AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
165Cevap
Artık ne kadar iyi olursan ol ilişki kurmak çok zor
+1
Mahkeme duvarı suratına beraat ettirirsen belki olur keenks zksdshshshsh
Benimde yok hayatimda birini istediğim kadar hayatımı düzene sokmakta istiyorum
Sosyal bir insan değilsindir, yeni insanlar ile tanışabileceğin bir çevren ve ortamın yoktur.
Birden fazla sebebi olabilir. Derinlemesine incelemek gerekir, iyi bayramlar bu arada.
Bilmem belkide seçici birisin kendine uygun biri denk gelmiyordur
Bu işler biraz çaba ister hem zor beğenen birisiysen normal bence
Buradan sosyalleş, ya da hayatında sosyal ortamlara gir, arkadaş edin. Çevreyle oluyor bu işler.
Yillar oldu bende de kimse yok 🤷🏻♂️ bilmiyorum ki nedendir
Ah ah bir derli daha sadece senmisin yanlız olan yıllar oldu bana
Büyük ihtimalle kendini güzel buluyorsun fakat istediğin tarzda erkekler seni güzel bulmuyor.
Bir erkekte ilk boy ve kilo mu ilgini çeker?
Kime göre neye göre çirkin değilsin resim at yorumlayayım
o xaman garip türkiye burası dişi sinek görseler seyapacaklar sen neden arada kaldın öyle 🤣
istemediğin ya da uygun biri bulamadığın içindir. yoksa neden olmasın🤷♂️sen istersen olur anca. erkek tavladığını sanar, oysaki kadın seçer çünkü
Düzgün birini bulamadım
🤷♂️ bulursun bulursun. yakındır, merak etme
İnşallah
Neden kendinizi bu kadar ezdirib kimseye ihtiyac duyuyorsunuz. Hem çirkin olsan ya olmasan nolucak nasil gelmişiz güzel yaşamak elimizde
Şans yok bende o durumdayım yaş ilerledikçe umutsuzluğa kapıldım
Yapacak bir şey yok
Öyle kaderimiz böyleymiş
şu an benle konuş tanı desem hayir dersin nedenmiş bu erkek arkadaş bulamayanlar görsellik ve maddiyata önem veren. kisiler sonundada kendilerini harcayacak birini bulurlar hayatlarini altüst ederler
Belki karakter olarak zor birisin
Aslında öyle
Bazen yanlış insanla olmaktansa yalnız olmak daha iyi
Olmasinda hayatimda kise kalabalik cekemem boyle daha iyidir
Hersey sadece güzellik ile bitmiyor
Bütün olmak denk olmak gerek
Bunun olayı aslında hayatta ne istediğinle alakalı. İnan isteyen herkes bir şekilde birini kolayca bulur. Doğru olan insan gelsin, güzel olan, iyi olan
Sana bağlı yani bu şu an istesen ben de olurum. :)?
çok havalısın. insanlarla tanış bence. bir zararı yok.
Benimde uzun zamandır yok ama tamamen tercih meselesi
Gururlu veya kibirli falan olduğun için olabilir 😅
Artık sevgililiğe yanaşılmıyor pek. Gerek de yok
Sosyal çevren çok yoktur ya da anlaşabildiğin insanlar çıkmıyordur karşına. Benimde yok mesela 6 aydır filan olmayınca olmuyor yapacak bi şey yok 😂
Sonunda buldum ben hep yalnız olduğumu düşünüyordum
Yaa aslında yalnızlık o kadar kötü değil
Seni buldum
İstesen olurdu demekki sende çok istemiyorsun. Ya da bekliyorsun biri gelsin hayatıma girsin diye ondandır
Hep aynı muhabbet çirkin değilim olmuyor. Birde hepsi gizliden sorar. Sen kendini güzel bulabilirsin önemli olan erkeğin nasıl bulduğu
Kısmetsizsindir
Hayatını erkelere çekici gelmiyor demekki.
