Güncellemeler
+1 yıl
Aşırı sıradan ve anlaşma yapmayan oyunbpzancılık yapan kadınları seviyorsunuz.. Ya da her lafınıza he diyen kendi fikri olmayan yapmacık yapmacık ama ashqı YAAA diyen
Bunun neresi çekici şimdi?
Bunun neresi çekici şimdi?
Çok çenesi düşük, çingene gibi çirkef, aşkoo, balımm diye konuşan, bir konuda anlaşamadığınız anlaştığınız zaman bile sorun çıkaran, kötü kalpli, c. nsellikten hoşlanmayan ama maşşallah dudağını bin kat seksi olsun diye boyamış, cahil, kültürsüz, kültürlü olsa bile sevgisiz, dengesiz, sıradan...
Daha sayayım mı?
Şekrrbvajdnf sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
Ben aşık olduğum kadınla evlenirim. kadınlar da serseri erkek sever maalesef
Yok öyle bi dünya
Maalesef çoğunluğu öyle benim tercihim hanım hanım zeki kültürlü ve en önemlisi eğlendiğim birisi olmalı. Cinsel anlamda da sabah beni güzel uyandirsbilmeli meselw
cinsellikten hoşlanmayan bir kadını ekek ister mi :)..
İster ister. O mallar istiyo
genelde haklısın tabi.. yapmacık samimiyetsi, z güven vermeyen içten pazarlıklı vs
Evet evet aynen öyle
melesef ki erkeklerimiz de böyle.. bu zamanın sorunu bu sanırım
Çok garip ama.. Böyle olmayan kızlara yaklaşmıyolar neden acaba?
ben böyle olmayan seviyorum.. hepte böyle sevdim doğrusu..
Duygularımı ve güvenimi kaybettim. O yüzden ne olursa olsun artık kimseden hoşlanmıyorum. 😏
Evet yalan daha hiç evlenmedim böylesi denk gelirsede uzaklaşıyorum direkt
Her erkeğin zevki farklı olduğu için aynı kefeye koyman çok doğru olmaz.
Çekici değil zaten saçmalamışsın
Ben saçmalamıyom bunlarla evlenen s. alaklar saçmalıyor
Onlar nefes alsın yeter kekoları erkekte saymıyorum
Hele sor niye bunlarla evleniyoruz
Neden evleniyorsunuz anam?
Hepsi öylede ondan
%90 diyelim de linçlenmwywlim
Hepsi öyle değil ben öyle değilim.
Sende bulursun o zaman %10 dasın
Hangi erkeklermis merak ettim
Çoğunluk böyle
Olabilir ama bu saydığım kadın türlerinin hiçbiri bana göre değil,
Baya dolmuşuz :D
Evet. Yetti artık çünkü nerde bu tür Kezbanlar var gidiyonuz onlara ne buluypnuz kardeşim neeee
Şahsen bir şey aramadığım için bir şey de bulmuyorum. Aynı fikirde olduğumuz için sana cevap veremiyorum. Ne yazık ki karşılıklı çıkar ilişkileri moda olduğundan. Bir taraf maddi çıkar diğer taraf cinsel ve duygusal çıkar ile götürüyor gittiği yere kadar. Sonra bu insanlar birey yetiştirecek benim kafama takılan kısım orası :D Ama ne yazık ki sanal dünya ile gerçek dünya bir birine geçmiş vaziyette insanlarda.
Dimi? Ama onlar çocuklarına da acımazlar ki. Onları düşünmüyorlar. Gelişeceğimize geriye gidiyoruz
😔
Eeee hayat sınav dünyası adamın çekeceği varmış
Mal olursan çekersin. Niye evlenirler anlamam
Sen niye dert ediyorsunki çekecek adam sen kendine bak sen o anlattığın kadının erkek versiyonuna denk gelme
AMAN Allah korusun
Say hadi
Dışarda tayt giyen, sosyal medya diliyle konuşan, karamsar, romantik komedi dizilerindeki kızlar gibi davranmaya çalışan (çok utandırıcı bu arada) hep ben hep ben diye kendini göstermeye çalışan...
Sen nasıl birisisin peki
Yalan
Değilll