Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Bende 33 yaşındayım hiçbir şey yaşayamadım gençliğimi de hiç yaşayamadım her şey içimde kaldı hayatımda hiç sevgilim kız arkadaşım olmadı işsizim asosyalim hiç gezmedim eğlenmedim tatile gitmedim senelerdir evden dışarı çıkamıyorum ömrüm eve kapalı geçiyor hayatı kaçırdım
04 Yorumla
Soran+1 yılO yasa kadar neden peki nasil olmadi
Soran+1 yılAilenle mi yasiyosun
En İyi Cevaplar
+1 yılHer şey vaktinde güzel. İnanın bana güzel şeyler, en mutlu olacağınız an da sizi bulursa güzeldir. Doğru zamanı beklemenizde bir sorun yok, acele etmeyin. Herkesin hayatı farklıdır, bazı insanlar 30'unda değişir ve bambaşka şeyler hissedeceği bir senaryonun içinde bulabilir kendisini. Genç sayılabilecek yaştasınız, karamsar olmanıza gerek yok.
10 Yorumla
+1 yılsosyalleş ve ortamlara gir çözümü bu ama şunuda farkına varın gerçek aşk diye bir şey yoktur bu hayatta 4 senelik ilişkim oldu 32 yaşında şu an çok sevmiştim ama terk edildim yani sonra bir daha bu sekötre adımımı atmadım.
00 Yorumla
+1 yılHayatta bazı yaş sendromları var ve 25 de bunlardan biri. Geç mi kaldım diye düşünme, her şey yerini ve zamanını bekliyor. Sosyal hayatın nasıl bilmiyorum ama arkadaş çevreni genişletip yeni insanlarla tanışıp enerjini yükseltebilirsin. Ve herşeyi oluruna bırak.. 💫✨
03 Yorumla
Soran+1 yılSosyal hayatim nerdeyse hic yok ve cok insan sevmiyorum ben böyle olunca hersey daha fazla zorlasiyor
- +1 yıl
Anladım. Çok zorlanmayacağın bir işe girersen eminim hayatın değişecektir. İnsanlar seni korkutmasın sonuçta hayatına girecek kişileri sen belirliyorsun
Soran+1 yılIsede giremiyorum Şu an psikolojim iyi bi durumda degil 🥲
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBence üzücü bir durum.
00 Yorumla
+1 yılBu işin geçi erkeni yok tabi 18 yaş üstü için diyorum bunu bu konuda canını sıkma sadece cinsel anlamda tabuların olmasın yeter hatta bu şekilde bunu evliliğe bile saklayabilirsin illa sevgilim olacak onunla sevişeceğim diye bir şey yok. Tamam yaşamamış olmak insana eksiklik hissettirebilir ama karşında ki erkeğin kimseyle olmamış olman hoşuna gidebilir. Şahsen ben umursamıyorum bu tip şeyleri karakter ve sevmeye bakıyorum bunlar olumluysa devamı geliyor zaten bu arada ben bakir değilim ama bende tam tersi kimse beni sevmeyecek mı veya kimse beni sevmiyor psikolojisine görüyorum ama yapacak bir şey yok nasibimiz de varsa olur ancak.
11 Yorumla
Soran+1 yılBen cinsel konuda demiyorum genel hic erkek arkadasimin olmamasindan bahsediyorum.. biseyler yasamak derken sevgi görmek istiyorum sadece
Aile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı. Bence hiçbir şey kaybetmemişsin. Yanlış insanlarla hayatını, zamanını heba etmektense kaliteli yalnızlık her türlü iyidir.
Hayatı yaşamakta sadece sevgilin olunca olacak bir şey değil. Hayallerini yaşamak için illaki hayatında biri olması gerekmez ki
Özellikle bir şeyler yaşamak konusunda evlenene kadar aynı şekilde kalmanı tavsiye ederim.
