Sizce bi yaştan sonra aile evinden ayrılmalı miyiz?

Ya da kaç yaşında ayrılmalıyız. Kucuk biyerde yaşıyoruz yani bu aileden ayri ev tutma olaylarına sicak bakılmıyor annemde rahatsiz ama bende delirmek üzereyim ya özel alan yok resmen. Rahatça telefonda konusamiyosun girdiğin çıktığının hesabını veriyosun evde kendine özel yemek yapıp kafa dinlediğin bi gun bile yok ve surekli onların saatine düzenine misafirine her şeye ayak uydurmak zorundasin. İnsan bazen ses bile duymak istemiyo evden ayrılmanın tek yolu evlenmek resmen ne rahat veriyolar ne birakabiliyolar. Aile evinden ayrılanlar mutlu musunuz nasil ikna ettiniz
Sizce bi yaştan sonra aile evinden ayrılmalı miyiz?
Cevapla