Bence kesin öyle yapıyosunuz utanıyorum sizden ://
Erkekler, Hani saf. s. alak kadınları seviyosunuz ya?
Bence kesin öyle yapıyosunuz utanıyorum sizden ://
Onları da Kiralık Aşk Defne yerine koyup kendinizi de holding patronu sanıyo musunuz dvdjhdhhdhdhhdhdbhdhdhbdbdbdbbdhdhdhhdhdhdndbdbdbbd
Cevap
5Cevap
sevmiyorum ben
Saf kadını bırak insan mı kaldı da kendilerini kandırıyorlar acaba jdhwhd
Basit kadınları saf görüyorlar işte hayallerinde dbjdbdbdbbdb
Akıllı düzgün sevmezler :))
Kandıramıyolar çünkü. Evlenmezler bile akıllılarla.
Akıllılar aldatılmaz çünkü. Adı üstünde akıllılar hemen anlarlar dünyayı zindan ederler😉
Erkeğe muhtaç değildirler, başarılı olmak için ellerinden geleni yaparlar e dolayısıyla başlarına kakılacak herhangi bir sorun oluşamaz.
Erkeklerin aradigi tek sey kendilerine muhtaclik. Cunku ozguveni düşük canlilardir. Hep erkek gibi hissettirilmeyi beklerler buna ihtiyac duyarlar.
Ayyy sen erkekleri çözmüşsün kız 🦋😦💖♥️ valla öyle ha...
Şimdi farkettim.. ozguvenleri çok düşük..
Daha neler soylerim neler.. kitabini yazarım 😂
Hahhaha birkaç şey söylesene kız...
Valla ihtiyacım varda:))
Yoo bisuru erkek okuyo su an yazdiklarimi jdjdj zaten adim lezbiyene cikti indiremiyorum nsbdbs
Ok
Ben zeki kadın seviyorum
Yaş ilerleyince öyle oluyor sanırım..
Hep öyleydi saf canım sevgilim olmadı sonradan anladıklarımlda devam etmedim
Eski nesil öyle gibi sanki :) gittikce zeka seviyemiz düşüyor..
Canım değil s. lak olacaktı KS değiştirmiş 😂 muhtemelen ondan olabilir
Ne varsa eskide var. Yeni nesli sevmiyorum ne yalan söyliyim..
Evet ya değiştiriryor 😀
Yani bi de net değil kimse bi sürü seçenek var tek bi kişiye odaklanma yok genelde herkese açık kapı bu da zorluyor herkesi
Eskiden kapalı miydi ki?
Herkes aç gözlü olmuş durum bu. Aç gözlü köpekler..
Gerçi o da doğru şimdi daha fazla herkesin elinde istediği şeyi yapıyor herşeye hakim
Kalpmiş , duyguymuş, tek eşlilikmiş, romantizmmiş, naiflikmiş, ahlakmış..
Şimdi hepsi demode.
Moda serserilik.
Aynen öyle ama artık kadınlar da erkeklerde ona acı çektiren ağlatan gizemli baskın narsist insanları tercih ediyorlar gibi
Değişik...
senin işin zor ilerde
Niye zor hayırdır?
Yapanlar vardır
Cringe
Ne alaka fjdjjsjssj
Bilmiyom öyle yapıyosunuz gibime geliyor çok utandırıcı djhdbdbdb
Genelleme dışı kaldık yine
Doğru söyle, sahici davranan kadınları sevmiyosunuz aşk anlaminda demi? Yapmacık seviyosunuz. Gerçek sevmiyosunuz.
Realist kişilerden hoşlanıyorum ben diğerleri yapmacık geliyor
Umarım.
İlişki durumun karışık galiba
Yok. İlişkim yok.
Kolay kanmam ben.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Dizi senaryosunda yaşamak efsane bir şey olurdu bence, düşün koca holding, karizma patron ve Defne gibi dünya tatlısı biri! Ama gerçek hayatta kimse holding patronu ya da dizi karakteri değil tabii ki! 😆 İnsanlar bazen rol yapmayı, tatlı hallere kapılmayı seviyor ama sonuçta herkes kendi kişiliğini daha çok değerli buluyor. Yani kimse öyle takılmıyor bence, sen kafana göre takıl, kimseye özenme! ❤️