Bende çok farklı sayılmam ve bu kendi tercihim. İlişki konusunda acele etmemek gerektiğini ve doğru insanlara zaman ayırmak gerektiğini düşünüyorum. Bir şey yaşanacaksa bile bu gerçekten ömrümüzü adayabileceğimiz o doğru kişiye özel olmalı.
Sabırlı ol ve gerçekten hakettiğini düşündüğün insanlara ayır zamanını.16 Yorumla
Soran+1 yılBen sadece sevgi görmek istiyorum cünkü hic görmedim buna ihtiyac duyuyorum
Soran+1 yılEvet görmedim gerekte yok onlardan istemiyorum zaten ama hayatimda biri olmali artik yalnizlik cok bunaltici oluyor hep yalniz kalinca
- +1 yıl
Anlıyorum duygularını. İnsan dertlerini, hayallerini paylaşayacak, beraber gülüp eğlenecek, yanında olduğunu hissettirecek birini istiyor genelde yalnız olunca. Herkesin istediği şey bu aslında kimisi bu yüzden hayatını yanlış insanlarla heba ediyor kimisi mutluluğu buluyor. Herkes hakettiği gibi biriyle olsa keşke
Soran+1 yılKeske 🙄
+1 yılHala sorduğuna göre kalmışsın reiz
Ben bile erkek halimle bazı çocuklara düşüyorum
siz kız halinizle çıkıp bi erkek bulamıyor musunuz olm dişisin dişi 0 risk
Bir erkekle konuşmaya çalışırsan
tacizci diye yaftalanma ihtimalin yok
ya da bir erkeğin senden rahatsız olma ihtimali pek yok
Mesela ben bir erkek olarak
Bir kıza yaklaştığım zaman
başta bi tedirgin oluyorlar
sonuçta alanına müdahil oluyorum
erkeklerde böyle bi sorun yok
gidip kucağına otursan ses etmez awk
03 Yorumla- +1 yıl
Keçi gibi kokuyorum çirkinim gidip otursam girişirler ya
- +1 yıl
@GreenLover Geçmiş olsun
- +1 yıl
anladık be çirkinsin
Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. Bu tur sorular cok soruluyor burada. 25 yasinda hicbiseye gec kalmazsin. Nelere hasret kaldigini cok iyi anliyorum. Ceking3nlerde sevgili yapabilir. Uzaktanda olsa deneyimin olmus. Arkadasca konus zamanla sevgili olabilirsin. Ama kaliplari oluyor senin gibi kizlarin. Bunlari yikmalisin.
10 YorumlaYani kötü değil bence, ben de 21 yaşındayım ben de aynı durumdayım şu an ilgi görmek istiyorum yani keşke olsa diyorum insan gerçekten bir yerden sonra istiyor bir şeyler bir hareketlilik hayatında. Her şey için geç değil tabi daha gençsin yine istediğini yaşarsın bence.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNe güzel edebinle yaşamışsın, biraz sosyalleşmeye çalış ve sana uygun olan ortamlara gir. Senin ilgi alanın olan yerlerde elbet sana uygun biri vardır. Önemli olan dışarı çıkmak. Yani bu okulda kütüphanede bile olabilir. Birde sırf bir şeyler yaşamak adına saçma sapan insanlara kapılma.
42 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNe var bunda? Evlilik öncesi ilişki normalleşti diye diğeri anormalleşmiş olmuyor.
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende 24 yaşındayım benimde hiç sevgilim olmadı dedimki bir adım atayım böyle olmaz yoksa hiç sevmeden ölup gidicem. Dısarıda görüp begendigim birini instagramdan ekledim konuştuk vs gayet güzeldi ta ki buluşana kadar tam bir okuz çıktı bana o kadar kötü davrandı ki resmen pişman oldum instagramdan istek attıgıma hatta 4 gün once oldu bu olay hala moralim çok bozuk kendimi kötü hissediyorum. Bazı şeyler kısmet galiba biseyler olmayınca olmuyor ne yaparsak yapalım.