Konuşmuyorsundur kimseyle
Offf aynı kaderin çocuklarıyız 🤣 çok yalnız hissediyorum bu konuda..
Bir ortak yönümüz var☺️
Ortamın yoktur tanışacak
Nasip olmamıştır. Hayırlı neyse o olsun diyelim:)
Hisler karşılıklı olmadan olacaksa böylesi daha iyi bence:) benim tercihim bu yönde
Banada oluyor öyle hatta şu an kimse yok güven meselesi ve duygu olabilir
İnstamı vereyim mi ben cirkinmiyim bende aynı sekilde fotomu atıcam
Acele etme hiç kimseye körü körüne baglanma hayatını karartma nasiptir bekle
Zamana birak dogru kisi beklemedigin zamanda gelir zaten.
Knk tek açıklaması türk kızlarının egolu olması sende aynısın o yüzden
Sende gizli kibir var.. çok sindidir
Bendemi
Zamanı değildir belkide hazır değilsindir
Bende seninle aynı durumdayım
Soğuk sert görünen biri olabilir misin
İlk tanıştığımda biraz öyleyim ama sonra alışınca durum degisiyor
Karşı taraf çekiniyor olabilir
Sanmıyorum ya begenmiyorlar beni
Yüzünü görmedim bir şey diyemem yani
Aynen
👍
Gönlüne uygun biriyle karşılaşmamışsındır
Olabilir 🙂
Çirkin olduğunu söylüyorlar ama
Gereksiz insanlar görmeden söylüyorlar 🙄🙄
Önemli olan kalbin güzel olsun zaten. Yoksa herkes birisi için çok güzeldir 😊
Bazen kötü olmayı severim değer verdiğim kişilere bütün iyi yanlarmi gösteririm
Sen kötü olamazsın ama olduğunu sanırsın sadece
Kötü yanımı gösterdiğim kişiler var
Bu senin kötü olduğunu göstermez ama sadece o kara karşı bir savunma biçimi.
Belki de
Eee sen niye yalnızsın. Kendin mi öyle istiyorsun yoksa kısmetin mi yok 😁
Kendi tercihim
O zaman sıkıntı yok
Evet
Hayatina almak istemiyorsundur
Aslında öyle benim tercihim di şunda düşünüyorum
şu an düşünüyorsan olur umarim
Teşekkürler
Rica ederim
Hayatina birini alacaksan evlenmek icin al
Kesinlikle
İnsallah bulursun
İnşallah
Aslinda varda deng getire bilseniz
Kısmet ya
Aynen kısmet
Yaş kaç senin peki?
Güzel de değilsin
Nerden biliyorsun
Çirkin olmamak , güzel olmak anlamına gelmiyor 😂
😶😶😶 sende çok yakışıklısin vay be
O mutlak gerçeklik 😂
Yakıyorsun ben böyle birini hiç görmedim
Reis bu espriler beni bozmaz 😂
Ciddiyim ya 😂😂😂
Koldan mı çıkarım yaptın 😂
😂😂😂 baya kaslisin işte ne güzel
Çirkin iltifatları etkilemiyor 😂
Eminmisin
Bu kadar saklar mı güzel olan 😂
Kendi tercihim
Tamam reis sal bizi 😂
Yazmaya bilirsin
Gizem oluşturma l. an 😂
Bir şey yapmadım ki
Boy kaç
Kisayiz 1'55
kimseye adım atmadıgın icin olabilir
Beni de seven yook 😅
Kime göre çirkin değilsin?
Ekonomik sebepler olabilir 🤔😂
Dışarıya algın kapalı olabilir. Etrafına açık ol.
Belki sen secicisindir
Çok mesafeli ve soğuksundur
Yeterince isteyip çabalamadığından.
bende yakisikliyim ve sevgili istemiyorum ugrasamam ben seks arkadasligi istiyorum mesela
Bende de var bu belirtiler