Esim ileride aileyle ayni evde yaşariz diyor bizim ozel animiz olmayacak mi?

Ne hileyim o işi yaparken bile rahat olamayacagizz ve ben utandığım için muhtemelen yapmayacağım hiç🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😏

Siz ne düşünüyorsunuz

Güncellemeler
+1 yıl
Aile apartmaninda 3. Kat olacak hem üst duyacak hem altt
Esim ileride aileyle ayni evde yaşariz diyor bizim ozel animiz olmayacak mi?
Cevapla