25 yaşına gelmişim ne iliskim olmus ne işim var ne istediğimi bile bilmiyorum?

İnsanlae hayatı yaşıyorlar ben izliyorum sanki, özgüvensiz, korkak bir şekilde. Kaćiriyormus gibi hissediyorum hayatı. İnsan hiçmi cesaretli olmaz bir iliski yaşayacak özgüvenim bile yok, ki çirkin degilim, kimler yaşıyor...
25 yaşına gelmişim ne iliskim olmus ne işim var ne istediğimi bile bilmiyorum?
Cevapla