25 yaşına kadar hayatsiz gibi yasayip 26dan sonra hayata dönmek cok mu gec kalinmis bir yaş?

Geç kalmışlık boyutunu anlatayim

Köyde yaşıyordum lise uni açıktan okudum ve arkadaşım yok denecek kadar azdır. Bazen günlerim hep evde aynı geçiyor. Çok fazla dışarı çıkmadan yaşıyorum. Çok fazla sosyalleşemiuorum bu yüzden kişiliğim bile geç oturdu. Hiç aşık olmadım mesela. Ama yaşamayınca eskimiyor da insan küçük gösteriyorum. Sizce hersey için çok mu geç?

25 yaşına kadar hayatsiz gibi yasayip 26dan sonra hayata dönmek cok mu gec kalinmis bir yaş?
Cevapla