24 Yorumla- +1 yıl
Acele etme, aniden olur derler
Cevap sahibi+1 yıl@İk4126 bilmiyorum zamanımı var yoksa kısmetim mi yok 🥲
- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılKötü şans diyelim.
Belki yakın olsaydınız daha kötü şeyler olabilirmis ayrildiginiza göre.
Bir şeyi kötü olduğu kadar iyi tarafı da vardır.
Belki gönlü ve kalbi güzel insanlar vardır.
Bence etrafınıza daha dikkatli ve eğer yapabilirseniz önyargısız bakmaya çalışın.
Tek bir hareketine göre yargılamamaya çalısın.
Yani pastanın tamamına bakmalısınız.
Dünya sadece kötü insanlardan ibaret değil.00 Yorumla
+1 yılKızım benimde olmadı da ne bu acele? Yaşayınca başın göğe mı erecek? Oh valla ben anadan nasıl geldiysem öyle gidicem mezara. Erkek Merkek kimmiş kimse beni hak etmiyor eşsiz ve benzersiz bir dişiyim hahahahaha
14 Yorumla
Soran+1 yılAcelem yok ben sadece sevgi görmek istiyorum cünkü hic görmedim buna ihtiyacim var
- +1 yıl
Allah karşına iyi birini çıkartır umarım
Soran+1 yılUmarim tesekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim 🌹
+1 yılkötü değil öyle görünmeni düşünmen etrafında ki herkesin sevgilisi olduğunu ve seviştiklerini düşünmenle alakalı bu doğru değil ama bu site gerçek değil sanal çoğu insan gerçek değil yazdıkları da gerçek değil yaşadıkları da
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 329 cevap paylaştı.
+1 yılSoruyu gizli sormasaydin, şimdi bitane sevgilin Olmustu 🙂 hem sevgilim yok istiyorum diyorsun hende internetten gelecek fırsatları kaçırıyorsun anlamadim gitti 😅
010 Yorumla- +1 yıl
Burdan sevgilimi olur sapık kayniyor
- +1 yıl
@eniştegtnteşte sapık olmayan biri denk gelir illahaki. Burada Herkes sapik değil bir iki tane sapık olmayan çıkar oda onu bulur bakarsın
Soran+1 yılAnlamamissin evet benim derdim sevgili degil ayrica internetten hic istemiyorum konustugum biri var zaten ama reelde görüsmeden sevgili olmak istemiyorum ben gercek hayatta biseyler yasamak istiyorum.
- +1 yıl
Şöyle diyeyim insanın kendini eşine saklaması ilk eşiyle göz göze gelmesi onun elini tutması muhteşem bisey. Bence bu anlattıkların çok güzel bir şey seni tanısaydım direk evinize gelirdim kz istemeye😂😂kardeşim için. Bence çok güzel bisey bu sevdiğin biriyle evlenirsen çok mutlu olursun
Soran+1 yılEvet o konuda haklisin.. böyle düsünülmesi güzel tesekkür ederim 😂
- +1 yıl
Adres ver hemen istemeye gelelim :) kz 2 tane evi var köyde Bi ton tarla miz var :) Tek oğlan ama işte 5 tane görünce n olacak ben karışmam seversin benim ama diğer 4 tanesi sana dokunurmu garanti vermemem😂😂
Soran+1 yılYurtdisinda yasiyorum ve bu yüzden sorun yasiyorum 😅
Isteyenler oldu mu oldu ama yurtdisinda yasadigim icindir sevmedigim biriylede evlenemem- +1 yıl
Allah hayırlı kapılar açsın ins. Sen böyle kal bak Vala daha heyecanlı oluyor:)
Soran+1 yılInsallah tesekkür ederim 😊
- +1 yıl
Ama sana tavsiyem Türkiye ye gelmen bak enerji krizi başladı. Ilerde bunlar birbirini yiyecek kaç kurtul:) Bizde yok enerji krizi depolarımz dolu
Yaşayanların hayatı ortada şanslısın bence en güzeli o şekil bu dediklerim sevgili konusunda vakti zamanı gelince olur biri olsun ömürlük olsun önemli olan bu diğer
07 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin
Soran+1 yılInsallah
Soran+1 yılHayir
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılYaşım 28 hiç hayatımı yaşamadım, hiç sevgilim olmadı. İşsizlikle boğuşuyorum. En çok sevdiğim mesleğimden oldum. Hiçbir suçum günahım yokken. Kimin hayatı dört dörtlük ki? Durumu ve refah seviyesi yüksek olanlar rahatlar.
