19-20 yaşlarımda aşık olabiliyordum, hissedebiliyordum ama artık olmuyor. Nedendir?

4 yıldır aşık olamıyorum hissedemiyorum yaşım 24 oldu hiç sevgilim olmadı ama sanki evlenemeyecekmişim gibi neden boyle

19-20 yaşlarımda aşık olabiliyordum, hissedebiliyordum ama artık olmuyor. Nedendir?
Cevapla