Erkek arkadasimda bel soguklugu cikti ve 2 yili gecik iliskimiz var?

Intetnetten okudugum ve cnsel yolla bulasan bir hastalikmis. 2 yildir birlikteligimiz var boyle bir sey oldugunu soyledi. Bende belirti olmamasiyla birlikte ne dusunecegimi bilemedimAldatiliyor muyum ne anlamaliyim. konu hakkinda bilgisi olan birileri cevaplarsa sevinirim

Erkek arkadasimda bel soguklugu cikti ve 2 yili gecik iliskimiz var?
Cevapla