00 Yorumla Tek sorun cinsellik, sevgili mi.25 yaşıma geldim Don Atletten başka biseyim yok. Asıl boktan olan bu bence.
024 Yorumla
Soran+1 yılBen cinsellik anlaminda söylememistim yanlis anlasildim
Soran+1 yılHerkesin kendisine göre yasadigi zorluklar var kiyaslancak seyler degil bunlar ne yasadigimi bilemezsin
Soran+1 yılKeske tek derdim ask olsa sen anlamadan yorum yapiyosun boş ver 😄
Soran+1 yılBelli zatem ayrica aciklamada yazdigimda bisey degil tüm hayatimi yazsam roman cikar. Kimse bilmeden tek biseye bakip yorum yapmasin.
Soran+1 yılKorkularim var
Soran+1 yılTakintilarim var
Soran+1 yılHer türk gencinde derken ne alaka 😂
Herkeste öyle seyler tabikide yok bilmeden konusyosun hala 😂
Dökülüyor beyazladigida oluyor nefessesizde kaldigim oluyor evet. Bunlarimi duymak istedin 😂
Soran+1 yılBurdan biriyle tanismak istemiyorum 😂
Soran+1 yılYazdiklarimi okusaydin anlardin nedenini :)
Soran+1 yılÖnüne gelenle tanisilmaz 😄
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılHayır neden kötü olsun aksine evlilik için ciddi adım attığında senin için daha iyi bir izlenim oluşturur.
014 Yorumla
Soran+1 yılOrasi öyle evet ama ben sevgi görmek istiyorum sadece baska bisey degil
- +1 yıl
Tamam karşına düzgün bir insan çıktığından zaten sevgi görüceksin ve sevginin doğruluğundan da emin olursun.
Soran+1 yılCikmiyor uzaktan cikiyor
- +1 yıl
Uzaktan olması bir şeyi değiştirmez yani uzaktandır ama buluşur, görüşürsünüz tabiki abartılı uzak mesafeyse hiç baştan görüşme ama çok uzak olmayan şehirlerde olması çok da büyük bir sorun değil.
Soran+1 yılYurtdisinda yasiyorum oda türkiyede mesela ve iyi anlastigim biri ama olmuyor iste cok zor türkiyede bile mesafe oluyor cok sanssizim bu konuda
- +1 yıl
Tabiki iki farklı iki ülkeden yürümez yani gerçekçi olmak gerek.
Kendi ülkenden olmadığı sürece yanaşma
Soran+1 yılBunu söylemek icin cok gec hic yanasmamaya calistim ama maalesef olmadi 7 8 aydir konustugum biri var türkiyeden 🥲 bazi seyler elinde olmadan farkli yerlere gidiyor maalesef
- +1 yıl
Hatanın neresinden dönersen kârdır.
Soran+1 yılHayatimda ilk defa biriyle bukadar iyi anlastim hata olarak görmüyorum ama cok zor iste
- +1 yıl
Hata olarak görmemek hata olduğunu değiştirmez.
Yarın o kişi evlenmeye karar verse seninle de olmayacağından senden vazgeçecektir ve daha çok üzülürsün.
Soran+1 yılBeni birakmak istemiyoki oldurtcaz bi sekilde diyor
- +1 yıl
Ne diyeyim inşallah oldurtur ama zor...
Soran+1 yılEvet cok zor farkindayim 🤦🏻♀️
- +1 yıl
Hayırlısı olsun.
