Flortlestigim erkek evli cikti. bosanma asamasindayim ayriyiz birkac aydir diyor?

Sana ilk bulusmada anlatacaktim ama yapamadim sana daha once demeliydim. utaniyorum bu durumdan. senin guvenini tekrardan kazanacagim. inanmiyorum ayri yasadiginiza dedim anlik video atti babannesinde kaliyormus. yalan degil yani. siz ne dusunuyorsunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruyu sirf bu sitedekilerin ne kadar negatif yorum yapma meyillisi oldugunu anlamak icin sormustum 3 ay once boyle bir olay oldu ve iyi ki sitedeki yorumlara aldiris etmemisim. o su an bosandi evini sehrime tasidi ve beraberiz.
Flortlestigim erkek evli cikti. bosanma asamasindayim ayriyiz birkac aydir diyor?
Cevapla