25'ten sonra hayat bitmiş midir?

25'im ve bu yıl mezun oldum. (Bil. Müh.). Üni' bitince hayalim hayatımı yaşamak, gezmek tozmak.

Ama çevremdeki akraba, akradaşlarım "25'ten sonra gençlik falan kalmıyor, bir anlam ifade etmiyor" kafasında.

Sizce öyle mi? (İş bulmak, çalışmak bunları da hesaba katarsak)

Yurt içi-dışı gezi falan.

25'ten sonra hayat bitmiş midir?
Cevapla