+1 yılBu şekilde düşünme bence , sonuçta bu senin tercihin, belki böylesi daha iyidir. Hayat karşımıza ne çıkarır bilemeyiz, belki ilerde sen çok mutlu olcaksın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOf bende de o durum var ya çok üzücü bir durum ancak ben dış görünüşüm sebebiyle dışlanıyorum o yüzden olmuyor sen neden böylesin peki biraz siyasete kaçacak ama kapalı mısın?
04 Yorumla
Soran+1 yılBenim dis görünüsle ilgili sorunum yok begenenler oluyor nadir ciktigim halde yanima gelenlerde oluyor. Tam kapali sayilmamda evet acilmayi düsünüyorum oda ayri bi sorun
Cevap sahibi+1 yılKapalı olup açılanlar da keşke kapansaydım diyor ama Yav sen benim bir dış görünüşümü bir görsen senin miden bulanır o derece kötüyüm kilo desen var sivilce desen adeta yüzümde şehir var sert bakışım ve heybetli duruşum yüzünden millet bana karşı ön yargılı mesela bugün asansörde ben ve 3 erkek daha var ancak sırf ben varım diye benden tiksindi bebek arabası sürüyordu kadınlar sırf ben varım diye benden korkuyor
Soran+1 yılDis görünüsle yargilanmak berbat bisey insanlar cok kötü
Cevap sahibi+1 yılYa sen yine iyisin ben resmen dua ediyorum biri gelse de benim kafama sıksa gebersem gitsem millete bu fırsatı versem asla hayır demezler
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Güzel bir şey tabi yalnız bu zamanda evlenmen iyi olur yanlışa yönelmemen için
07 Yorumla
Soran+1 yılInsan icine cikmadan bulamam iste en büyük sorunum bu
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılBende bilmiyorum
+1 yılsevmek en harika..
00 YorumlaEyvah eyvah seni alan kişi yaşadı herşeyi sana o ogretecek
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet ve bende bu yüzden daha fazla cekiniyorum
+1 yılBende senin gibi hiç bir şey yaşayamadım. Sevilmək istiyorsun artık dayanamayacak noktaya geliyorsun benim gibi
00 Yorumla
+1 yılÇekingen tipler değişik oluyor onu istiyorsun aslında o da istiyor ama tepkileri istemiyor gibi çok enteresan
013 Yorumla- +1 yıl
@Yummy89 doğru değil mi 😀
Soran+1 yılIste cekingen oluca zor oluyor anlasilmasida zor evet 😅
- +1 yıl
Acayip triplere giriyorlar 😀
Soran+1 yılYok ben tribe girmiyorum 😂
- +1 yıl
Bende trip sevmiyorum 😀
Soran+1 yılSevilcek bisi degil haklisin😂
- +1 yıl
Ama severim çekingen kızları yüzsüzlerden iyidir
Soran+1 yılBencedee
- +1 yıl
Aynen dm at muhabbet sohbet edek 😀çekingen
Soran+1 yılAtim tamam 😂
Soran+1 yılYazmadin
- +1 yıl
Siteden çıktım tekrar girdim 😀
- Aile & Toplum konusunda 917 cevap paylaştı.
+1 yılSenin gibi bir sürü insan var, yalnız değilsin yani takma kafana.
010 Yorumla
Soran+1 yılSu sacma teselliden vazgecin baskalari beni ilgilendirmiyor
- +1 yıl
Bizi de sen ilgilendirmiyorsun ona bakarsan
Soran+1 yılGayette ilgilenen kisiler oldu kendi adina konus senin bos yorumuna kalmadim
- +1 yıl
iyi giderdin mi yalnızlığını?
Soran+1 yılNe alaka o anlamda mi dedim ben ne bos biri ciktin be isine bak hadi
- +1 yıl
Beğenmediysen 3 nokta var yorumumun üstünde, bunu görmek istemiyorum de kaldır, ne boş çene yapıyorsun.
