Evde otursak bile kısmetimiz bizi bulur mu?

'Kaderi çabaya bağlı kıldık' diye bir söz var. Yaş 24 çalışmıyorum dışarı çok nadir çıkarım oda ailemle. Farklı bir şehire taşındık hiç tanıdığımız arkadaşımız yok. Kaderimdeki evleneceğim insan, dışarı çıkmasam bile beni bulur mu? Yoksa ben mi daha fazla dışarı çıkmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Evde otursak bile kısmetimiz bizi bulur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Evde otursak bile kısmetimiz bizi bulur mu? Ne yapmamız lazım?
Evde otursak bile kısmetimiz bizi bulur mu?
Cevapla