25 e gelmeden hayatıma noktayı koymayı düşünüyorum haksız mıyım?

Bilmiyorum hep bir şeyleri kaybediyorum istemeden de olsa iyi niyetim sürekli kullanılıyor iyi bir insan oldukça kalbim kırılıyor daha ne yapacağımı da bilmiyorum artık sanki her şeyin sonuna gelmişim gibi hissediyorum sürekli stresten falan zayıflıyorum hep
25 e gelmeden hayatıma noktayı koymayı düşünüyorum haksız mıyım?
Cevapla