Soran+1 yılSana mi sorcam ne yapcagimi
- +1 yıl
bana niye trip atıp duruyorsun ben onu anlamadım hala sevgilin miyim ben senin?
Soran+1 yılAllah korusun
- +1 yıl
Aynen allah korusun tabii ki, efendi erkeği ne yapacaksın ki sonuçta. Serseri bir erkek lazım ki birkaç sene içinde anitsayac. com 'a adın yazılsın.
Valla ablam inanman belki ama benim de hic olmadi yakında 21 olcam ama yok düzgün erkek yok
05 Yorumla
Soran+1 yılSensin abla
Soran+1 yılCünkü 25e girmek istemiyom ffklfdls
Soran+1 yılOzaman sorun yok sekdkwq
+1 yılhayır ama gunaha bulasmamıssın evlenınce helal olsun derım
07 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmeden okadarini istemem zatende tecrübesizlikle nasil olcak?
- +1 yıl
merak etme tecrübesizligi kafana takma zamanla hersey asılır ama illa yasarım dersen evlenmeden önce yüzeysel seks haric kendi kararın yasa
Soran+1 yılO nedir öyle bisey istemiyorum sorguluyorum sadece
- +1 yıl
bence bisey istemiyosan eşin olcak insanla herseyi helalınden yasarsın zamanlada ögrenirsin ögrenemiycek bisey yok
Soran+1 yılEvet haklisin bende bunu istiyorum
- +1 yıl
ozaman sorgulamana gerek yok gec kalmıs sayılmazssın hic biseye
Soran+1 yılTesekkür ederim yorumun icin
+1 yılKötü değil ama sonuçta eksiklik hisseder insan sevmek sevilmek sevişmek ister. Kendini kapatmandaki sebep ne peki
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılSanki 40 yaşındasın 25 çok geç bir yaş değil tanışırsın görüşürdün ne olacak
00 Yorumla
+1 yılHerseyin pişme zamanı bile hastır demekki senin zamanın gelmedi hayırlısıni iste
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 476 cevap paylaştı.
+1 yılaz daha sabret ne yaşıycaksan eşinle yaşarsın olması gerektiği gibi
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHep kiyas edjyor insan baskalariyla kendini. Tabi kendisi de istiyorlar benzer seyler biseyler. Laf vardir, gec olsun güç olmasin..
Zamana birak, nerdensin sen
010 Yorumla
Soran+1 yılYurtdisi
Cevap sahibi+1 yılSeni anliyorum, baskici aile ve yurtdisinda kendini kaubetmr diye ustune cok mu gidiyorlar..
Almanya mi
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılCanim yaa, ne zor.
Orada insanlari, hayatlari yasamlari gorup sana hersey kisitliyorlar. E peki calisiyor musun orada is guc yoksa evde misin
Soran+1 yılGenelde evdeyim cikamiyorum psikoljimde iyi degil zaten
Cevap sahibi+1 yılAilen baskici mi seni dusuren bozan seyler neler oldu
Soran+1 yılBaskici bi aile yakin degliz yabanci gibiler benim gözümde
Cevap sahibi+1 yılAslen nereli ailen
Soran+1 yılBursa
Cevap sahibi+1 yılBursa gerici gelenekci biuer degil. Neden boyle takintili sana baskici davraniyorlar acaba. Yoksa dinciler baskicilar mi o yuzden
Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. İyide sen hala uzak duruyorsun hala çekingesin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 393 cevap paylaştı. Geç değil hiçbir şey için bence önemli olan güzel hatırlamak olması lazım.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılYok ya ne alaka? Ben yasadimda ne oldu? Yine ayni kisiyim ve keske yasamasaydim diyorum.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılBen de 20 yaşındayım daha yeni yeni yaşamaya başladım aslında hani senin için de çok geç sayılmaz
00 Yorumla Ben de evlendikten sonra yaşadım bazı şeyleri doğru mu yaptım bilmiyorum
01 YorumlaYok kanka benimde elime karı eli degmedi ama bir şey kaybetmedim cok şey kazandım kdkdk
