İstediğim hayatı için ve herşeye sıfırdan başlamak içinde çok yaşlı ve geç kalmış hissediyorum. Sizce 26 çok büyük bir yaş mı?

Geç kalmış hissetmekten ziyade utanıyorum da. Yemekhanede çalışıyorum. Lise vs açıktan bitti. Ama biraz ailemin saçmalıkları yüzünden de eğitimden soğuyup uzaklaştım. Şimdi ise bir yemekhanede çalışıyorum ve hayatımın böyle olmasını istemediğimi farkediyorum. Okumak istiyorum ama hem geç kalmış hissediyorum hem utanıyorum. Hem de temel bilgilerim zaten zayıf. Nasıl baslayacagimi bile bilmiyorum.

İstediğim hayatı için ve herşeye sıfırdan başlamak içinde çok yaşlı ve geç kalmış hissediyorum. Sizce 26 çok büyük bir yaş mı?
Cevapla