24 yaşına geldim beğenen isteyen kimse olmuyor neden?

Ne begenen var ne isteyen var çalışmıyorum dışarı da pek çıkmıyorum çıkarsam da sadece dolaşmak için oturup Cafe Cafe gezmiyorum yaşadığım yer zaten küçük yer insanim kadınım özellikle bende sevmek beğenilmek isterim sırf bu olaylar yüzünden bile ozguvensiz oldum kapinın önüne çıkarım iş yaparım hani böyle kesistigin biri olur ya genç komşu oğlu falan ona da hiç rastlamadım kimseyle hayatım boyunca reale de geçmedi hep yazışarak oldu bazı şeyler ileriye gitmedi sanki engel vardı asla yüz yüze gelemiyordum kimseyle zaten 2 kere sanal sevgilim oldu ikisinde de tan sevgili denmez tam seevgililik yaşamadım evet nasibimdeki kişi hayatıma girsin isterim ama o da gelmiyor ayrıca kadon olarak begenildigimi duymak hoşuma giderdi profil fotosu yapıyorum istek atan bile yok o kadar nasipsizim ( sanaldan değil
24 yaşına geldim beğenen isteyen kimse olmuyor neden?
Cevapla