00 Yorumlaİyki de yasamamissin , bak ne güzel yaşasan bir bok yokmuş derdin ne boktan hayatmis dersin, seven var mı bu zamanda onu bulmak da Zor
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılhıcbıseye gec kalmadın hayat daha yenı baslıyor senın ıcın
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılMesleğin işin var mı peki yoksa sürekli evde misin
07 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBir şey sordum
Soran+1 yılGenelde evdeyim cikamiyorum bu yüzden hep yalniz kaldim zaten
Cevap sahibi+1 yılOkulun var mıydı yani bir şey okudun mu
Soran+1 yılOkudum ama meslek yok almanyada yasiyorum burada biraz farkli oluyor benim okudugum okul falan yani
Cevap sahibi+1 yılTR de olduğunu düşündüm de ben
Bizim buradaki ezik ruhlular
Almanya'da her şeyin günlük güneşlik olduğunu zannediyorlar ama oranin da Binbir sorunu var
Soran+1 yılNefret ediyorum o insanlardan bi bok bilmeden konusuyolar benim yillardir ne cektigimi en bilirim
Cevap sahibi+1 yılMaalesef buradaki kemalist eğitim sistemi bu ülkenin çocuklarını ezik ruhlu yetiştiriyor. Kendi ülkesine küfür eden ama gavurun ülkesine hayran olan angutlara dönüştürüyor kafaları
Gizli Üye(25-29)+1 yıl220 cm uzunluk 87 cm genişlik , 45 cm yükseklik... En yakın krematoryuma davet ediyorum sizi 👏👏👏
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılBu ben evet kötü imkan varken herseyi denemek lazım ilerde sıkıntısını cekiyon cidden
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılŞu sıralar müsait olamıyorum pek. Hesabı düzenli mi kullanıyorsun? Yazayım müsait olunca
00 Yorumla
+1 yılYaaa gözünü sevdiğim bu sorun degilki senin gibi eşi olmasını isteyen onlarca insan var ve biride benim al beni yanına kıyalım nikahı hemen 🙂 adres ver geliyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKötü değil, zaman ayırmamışsın, geç kalmış sayılmazsın
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen 42 yaşımdayım benimde senden çok bir farkım yok, hep sanalda kaldı ilişkilerim
00 YorumlaBende 28 yaşındayım aynıyım. Bişeyler yapmak istiyorum artık. Ne biliyim, olsun işte bişeyler..
12 Yorumla
+1 yılHayir gec degilsin hem bu kotu birsey degil herkes senin gibi kizla evlenmek istee sonucta
00 YorumlaSenin gibi bakirelerden hep nefret ettim, mezara mi goturceksin deligini hayirdir yaş olmuş 25 kimse olmamis
00 Yorumla
+1 yılBen de tam aksi yaşadım ama hayatı sorguluyorum hala :d
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Keşke gerçek sevgiye aç biri olsa hayatımda
04 Yorumla
Soran+1 yılKeske benim karsimada bunu düsüncek biri ciksa
Soran+1 yılBen artik bu sekilde kimseyle tanismak istemiyorum
- Aile & Toplum konusunda 978 cevap paylaştı.
+1 yılBenim erkek halimi anlatıyorsun resmen
00 Yorumla
+1 yılNe güzel temizsin işte nadir bulunanlardansin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılKötü değil zira namuslu olmak iyi bir şey.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılBence iyi bir şey namussuz kızlardan iyisin
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 954 cevap paylaştı. sosyalleşmen lazım kendine guvenmen lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence güzel bir şey karşıma böyle biri çıksa umut ediyorum
00 Yorumla
+1 yılHayır. Yaşın iyi tatlım 😊
00 Yorumla
+1 yılAslind aaranilan kisisin 😶😶😶
10 Yorumla
+1 yılOt gibi hayat sizinkisi
11 Yorumla- +1 yıl
Neden ot gibi acaba
- Devamını Gör (25)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer