Biriyle tanıştık buluştuk 2 kere iyi niyetli biri olduğu çok belli ancak benim kadar bir yaşanmışlığı yok ?

Ve kendisiyle buluşunca baya 5 6 saat oturup sohbet muhabbet ediyoruz. Ve benim çok fazla kötü yaşanmışlıgim olduğu için bana diyorki senle konuşmaya doyamıyorum Ve bu beni ürkütüyor ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Biriyle tanıştık buluştuk 2 kere iyi niyetli biri olduğu çok belli ancak benim kadar bir yaşanmışlığı yok ?
Cevapla