25 yaşında olup hiçbir şey yaşamamak kötü mü?

Ben bu zamana kadar ne hayatimi yasadim nede gercek hayatta sevgilim oldu, hep uzaktan oldu ve görmeden bitti.. yani daha erkek eli bile elime degmedi insan artik sevilmek istiyor biseyler yasamak istiyor ama ben cok cekingen biriyim erkeklerden hep uzak durdum istesem olurmuydu biseyler olurdu ama uzak durunca olmadi 25 yasina gircem herseye cok mu gec kaldim?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben cinsellik anlaminda söylememistim kendimi düzgün ifade edemedim 🥲 .. bisey yasamamak derken hayati yasamamak.. hic sevgi görmemek.. ben sevilmek istedim biri bana sarilsin istedim bukadar yani hic sevgi görmedim sebebide bu
25 yaşında olup hiçbir şey yaşamamak kötü mü?
Cevapla